星期五, 10月 12, 2007

☆煙韌胚芽朱古力曲奇☆

    ☆煙韌胚芽朱古力曲奇


上次做☆煙韌胚芽紅莓曲奇☆時,同時間都做了這款☆煙韌胚芽朱古力曲奇☆,因前者用的糖比效甜,但老公話接受到,但自己就做呢款時減了小許糖,看做出來會點,食落無咁甜,煙韌度亦減小了,可能焙耐了1-2分鐘而變脆了,但原來朋友們都話這款好食D


溫馨提示:


如果想煙韌多D,可用黃糖113.5g,而白糖就用60g,嘗試下會否好些。


時間一定要控制得好,12分是最適合,太耐就不煙韌了,而變得脆口啦!



可做25


材料 :


牛油                        113.5 g (放室溫放軟)
粗粒黃糖                60 g (可用幼黃糖)
白糖                        113.5g
雞蛋                        1 隻(
稍為打散)


雲呢拿油                1/2茶匙


                            1/4茶匙
梳打粉                    1/2茶匙
發粉                        1/2茶匙(泡打粉)


低筋麵粉                187g


朱古力粉                40g
胚芽                        半杯(130ml)
方型朱古力粒        隨意或每一塊放一粒在中間






:
1.
預熱焗爐190度,烤盤舖上牛油紙;

2.
鹽、梳打粉、發粉、低筋麵粉同篩好備用;

3.
用電動打蛋器把牛油、黃糖、砂糖打至軟狀;

4.
蛋分2次加入(3)內,每次加入都要打勻,及加入雲呢拿油打勻;


5. 將已篩好的粉類加入(4)中,用膠刮刀攪勻至順滑;
6.
胚芽;將大約1湯匙的拌料放在預備好的烤盤,放一粒朱古力粒;給它們空間擴張,用匙稍壓平;烤12 – 13分鐘或稍焦黃色並熟透,移到架上待冷卻。





子曦第一次看中醫食中藥

Blog 整了成日,今天開來看看,發現完全唔同晒,真有d唔係好習慣,上載相片又只有一次過10張,要慢慢用它,好似重新學習咁呀!不過都幾靚呀!



昨天放假,所以前天在家做麵包做到零晨1時半,等待新鮮麵包出爐,今天帶子曦返學後回家就不自然地在sofa瞓着了,起身已是下午2時許,為自己做了一個有機黑豆腐牛尾湯麵,雖然有機黑豆腐麵係好似食腐皮咁,但配上牛尾湯就一流了。




亦為子曦煲定中藥,因子曦都咳了成個月,看了四次醫生及食了一次抗生素都未好,而且持續流鼻水及有小小黃,還有發炎,早幾日行過余仁x,問下有咩可以止咳,嘩……猴頭散啦!你買一盒連保嬰單一齊食就好,要成$750十支都唔知有無呀!立刻話唔該晒,係人都走前啦!$750可以看好多次中醫了,之後回家帶子曦看中醫,原來家鄰近商場都有幾個中醫,是旦選中一個,原來都幾有名喎!又上過報紙添,但收費又唔貴,都係$45一包藥,診金全免,看自已有點咳,所以就一齊診療,原來子曦還有氣管炎未清,自己就有濕及咳嗽,一齊煲藥啦!


子曦未食過中藥,唔知他肯不肯飲,但他未飲時,我都嘗過他的藥一口,原來有小小甜的,他飲了半碗後就不肯飲,還講唔要啦!唔要啦!但我話有山渣餅喎!他當然先取了山渣餅啦!然後叫他飲,他就好不願意咁,e晒咀,將開口咁飲晒了,真係好好笑呀!飲完後晚都已收晒鼻水了,還有一两聲咳,食多一次應該會好了,第二日子曦飲藥好叻,好似當湯咁飲晒啦!無晒鼻水,不過都係有一两聲咳呀!


但自己食完二次藥還未好,重好似咳多了添……




 



星期二, 10月 09, 2007

☆柚子薑密雪紡蛋糕☆

柚子薑密雪紡蛋糕


家中有两個蛋白未用,我亦不是一個有了麵包機就忘記蛋糕的人,我是專一而不忘情架,所以今次用了一小時多做了一個雪紡蛋糕,不過家中沒有14cm的雪紡模,唯有用18cm啦!當然出來一定係薄薄的,我亦唔介意,因為不是送出去,不過今次就益了子曦,因介了一件件細細的,子曦手仔細,一手就拿一件,食落又唔大件,好啱小朋友口型呀!


