星期五, 11月 30, 2007

☆貝殼鬆餅☆


貝殼鬆餅


買了這個模當然要做一次啦!唉……唔係做一次架,都會常常用來做伴手禮的,點解唔做比自己食,食得多無益呀!因為用好多牛油及砂糖架……就算做了,一塊起二塊止好啦!唔係實肥死人,要一路食一路減肥啦!

這款甜品是做來給子曦爸帶回公司請同事食的,所以做了三款味道!有原味、檸檬味及抺茶味,大家有無留意到原味同檸檬味有咩唔同呀!細心啲看你就發現檸檬味個種係白啲,咁就得出一個結論,檸檬係可以漂白架,哈……


因為要做多幾件,所以都焙了幾次先可以做到30件呀!第一次食時真係好好味,但心裡想,好肥呀!好肥呀!但一出爐就真係忍唔住!唔覺唔覺都食咗3件。


而子曦爸帶回公司,每一都只係食得一件,重要問,還有抺茶味呀!轉手已經無晒啦!這又證明,越肥的東西係越好味架,亦係越得人歡心架。


可惜這個模的花紋唔係太明確呢。


 


溫馨提示:


1.      如果用鋁模,要先在模上掃一層牛油及篩上一層薄薄的高粉;


2.      焙完的貝殼鬆餅不用太急從模出退出,可放幾分鐘後才放在網上放涼;


3.      醒過的麵糊勻稱更可口。


 


原味




抺茶味



 


檸檬味


 

 


 


材料:貝殼模


 


低筋麵粉        140g (抺茶味減1茶匙低粉轉1茶匙抺茶粉)


泡打粉            1/2大茶匙


                    2


砂糖                140g


無鹽牛油        150g


                    少許


(檸檬味加10g檸檬汁)


 

步驟:


 


1.      蛋恢復室溫


2.      低粉及泡打粉過篩;


3.      牛油坐溶;


4.      先將蛋放入盆中加入砂糖及鹽打起至企身(9)並變白;


5.      篩入粉類用切拌法(由底至面接法)拌入均勻;(此時你會感到好多粉,有少許困難;但這是正確的;


6.      之後加入坐油的牛油快手拌勻;(此時你亦感到好多牛油,拌勻後亦好好多啦!)


7.      拌好的麵糊放在室溫中醒(靜止)30分鐘;


8.      用湯匙分放貝類模上;


9.      180度焙18分鐘。


星期四, 11月 29, 2007

蛋糕製作班@迷你玩意


今天放假,終於可以坐定定在家自己做點手作嘢,這款迷你蛋糕製作禮盒終於開了,這是9月時見到新款玩意,見到時都心思思啦!亦比平時的貴好多,要成$255一盒(10細盒),但都買了,因為是蛋糕製作的迷你玩意,是我的心頭好呀!所以就買了。可惜,今天打開,想整理及放好之際,發現其中一盒是相同的,而且還有一盒是沒有了一件細部份,立時看看張單,可否拿去換呢?可惜已過了两個月了,單據中寫明要在3天內換,心想,不如搵日都嘗試下啦!但應該無可能啦!


不過無的個款都唔係太靚,唔換都無所謂,不過感到氣憤,全套竟然都有一盒相同架,下次都係買了立即打開看看先啦!


 

 


星期二, 11月 27, 2007

☆意大利芝士餅 (Tiramisu)☆

意大利芝士餅 (Tiramisu)



 


上星期六放工立即回家,因為想個蛋糕給小組活動,因今次是來我家聚會,但因時間關係,所以這個意大利芝士餅 (Tiramisu)杯做得不好,魚膠粉好快就定了型,所以食落有魚膠粒粒,不够渦。


我都好耐無做這個蛋糕了,有啲生手呀!本來好好味的蛋糕,變得不好味!幸好重有一份芝士,要比多一次機會自己先得。


大家又知唔知原來所有蛋糕材料加了價,特別奶類製品呀!重加得好多添呀!第時做餅可能重貴過外出買呀!這盒Mascarpone cheese 500g$75呀!


溫馨提示


1. 如果做杯仔可以不落魚膠粉的


2. 可可粉要篩入


成份:

6隻杯


意大利軟芝士 (Mascarpone cheese) 250g


手指餅            8
砂糖               50g(20g30g)
蛋白               2


蛋黃                2


香蘭子精華    3-4
淡忌廉            半杯
魚膠粉            2茶匙g

凍開水            30g


咖啡酒漿:混合備用
特濃咖啡(Espresso) 60g
咖啡酒 適量


裝飾:
可可粉 (Cocoa powder) 適量


 


步驟:


(1) 忌廉打起備用;


(2) 蛋黃加入20g砂糖坐於火爐上用最細火,加熱消毒,及用打蛋器不停打至變白,小心過熱,快手離火後加入Mascarpone芝士內用膠刮拌勻;


(3) 蛋白加入30g砂糖坐於火爐上用最細火,加熱消毒,及用打蛋器不停打着,用手指試下有體溫就離火及繼續打至企身,加入芝士內用膠刮拌勻;


(4) 再拌入打起的忌廉及加入香蘭子精華;


(5) 魚膠隔水座溶,加入少量蛋漿攪勻;再加進(4)中攪勻。
(6)
倒入一半芝士忌廉糊放杯中,加入已浸上咖啡酒漿的手指餅,再倒入餘下一半的芝士;


(7)放進冰箱下層3小時,冷凍後蛋糕面灑上可可粉即完成。







Hand Made Lace Work(2)

辦公室換了新電腦,有啲唔係好習慣,連word都轉了2007了,19LCD好正!但就因為2007,好多格式要重新學習,做相亦要用新軟件,所以真係重新學習呀!


這幾天都無特別做甜點,因為在家晚上都鈎東西,今次就鈎了一張大少少的枱布,今次玩駁花,每個花都鈎了半小時架,每接近鈎完一個花收尾時都會接駁第二個花,完成時是一張的,你看靚唔靚。


不過部新機入唔到相,都唔知點解,所以放了文字先呀!要慢慢整呀!


原來真係部新機放唔到相呀!我要用部Notebook先放到上來呀!唔通第時要分開做。