星期一, 8月 13, 2007

薯仔pizza@蕉糖蛋

11/08()有教會迦密團團友仔來我家聚會,每人要預備一種食物,想了又想,已經有一位是做了甜品了,所以我就要諗其他,早前,看過大少奶做了一個薯仔PIZZA,所以今次都想嘗試下呢款食物呀。


當我做薯仔絲時,因薯仔好快就變色,所以要快手調味後,加入低筋粉攪勻,先用小許油於窩裡煎一煎,後才加上其他食物,放入焙爐用210度焙20分鐘至芝士完全溶解。第一次做,都唔錯喎又好好食,以後唔便一定要用麵粉底啦!快靚正呀


 



後再做一個蕉糖蛋,亦是第一次做的,但因食譜與爐溫不附,所以用了一小時先凝固呀!但就好滑呀!但就甜咗小小,下次都係唔好將蕉糖放低啦,用小許糖放面再焙一焙好d








21 則留言:

  1. 嘩﹗好多好好味的食物呀﹗焦糖蛋好滑呀﹗

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年8月13日 下午1:10:00

    好勁呀!! 個Pizza好似好足料咁!!!

    回覆刪除
  3. 薯仔pizza好似好正咁喎. 似唔似食薯蓉呀???

    回覆刪除
  4. 整薯仔pizza應該會用多少少功夫,因為你要將薯仔刨絲嘛,,,不過又好似好好味同埋好香喎,我都搵日試吓整先,但我會再加煙肉,應該仲會更香添....

    回覆刪除
  5. 我巧like果個薯仔peter仔呀~

    回覆刪除
  6. 個PIZZA 真係好得,好似好簡單!我要試下先!

    回覆刪除
  7. 薯仔pizza好特別呀!! 可以省了搓皮的麻煩 真的要學下你先得

    回覆刪除
  8. 記得之前睇肥媽教人整薯仔小菜 佢話d薯仔真係會好快變色的 佢話未整之前放落水浸住就可以唔變色的了

    回覆刪除
  9. 可唔可以教我整焦糖蛋呀 ,我嘅favourite嚟ga!Thanks!

    回覆刪除
  10. 好得呀! 兩樣我都鍾意食呀! 有機會我地約會妳要整俾我食喎!

    回覆刪除
  11. ※※※PUCCA※※※2007年8月14日 上午9:17:00

    薯仔pizza,好過隱呀

    回覆刪除
  12. 咁你都唸到呀!!!!!我都未試過呀....出面有無得食呀??

    回覆刪除
  13. 你個薯仔刨絲PIZZA好鬼正呀~!!

    回覆刪除
  14. 快d post個薯仔pizza食譜俾大家學下啦~

    回覆刪除
  15. 集體回應:
    Angel 唔錯...真係好味...
     

    幸福小女人 - Diana 係呀,只要喜歡食都加落去就得啦!!
     
    GRACE 唔似呀!!!不過就無正宗pizza咁乾囉.
     
    爆炸魔女(係個仔改) 係呀!!功夫多小小做個餅底囉.但真係好好食呀!!

     
    GG 好味到呀!!!一流呀!!

     

    曲奇小欣子 試咗未呀!!好食嗎???
     


    Mm&Jj 係呀!!薯仔變色的問題我都知,但因刨了絲,所以無法再用水浸呀!!要立刻處理呀!!
     
    小齊 好容易,我下次post個食譜出來呀!
     


    為食史路比 重好好味,但就甜咗d.
     
    飄零燕 都好喎!!!幾時呀!!

     
    FUNPUCCA / 雪雪兔 你都做下,好好食架...
     

    SukiYummy~~~~~^o^ 我跟大少奶做架..出面...你發明先都得架....
     
    Aquarius 其實一d都唔難,只要將薯仔刨絲,加小許低粉拌勻,用窩加小小油煎一煎,主要係定型,然後放入焙盆,再放蕃茄醬,加香腸或煙肉,粟米,菇菇,最後加芝士條,用210度焙15-20分鐘至芝士溶了.ok.
     
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  16. 薯仔 PIZZA真係易整好味!GOOD!

    回覆刪除

  17. Cindy 係呀!!我都見過你做過一次呀!!

    回覆刪除
  18. 嘩...個pizza咁多料係上面o既!!!

    回覆刪除
  19. 我鍾意蕉糖蛋呀!!!

    回覆刪除
  20. 原來你唔止整甜品叻,整pizza都有番咁上下喎!

    回覆刪除