星期六, 8月 18, 2007

子曦第一天返學LOOK

子曦第一天返學LOOK

想起要子曦接受學校的校服都要成個幾星期呀!

返學皮鞋更什,因它對新的東西,

特別是穿上身的,都要適應一段時間,

辛好!

返學當日就好順利,

但點解無左個書包架,只用了去街街個背包?

因為爸爸媽媽唔記得去開家長會囉!

你看你個返學LOOK幾大個仔,幾可愛,幾神氣!


後面嗰個係路人甲


星期五, 8月 17, 2007

夏日水果凍飲系列

夏日水果凍飲系列

 

夏天將會過去,秋天亦會將至,

呢款夏日水果凍飲是夏天當到時買回來的,

但遲遲未開封砌出來,

昨天終於開了,亦砌了,都幾靚喎!

朋友,看真D,好似架,連D顏色,做型都好像真的。












☆藍莓忌廉吉士派☆﹋﹏自創篇



藍莓忌廉吉士派﹋﹏自創篇


上次做Plum Pie李子派時還有派皮留下雪櫃內,崗好可以做到3個細派,所以今日要用了他啦!雪櫃亦有新鮮藍莓,但又不可就咁將藍莓放落個派皮度,唯有諗諗計,不如做個吉士都好喎,但家中亦沒有吉士粉,所以就找書有無教做吉士呢樣東東,原來都有喎!但好多都會落吉士粉,咁點呢?呀!不如將吉士粉轉用玉米粉咪得囉!我見有d醬都係落玉米粉的,我想,都可以的,就係咁,做了個忌廉吉士了。


自己當然第一個嘗試下呢個藍莓忌廉吉士派啦!藍莓好新鮮,忌廉吉士好滑,味道可甜些,其實還可加些檸檬汁,有小小酸酸地都幾好味呀!


溫馨提示:


1.      煮吉士混合物時要用細火,要小心快手及不停攪拌,因會好快稠的,亦會好容易煮焦。如果真係煮焦了,小心拿起表面的吉士,不要動到焦的部份。


2.   做起後快些食用,因派皮會受潮而無咁脆口啦!




 


材料:


甜麵團派皮(跟☆Plum Pie李子派☆的做法)


但焙的時間有些不同;


1.      用保鮮紙包好放入雪櫃下層雪1-2小時;


2.      拿出搓派皮放入模內,打一點孔;


3.      預熱180度;放入焙爐焙15-20分鐘至金黃色;




忌廉吉士


材料:


蛋黃                20g


砂糖                50g


玉米粉            15g(如有可用吉士粉)


牛奶                250g


無鹽牛油        20g


淡忌廉            70g


 


步驟:


1.      牛奶和牛油放入煲內煮熱;


2.      用手動打蛋器搌開蛋黃,分2-3次加入砂糖慢慢攪勻;


3.      加入玉米粉小心慢慢攪勻,(或可用小量凍牛奶先開了再加入)


4.      加入煮熱的牛奶牛油,慢慢小小的加入及不停攪拌至混合;


5.      再將混合物用細火煮至濃稠,要不停攪拌,要快手,看着火及小心煮焦呀!


6.      以中速打起淡忌廉到七成企身;


7.      把淡忌廉加入混合物拌勻。備用。





組合:


1.      派皮脫膜放涼;


2.      放入忌廉吉士醬,像一個山仔;


3.      排好藍莓;


4.      搽上果膠,便可享用了。













星期三, 8月 15, 2007

送給囝囝的校園趣事




子曦由86日開始已經踏上人生的另一個階段了,第一次踏足校園,第一次沒有父母在身邊,與老師及同學仔一齊學習,第一天、第一天、第三天,第四天……除打3號風球沒有返學外,今天已經是第七天了,每天都愛哭的樣子要高老師抱着,眼睜睜的目送媽媽爸爸出校門,不過你轉眼就忘記了,在校園內四維走,因習慣高老師抱着,所以高老師走到邊,你就跟到邊,亦要高老師拖着你手仔。

今天接放學,看到你站着課室中間,用好渴望的眼神望着門口,看到同學仔的家長已經來接同學仔放學,點解媽媽還未來呢?有點眼濕濕的感覺,真叫我好想快一點踏出來抱着你呀!老師一叫子曦,你就眼望望,這一刻你就見到媽媽了,你那開心的面容,我這一刻都叫我不能忘記呀!其實媽媽已經見到你啦!你只是看不見呢!


