星期五, 12月 14, 2007

一天3次的blogger相會@Angel & Smallcow(2)

與何帥奶 & Cream分手後,就向尖沙咀出發,因約她們330分,因之前傾過Smallcow想食日本嘢,我即時嘩然!8個月重可以食日本嘢!唔係掛,唔食得喎!Angel話她指定要食,哈……哈……諗着就她不食大肚婆不食得的東西,誰知她的選擇卻開正我個範,重可以用半價食到添,真係開心,當然Smallcow係無食過一碟魚生啦!因為她原來唔好食生嘢!第一次見Smallcow,重要係8個月身孕,感覺好特別,當然見到面又開正我的話題,大肚的經歷,我又响度扮好有經驗咁啦!哈……哈……


未食前,各人都拿出禮物,互相送禮,第一次食到高手Smallcow的曲奇真是幸福,而且包裝好靚,每两塊還有獨立包裝,還用機做到密口添,不會流氣,回家忍唔住食了一包啦!碎朱曲奇好好味呀!


每次同Angel出來見面,她的禮物真係會令人好開心、好驚喜,唔開心都會變得好開心,何況我唔係唔開心,咁我咪係更開心囉。哈……哈……


有咩,一張好有立體感的貼紙,我一定唔捨得用呀!高手出的曲奇,簡單的包裝都見到她的高貴,一定會與子曦爸分享,有3塊,崗崗一家3口,一人一塊,而我最喜歡的就是呢樽嘢!原本個樽我都好喜歡,但原來裡面係有嘢!咩嘢!嘩……係Angel自家製造的香子蘭砂糖呀!好正呀!一定唔捨得用呀!她的禮物真係天使所出,令人好快樂。



食物食得好過引(因半價),連平日不食和牛的我,都忍唔住食了一件,因為是平日,時間亦好好,所以無咩人,地方好舒服,卡位之餘亦有回轉的邊位,想食就取,取不到又可以直接叫回轉的師父立即做,真和味呀!3人食了16碟,每人都係$80大圓咋!好底食呀!本身有點疲倦的我,一有聚會就好似义了電一樣,傾傾下原來已經5時了,要結賬了。



我們又向citysuper出發,買了一點東西,其他不講,就只講呢盒宇治奶抺茶」,是Angel推介,好好飲,平時在吉之島賣$16,但一出就會無貨,而在citysuper賣緊$25,但都只有四盒,好!就買來嘗試下先。



而更加去了Angel平時會去買日本書的Tomato Books看看,多數都是日文書,她識我,我唔識她,但Angel話可以打開看看才決定買定唔買,而裡面的文字又真係不難看,估估吓都可以跟到來做,但我們3人要求開包裝袋看了又看,但都沒有買呀!哈……又係玩嘢呀!


開心的時間又過得好快,轉眼又是6時許,我們又要趕下場啦!


請大家密切留意Auntie Goo 菇菇姐Angel & Smallcow晚飯飲嘢篇。


 


星期四, 12月 13, 2007

一天3次的blogger相會@何帥奶 & Cream(1)

一早知我們是鄰居,亦好耐之前都想相約她們飲茶,但又沒有太多時間,何帥奶知道我星期四放假,就不如來過茶聚啦!亦因知道Cream是住附近,因上次blog聚她沒有出來,所以今次叫她一齊見吓面,想不到一見如故,傾炒餸、蛋糕麵包及全程傾囝囡經,因她們的孩子比我的大好多,所以經驗十足,而自己就在她們身上學習,講真!真的很好的學習機會呀!


我們相約稻香飲茶,本來約了何師奶11時取位,但因她實在太近住家,最近的亦是最遲的,我與Cream相約到了亦取了位,坐好開了茶,她才現身,一真是為超級新星的何師奶呀!遲到!我們無問她原因,不過她手持話好難買到的花生沙爹醬」給我們,她極力推介,好好味,打邊爐,炒餸都一流,咁就算啦!

 



Cream就整了一件好大好大的吐司給我們,嘩……好大呀!她話第二日重好食,我會用來做火腿芝士碎蛋三文治,必定好好味呀!


之後行了一會,看看附近新開的蛋糕食材店,多一間就方便大家了,去到邊都有嘢買到,不用特登走來走去呀!


