星期二, 10月 09, 2007

☆柚子薑密雪紡蛋糕☆

柚子薑密雪紡蛋糕


家中有两個蛋白未用,我亦不是一個有了麵包機就忘記蛋糕的人,我是專一而不忘情架,所以今次用了一小時多做了一個雪紡蛋糕,不過家中沒有14cm的雪紡模,唯有用18cm啦!當然出來一定係薄薄的,我亦唔介意,因為不是送出去,不過今次就益了子曦,因介了一件件細細的,子曦手仔細,一手就拿一件,食落又唔大件,好啱小朋友口型呀!


溫馨提示:蛋白未用時,放在雪箱保持冷凍,或打時放在冰水中打發及打時加小許鹽會加速打起。





材料:


20cm焙模


14cm份量


蛋黃麵糊


蛋黃                        20g (1)


砂糖A                    5g


沙拉油                    20cc (我用了葵花籽油)


                            30cc


低筋麵粉                40g


                          1/4小匙


柚子薑密果醬        30g(如果太大粒,要先碎細)


君度酒                    1/2大匙


蛋白霜   


蛋白                        100g(2)


砂糖B                     10g


鹽小許


烘烤時間                30 預熱175C 烤溫170C



步驟:


1.      事前準備:將所有材料秤量好。準備一盆打發蛋白霜用的冰水。低筋麵粉加鹽過篩兩次備用。


2.      製作蛋黃麵糊:將蛋黃倒入攪拌盆中,一口氣將所有砂糖A,這時要千萬不能攪拌過頭。只要砂糖完全溶解就行了,別讓蛋黃的狀態過白或過度膨脹,攪拌至如圖的狀態即可。


3.      將沙拉油加入2 的蛋黃麵中拌勻,接著依序加入水、君度酒、果醬,仔細拌勻。


4.      一口氣將過篩的低筋麵粉倒入3 中,以打蛋器攪拌至沒有粉狀為止。像這樣稀稀的流動糊狀,不會過於濃稠正是雪紡蛋糕的秘訣所在。


5.      製作蛋白霜:將蛋白倒入乾淨的攪拌盆中,並使用乾淨的打蛋器,隔冰水,將砂糖B分三次加入打發,直到呈圓錐立起,但前端微微往下低垂的狀態即可。


6.      蛋白霜打發完後,立刻用打蛋器撈起一部份加入4中的蛋黃麵糊中調和。接著再撈一部份加入,換以膠刮刀攪拌。


7.      6的麵糊全部倒回剩餘的蛋白霜中,快速拌勻。


8.      完成:將麵糊迅速倒入模中,在卓上輕輕敲兩下,去除空氣,不要太用力,因返而會讓空氣跑進去。讓麵糊容易膨脹撐起來,拿膠刮刀將麵糊往模子邊面沾黏。膨脹效果更好。放入預熱175C烤箱;轉溫度170C,烤30分鐘。


9.      馬上放涼:用高身玻璃瓶口倒扣放涼,最好放一個晚上左右,讓蛋糕涼透。放到隔天的蛋糕質地會更加Q潤。


10. 用刀脫模法脫模。
















19 則留言:

  1. 妳好勤力, 每日都有新既作品
    [版主回覆10/12/2007 23:17:00]都唔係日日架.....

    回覆刪除
  2. YY cake: 細細舊真係啱晒子曦手仔,仲可以食多幾件添呀.... 另外,請你去呢度,睇吓解唔解答到我的問題,thanks!

    回覆刪除
  3.   爆炸魔女(係個仔改) 邊度呀!!!

    回覆刪除
  4. 細細件真係好方便呀﹗
    [版主回覆10/12/2007 23:19:00]子曦最啱食多件......
    哈...
    又幾好喎!!呢個對聯.....

    回覆刪除
  5. 好似好軟綿綿咁喎
    [版主回覆10/12/2007 23:19:00]係好軟綿綿架....

    回覆刪除
  6. YY cake: Sorry呀,頭先趕住同阿仔溫默書,所以分咗心... 呢度呀: http://hk.myblog.yahoo.com/yypkknthn/article?mid=5746&prev=5779&next=5696 Thank you!!
    [版主回覆10/12/2007 23:20:00]看了啦!!!解決未....

    回覆刪除
  7. 好靚又好詳細的程序啊
    [版主回覆10/12/2007 23:22:00]多謝呀!!!其實張相靚姐....

    回覆刪除
  8. 我都試吓整!我有柚子蜜,我諗得掛係咪?
    [版主回覆10/12/2007 23:22:00]係...只要份量ok,蛋白打起至十成就無問題架.....

    回覆刪除
  9. 好軟綿綿的蛋糕呀
    [版主回覆10/12/2007 23:22:00]好好味添.....

    回覆刪除
  10. 好詳細既介紹 wor
    [版主回覆10/12/2007 23:23:00]你都嘗試下呀!!!

    回覆刪除
  11. 我都買O左個模, 不過就未試過. 我都好想試試呀.
    [版主回覆10/12/2007 23:24:00]快d啦!!!!好想見下你d親作...

    回覆刪除
  12. 真係好詳細的介紹  
     
    [版主回覆10/12/2007 23:24:00]多謝呀!!!

    回覆刪除
  13. 你既溫馨提示真係好岩用, 俾我呢d初學者一d tips, thank u
    [版主回覆10/12/2007 23:25:00]唔使客氣,都係做過時的一d心得呀!!
    希望有人明白了,就容易掌握呀!!!

    回覆刪除
  14. 見你切到 一件件好吸引我呀~
    我隻手仔都好細架咋~
     
    [版主回覆10/12/2007 23:26:00]下次整比你呀!!看看你手仔係咪好細.....

    回覆刪除
  15. 見你切到一件件好吸引我呀~
    我隻手仔都好細架咋

    回覆刪除
  16. yy !! 喂我返來啦haaaaaa 我久休了一段時間!! now 開始浮番出來啦haaaaaaa!! 好味的cakecake!! 我朋友想整心太軟呀!又要向你教路啦haaaaaa
    [版主回覆10/12/2007 23:27:00]你去了邊樹呀!!!
    幾時整呀!!
    你除時問呀!!!
    不過我上次都唔係好成功呀!!!

    回覆刪除
  17. yy!! 久休一段時間!!! now浮番出來啦!!我朋友想整心太軟呀! 係時候又要請教你lu!

    回覆刪除
  18. 巧想食......不過巧多steps咁~
    [版主回覆10/12/2007 23:27:00]係我長氣呀!!其實你細心看下,好容易架.....

    回覆刪除
  19. 巧想食......不過巧多steps咁~

    回覆刪除