老師講,你今天好叻喎,懂得叫,高老師;還叫高老師過來呢邊呀!老師還問我有沒有教你講,我話沒有呀!可能有提起過啦!因你看到好多你喜歡的車車呀!一不小心整親個額頭仔,有個高樓添!不過你沒有哭呀!見到老師都好細心幫你搽了油,連頭髮都有呀!好像臘了頭一樣,你個樣好好笑呀!去到校園門口,有一級樓級,你一不留神又扭到腳仔呀!立刻再站立時你好像軟腳蟹一樣,肯定好痛啦!但媽媽話要抱,你又話自己行,還跳下跳下咁!你已經無事了。

不過諗起昨天晚上你在麻麻到被到鐵閘夾親呀!足足哭了15分鐘,還好,你都肯食飯,不過有時都會忍忍作痛的叫着,好痛呀、好痛呀!你的表情真令人好笑呀!不過都好怕你又再瘀手趾公甲,又再退甲呀!今天見到沒有瘀出來喎!唔知明天會點呢?


 


星期一, 8月 13, 2007

☆Plum Pie李子派☆



Plum Pie李子派


家中李子已經熟透了,發出清香的味道,柔如白蘭花味道一樣,走近時真不禁想咬一口呀!其實買回來時,已經忍唔住食了幾個了,特意買來是想做一次李子派,但未有時間;昨日,從教會回家,子曦休息了,老公亦睡著,所以襯這段時間,做了這個甜點,但因派皮要雪,所以先做了,但唔知係咪太熱,個派皮拿出來都唔係太做到型,唯有一小小的放入模盆,慢慢砌出來,個派皮真係好棯呀!但都做到。


另要開李子,因又係太熟,不能用力整出種籽,只好用刀介幾個十字,用呢個除提子皮的工具才能去除中心的種籽呀!呢個工具又幾好用喎!


因李子開了會好快變色,所以要快手去做呀!


焙出來的李子派,真係好好食,雖然已是晚上12時了,我同老公都忍唔住要食返一件先瞓呀!好味呀!好好味呀!


 



 


材料


甜麵團派皮


1. 白砂糖                         100g


2. 牛油                              200g


3. 低筋麵粉                      150g(可用中筋麵粉)


4. 高筋麵粉                      150g(可用中筋麵粉)


5.                                    一隻


6.                                   小許


7. 香草籽(雲厘拿籽)        小許


8. 檸檬皮屑                       適量


 


步驟


1.      麵粉混合過篩;


2.      將麵粉放入盆內,中心留有洞穴,將所有材料放入,用手掌力度搓成麵團,不要搓得太耐,混合就可以了;


3.      用保鮮紙包好放入雪櫃下層雪1-2小時;


4.      拿出派皮搓成4mm,放入模盆內;


 






 


李子餡料


1.      熟加州李            4


2.      杏挑醬(或橘子醬)  適量


3.      白砂糖                50g


 


步驟


1.      先將李子去種籽,切成中件件留用;


2.      派皮搽上果醬;


3.      排上李子後灑上砂糖;


4.      再將派皮邊包好;


5.      180度焙40-60分鐘直至派皮金黃色;


6.      放涼後再搽上果醬便可享用了。













薯仔pizza@蕉糖蛋

11/08()有教會迦密團團友仔來我家聚會,每人要預備一種食物,想了又想,已經有一位是做了甜品了,所以我就要諗其他,早前,看過大少奶做了一個薯仔PIZZA,所以今次都想嘗試下呢款食物呀。


當我做薯仔絲時,因薯仔好快就變色,所以要快手調味後,加入低筋粉攪勻,先用小許油於窩裡煎一煎,後才加上其他食物,放入焙爐用210度焙20分鐘至芝士完全溶解。第一次做,都唔錯喎又好好食,以後唔便一定要用麵粉底啦!快靚正呀


 



後再做一個蕉糖蛋,亦是第一次做的,但因食譜與爐溫不附,所以用了一小時先凝固呀!但就好滑呀!但就甜咗小小,下次都係唔好將蕉糖放低啦,用小許糖放面再焙一焙好d