星期六, 10月 06, 2007

☆煙韌胚芽紅莓曲奇☆

煙韌胚芽紅莓曲奇



自從食過Mrs. Field’s Cookies 後,念念不忘它的煙韌,找好多食譜去嘗試做呢種口感,上星期終於用了以下食譜,做了這個人人都話無十足都有八成似的煙韌胚芽紅莓曲奇啦!那了給生日會的朋友,點知……一秒鐘,比你掃晒落袋了,不但又食又“nic”呀!重叫我比我食譜她,話要做喎!你知啦!比你啦!自己看下啦!

溫馨提示:時間一定要控制得好,12分是最適合,太耐就不煙韌了,而變得脆口啦!


 



可做25


材料 :


牛油                113.5 g (放室溫放軟)
粗粒黃糖        113.5 g (可用幼黃糖)
白糖                113.5g
雞蛋                1 隻(
稍為打散)


雲呢拿油        1/2茶匙


                    1/4茶匙
梳打粉            1/2茶匙
發粉                1/2茶匙(泡打粉)


低筋麵粉        227 g
胚芽                50-60ml
紅莓                100g



:
1.
預熱焗爐190度,烤盤舖上牛油紙;

2.
鹽、梳打粉、發粉、低筋麵粉同篩好備用;

3.
用電動打蛋器把牛油、黃糖、砂糖打至軟狀;

4.
蛋分2次加入(3)內,每次加入都要打勻,及加入雲呢拿油打勻;


5. 將已篩好的粉類加入(4)中,用膠刮刀攪勻至順滑;
6.
胚芽及紅莓
7.
將大約1湯匙的拌料放在預備好的烤盤,給它們空間擴張,用匙稍壓平,烤12 – 13分鐘或稍焦黃色並熟透,移到架上待冷卻。














星期五, 10月 05, 2007

得手....失手!?!?

U Magazine 名廚.甜品DIY終於得手啦!


一知道就立刻買了這本雜誌,$10又唔貴,還有3本咁多,要儲兩期印花再加$18先有得換,唯有等多一星期啦!不過換購限期還有排先到,應該換到的,所以都唔係太緊張沒有印花,唔會好似上次換麵包機咁興奮及緊張;呀!呢本書又真係幾底換,內裡的甜品多元化,好多都好出色的,有時間都要學一學呀!而且發現,你想有5星級大師父教路及一齊做餅,只要你做一款好吸引人,別人看了一定好想食的甜點而與甜點影一張相,寄給U Magazine,就有機會有5星級大師父教路一齊學餅啦!好似日期係106日截止了,唉……原來自己從來沒有與自己心愛的甜品影過相呀!而且還有1天,邊有可能咁快做一款吸引人的甜品呀!而且重要寄出,都係得過很字啦!






個頭就失手


昨天亦人生中未做過的一件事,就是無啦啦想去剪頭髮,又想嘗試下個D10分鐘剪一個頭個D,就係咁!去咗『QB house』話有成40間分店喎!真係好快手!剪剪下又好多人等,所以個師父又重快,好似剪草咁!心諗!今次入錯來啦!都唔知剪成點!一路剪,一路唔係呀!咁都得,剪成咁!好心痛,剪咗好多頭髮,而且無洗頭,個頭好似癲婆咁!點知剪完還送返把梳比你留念,都唔知好 Lau”定好笑;看見自己個樣都好無奈,都唔知點,幸好就是在屋企附近,唯有99返屋企洗個頭,如果剪得唔好,唯有再比貴小小都要再剪過啦!點知洗完頭,吹好!又係唔錯喎!都可以接受啦!不過下次都係唔好啦!男人就無問題架。





星期二, 10月 02, 2007

新歡新成員~~麵包機

新歡『麵包機』

今年中秋月亮特別圓,因為家中多佐一個新成員!

想了好耐,好想買部麵包機,成日去電器店都看家電,麵包機一定必看,但價錢又唔平,所以都無諗。

亦本來沒有想過會換到麵包機,因從開始換印花時到現在都沒有買過任何東西有印花,一個都無,要成10個,點買呀!所以無計劃過,但子曦又無晒片片,以往買奶粉及尿片係無印花,但今次老公買片片時,竟然有印花喎,重係雙倍印花,一日有8個呀!嘩……超開心,後來第二日買了$100東西就有齊10啦!就在停發印花呢日,積係中秋節當日加多$389(50%折扣)換了這個麵包機。不過我有現金卷,現金卷係9折買來的,所以麵包機重有9折呀!哈...哈....

老公同子曦都好興奮呀!子曦都要看看呀!老公第一時間就看說明書,看看點用呀。

第二日就做了一個1000的白麵包,嘩好正,好方便,重可以做500750的麵包添,有12種功能,有快速的,有慢速的,而且亦可以只做麵團,用來做pizza皮添,還有……還有……可以做果漿架,重可以當煲咁用來煮嘢食添,哈……哈……係咪好正呢?重有專用的量杯及量匙呀!呢個量杯及量匙同$8xx嗰個麵包機係一樣架!

未換的朋友,快手d啦!到104日就停換啦!當然要想辦法找印花啦!










☆抺茶慕絲紅豆芝士餅☆

 


抺茶慕絲紅豆芝士餅


忙了成大半個月,雖然學期暫停了半個月,但亦去了退修两日,而且假期亦要家庭樂,教會亦有好多活動,真的忙個不停,所以自家出品就少了,不過心多的我,都時時不忘家中的食材,成日都想做……做……做……


終於做了幾款啦!暫時發放新出品『抺茶慕絲紅豆芝士餅』,食譜及做法看呢度呀:


~~過程~~


哈……哈……係咪咁忙呀!忙到無時間打字呢?唔係!不過自己講得無咁清楚呀!


不過講開又講,之前因量錯抺茶粉及砂糖混合了一齊,所以用了這個來打抺茶忌廉,呀!錯有錯着喎!又幾勻喎!又無起粒粒,都唔錯呀!


溫馨提示:如果想抺茶粉拌得勻,可以先加入白酒內拌勻,再加入預熱的魚膠水中。這樣就不會起粒粒啦!





餅底



紅豆芝士餡






抺茶慕絲餡