星期五, 11月 17, 2006

薄餅Pizza

有機高筋麵粉+有機麥粒麵粉薄餅皮

第一個製成品

第二個製成品

昨天無聊,又想做吓食物,不如就做薄餅啦!!!走到街市,看來看去,買什麼材料好呢?

又到了那間賣有機食物的店舖,看看有沒有有機高筋麵粉,點知有喎!!!不過就比效貴,要成$28一包,老板娘收我$25.

我用了混合麵粉,因之前買咗一包有機麵粉,但有好多麥粒,我想這種適合做麵包,所以我用咗350g有機高筋麵粉,100g有機麥粒麵粉,做出來的感覺好自家作品,味道就當然無出面食咁好味,但都過得去.


星期二, 11月 14, 2006

明天小測了!!!!

9月分開學了,明天第五堂就要來一個小測驗,昨天開始溫書,點知拿來本書來溫時,就打瞌睡,真的好長時間沒有嘗試過溫書來應付測驗啦!!!

自製乳酪

250ml鮮奶
一匙乳酪(買返來個種-原味)

先加熱鮮奶到暧手,加入乳酪混好,用保鮮紙蓋好,放8小時,立刻食得啦!!!

無做過,得閒先!!!!!!!!!


芒果芝士蛋糕





11月07日及11月11日有两位朋友仔生日,男的指定要食芒果芝士蛋糕,咁就做啦!!!

11月11日當日,請了两位朋友仔及其他朋友來到我家,一齊開餅,雖然時間好匆忙,個個都要走,但都食得好開心.

雖然買到芒果,但時令已過,要將芒果放了好幾日,才熟悉,都好甜,但一點都唔香,用了四集芒果才做出這款蛋糕.

所以這個蛋糕個靚都過得去,但味道就訊息了.