不過今次啲相影得不太好,偏黃又對唔到焦呀!真失敗……


亦到了附近的$10店行了一會我又要赶下場了。



Angel & Smallcow下午茶篇』請繼續收看呀!


星期二, 12月 11, 2007

兒童玩物@迷你玩意

這是放在櫃中好耐沒有砌的節日玩意,應該都有半年以上了,這款比平時個套會大少少,連個盒及包裝都是大少少的,因組件會多一點,而且製作精密,每一樣都是活動自如,就像實物一樣呀!而且平時個款是$17.9一盒(共十盒一套),而這款係$24.9一盒(共十盒一套)。聖誕節將近,不如就開了它,放在當眼處啦!昨天上了http://re-ment.co.jp/綱,原來她們都是放了這款出來,不過我都買了好耐,應該唔係新款呢?可能是聖誕節啦!


 



還有少插曲的,話說當晚砌完後同子曦爸講,子曦見到一定會拿來玩,因內裡有迷你車車,迷你波波。


誰知第二天早上,子曦走出客廳,第一時間已經見到這款新嘢!他拿起自己平時取物品的椅站着,高高的望着這盒迷你玩意,我正在洗手厠卻聽到子曦講:「好靚呀!好靚呀!好靚呀!」講了三次,我就望出去同子曦講,「嗱!唔好掂呀!睇咋!唔玩得架!」我就繼續擦牙,但成個過程我都再聽不到子曦講嘢!好靜,平時不是這樣的,一定好多動作,好多聲音的,我擦完牙出去就見到我不想見的情境,就是子曦從高處取了這盒玩意下來,重打開了,整跌了一件扭扭機,而且他手中就拿了部迷你車車了,原來他真的看中了部車仔,我立即唔開心,我話只可以看,不能動嗎?點知他重唔開心過我,重大哭添,我唯有比忚玩一會啦!誰知他又看中波波,要求取波波,我話唔可以了!


真係比我講中子曦的行動呀!


 


三個由細至大的聖誕節的禮盒,是可以放禮物的,還有火雞呀!


呢部車就是子曦看中的第一目標。



報紙是報導這款迷你玩意給人熱愛程度。



你看!每款都好精細,呢個係麥片扭扭機,真的扭扭下會跌下星星麥片的。



返學書包都是打得開的,學習椅都幾可愛架。



還有小朋友的軟糖呀!



超市貨品!



還有BB的便便鴨鴨、玩具及BB食物。



曲奇、蛋糕的製作!



你看!一疊的書本,每本都可以打開,還有好精細的線條。



而這款扭扭香口珠亦是扭時跌下香口珠架。



迷你波波是子曦第二目標。



人細細學人追女仔……

上星期日到西貢放人記……


 



 


E……好靚呀!好靚呀!


 


我追……一定追到妳架……



妳唔好開咁快啦!



咪走啦!妳好靚呀!



唔…我好想……玩呀!妳部車仔好靚呀!可唔可以比我玩吓呀!




混血兒靚女講……彩你呀



以上係子曦心聲……


星期一, 12月 10, 2007

好笑……但……



今早約6時左右,天還未完全光,只有微弱光線,但子曦就在些時睡醒了,但又未完全醒晒,他有點不開心的對我講……


 


子曦講:「我開唔到眼呀!我開唔到眼呀!開燈呀!開燈呀!」


 


當時我都未瞓醒,個心好想打發他繼續瞓。(係咪好衰呀!呢個媽媽!)


我就講:「未天光呀!所以重黑黑囉!快啲瞓啦!無事架!」


 


子曦就瞓返响牀。


 


子曦講:「謝謝天父呀!」


 


他想我為他禱告,他拿着我手按着他眼睛度!


我就開始禱告啦!          


但按着時發現子曦眼仔有好多眼穢,重好大堆添!


 


心諗!


 


子曦真係被啲眼穢黏着不能打開眼睛呀!


 


早上再起身時,看見子曦眼仔好多眼穢,就好像上一次熱氣咁!就連啲眼睫毛都被眼穢gel着上眼蓋上面,而且重有些紅點呀!立即用鹽水同他清洗。


 


雖然對話好好笑,同子曦爸在電話筒講時他都笑到眼牙不見眼,但都知子曦又會再病啦!加上還有少許黃鼻水添!今晚回家又要同子曦看一次中醫啦!