星期六, 7月 14, 2007

☆紅豆綠茶蛋糕☆

同日亦做了這款紅豆綠茶蛋糕杯,但因子曦與老公回來了,亦從奶奶處帶了晚飯回來給我食,所以量了一半的蛋糕材料就要停下來,但不知何解,食了一半就感到肚子極痛,係咪食錯嘢呢?食食下就要去……,還要搽藥油添,停了一會,休息一下,洗個白白後,子曦要瞓了,所以就培他入睡後再做,當時已是1130分了,可能頭先肚痛失去了好多體力,連做蛋糕都無神無氣,所以這款蛋糕出來的結果不如理想,亦發不起呀!

但點解會這樣,因這款蛋糕是用蛋白令到蛋糕鬆軟企身,就如雪紡蛋糕的原理一樣,但因不是先將麵糊做好才21加入蛋白裡,所以當粉類加入蛋糕時,蛋白就好容易失去氣泡,又要再加其他材料,蛋白就更加容易失泡泡了,所以在做的過程,發現如果手勢不好,就好難做到鬆軟的蛋糕了,好!要諗諗計仔要改良一下先,可能要用雪紡蛋糕的做法去嘗試這個蛋糕杯先得,係啦!點解唔用雪紡蛋糕的做法呢?現在才想起呀!真失敗呀!

160707 今天,看到這個遲遲未能有勇氣食一口的紅豆綠茶蛋糕杯,因她的外表不受歡迎,還諗着她不太鬆軟,食落一定好實,但原來這是一種錯覺呀!食落都幾好喎!有鬆化的口感,而且甜度剛好,有綠茶味,我食晒成果呀!都唔幾好呀!

這個份量我用了两份,以下是一份的。

紅豆綠茶蛋糕杯

材料:

低筋麵粉                47g

綠茶粉                    3g

杏仁粉                    30g

無鹽牛油                25g

蛋白                        75g

糖粉                        40g

日本紅豆(煮熟)   50g

步驟:

1.      所有粉類混合過篩;

2.      牛油用熱水坐於溫熱至溶;

3.      蛋打起泡後,糖粉分2-3次打起,

4.      慢慢拌入粉類,轉用膠刮刀用fold-in方法輕輕拌勻,

5.      慢慢加入牛油及紅豆,一路加,一路拌勻;

6.      倒入模中至8分滿;

7.      先預熱200

8.      將爐溫轉返160度焙15-20分鐘。




食譜來自:輕食小茶點

 

 


10 則留言:

  1. 你真係好有天份呀.  我想做但總是覺很花時間, 所以未付諸實行

    回覆刪除
  2. 唔失敗吖,都好靚呀!  

    回覆刪除
  3. 唔係呀, 個cake都好似樣喎, 你整餅咁叻, 失小小水準都係好味既  

    回覆刪除
  4. 你最近迷上綠茶呀?

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年7月15日 下午10:31:00

    我想問味道如何? 因為我成日覺得綠茶做出的糕點都好似無乜味道咁??!!

    回覆刪除
  6. 係呀個蛋糕好似冇乜發起,唔緊要下次再試下,一定成功 我都好鍾意食綠茶味既食物。

    回覆刪除
  7. 其實我好鐘意greentea既野食,不過特別鐘意飲greentea and eat greentea ice-cream,因為d味出d!!!

    回覆刪除
  8. 集體回應: 綠蛙 我都係唔比自己休息咁多,才有出品咋. cream 多謝你呀!! ChrisLin 哈..失咗小小啦!! little four 係呀!!綠茶一出,停唔到手呀!! 幸福小女人 - Diana 有綠茶味,還有紅豆味,甜度都可以喎!!不過選綠茶粉都好重要架,有d會落好多才有味,但又會有苦味的. JULI   下次一定做得好d呀!! SukiYummy~~~~~^o^ 綠茶雪糕我都想整呀!!!  

    回覆刪除
  9. 雖然榛子蛋糕杯個賣相吸引啲,但我覺得呢個都唔錯喎!我都鍾意食綠茶味,等我好番晒就會整嚟試吓!

    回覆刪除
  10. 羊羊 係呀!!呢果都唔錯呀!!但用雪紡蛋糕做法會好d呀!!

    回覆刪除