溫馨提示:蛋白未用時,放在雪箱保持冷凍,或打時放在冰水中打發及打時加小許鹽會加速打起。





材料:


20cm焙模


14cm份量


蛋黃麵糊


蛋黃                        20g (1)


砂糖A                    5g


沙拉油                    20cc (我用了葵花籽油)


                            30cc


低筋麵粉                40g


                          1/4小匙


柚子薑密果醬        30g(如果太大粒,要先碎細)


君度酒                    1/2大匙


蛋白霜   


蛋白                        100g(2)


砂糖B                     10g


鹽小許


烘烤時間                30 預熱175C 烤溫170C



步驟:


1.      事前準備:將所有材料秤量好。準備一盆打發蛋白霜用的冰水。低筋麵粉加鹽過篩兩次備用。


2.      製作蛋黃麵糊:將蛋黃倒入攪拌盆中,一口氣將所有砂糖A,這時要千萬不能攪拌過頭。只要砂糖完全溶解就行了,別讓蛋黃的狀態過白或過度膨脹,攪拌至如圖的狀態即可。


3.      將沙拉油加入2 的蛋黃麵中拌勻,接著依序加入水、君度酒、果醬,仔細拌勻。


4.      一口氣將過篩的低筋麵粉倒入3 中,以打蛋器攪拌至沒有粉狀為止。像這樣稀稀的流動糊狀,不會過於濃稠正是雪紡蛋糕的秘訣所在。


5.      製作蛋白霜:將蛋白倒入乾淨的攪拌盆中,並使用乾淨的打蛋器,隔冰水,將砂糖B分三次加入打發,直到呈圓錐立起,但前端微微往下低垂的狀態即可。


6.      蛋白霜打發完後,立刻用打蛋器撈起一部份加入4中的蛋黃麵糊中調和。接著再撈一部份加入,換以膠刮刀攪拌。


7.      6的麵糊全部倒回剩餘的蛋白霜中,快速拌勻。


8.      完成:將麵糊迅速倒入模中,在卓上輕輕敲兩下,去除空氣,不要太用力,因返而會讓空氣跑進去。讓麵糊容易膨脹撐起來,拿膠刮刀將麵糊往模子邊面沾黏。膨脹效果更好。放入預熱175C烤箱;轉溫度170C,烤30分鐘。


9.      馬上放涼:用高身玻璃瓶口倒扣放涼,最好放一個晚上左右,讓蛋糕涼透。放到隔天的蛋糕質地會更加Q潤。


10. 用刀脫模法脫模。
















星期一, 10月 08, 2007

密糖麥片麵包―中種法(麵包機攪拌麵糰)


密糖麥片麵包中種法

有了麵包機,真係好開心,不使用雙手攪拌麵糰,變成bye bye肉,

而且重唔使整到個廚房四維都係麵粉,又不用太多工具洗餐死。

今次用了功能11用來攪麵糰,而且重將攪好的麵糰放在麵包機中等待發酵,

今次就做中種發,足足發咗4個種,

出來個麵包好軟,好好食,還可以放三日都沒有變硬,正呀!

材料:

1.    中種麵糰

       高筋麵粉        320g

       乾燥酵母粉    2茶匙

       冷水                180ml

2.    主麵糰

a.    燕麥片            80g

       冷水                60g

b.                        6g

       密糖                25ml

       黃糖                25g

c.    牛油                30g


步驟:

1.      先將酵母放入2湯匙冷水中,等10分鐘。

2.      餘下的冷水放入麵包機中,加入麵粉,再加入酵母水,用功能11等它自動攪拌麵糰,(亦可以用手攪拌成糰),停了後在機內自然發酵3-4小時,12小時為限。(如用手攪拌後亦可用保鮮紙包着自然發酵,時間一樣)

3.      然後再開麵包機,用功能11,加入a.燕麥片(先用冷水攪拌均勻) 攪拌均勻,再加入b.鹽、密糖、黃糖,攪拌均勻後,最後加入c.牛油至麵糰光滑就可以停機(雖然呢個動作對部機來講唔係太好,但無辦法停機,(如果你想用手,可以取出已發酵的麵糰用手做亦可)

4.      然後取出麵糰分成两份,做成圓型,等它自己發酵10分鐘,再將它壓平拉長,將它两重疊,放入模內再等45分鐘自然發酵或變了一倍大,後在面上掃小許水,灑上小許麥片,放入預熱焙爐用190度焙30分鐘,退模放涼。












Nikon D80的魅力

老公終於忍唔到啦!忍唔住啦!上星期六獨自走到旺角,問了幾間相機店,用了$8,4XX買咗部D80,哈……哈……最開心嗰個當然唔係我,係老公,相信他都限咗好耐,因成日在家上網看人家影出來的作品,都看咗好幾個月啦!而自己當然都好開心,我都限咗好耐啦!今次又唔用使我比錢,重唔用返個夠。多謝晒老公!哈……哈……


 


影出來子曦的樣子都靚仔D呀!







呢部機已經用咗4年或以上了,當時買都要成$4,4XX,質數都重好好架,但最唔好就係記憶卡已經不出產,如果卡壞了就有機都無得用呀!這部相影就是平時用來影甜品的相機。

我會繼續用架,在家影甜品都一流呀!而且已經習慣了,不過有新機,我都要學新嘢架。哈……