星期六, 2月 02, 2008

提早同你過年食團年飯

上星期二(29/1)與家人食團年飯,一行15人,想起我們的家族越來多人都好開心,唔知幾時又會有人大肚呢?


點解咁早過年,本來是約了25日的,因為訂錯時間囉,都無計,因為已經落了訂,唯有早食,不用人多多,食物又馬馬虎虎。不過我們當天都再相約了年廿九再食多一次呀!哈……我都好喜歡一家人齊齊整整。


今次到了九龍城食飯,食物都幾好,最好一味就係隻雞,不過又係有魚翅……有啲唔忍心呀!sorry呀!鯊魚,我哋一家對你唔住呀!


13款食物,多謝$1500,人人只係$100,但尾數唔知,係我妹妹預先比錢的。哈……哈……可能尾數係……哈……





星期五, 2月 01, 2008

☆草莓果醬☆

草莓果醬


近日草莓四維都是,某日在旺角見到$10有两盒,那樣平,誰會忍到手呢?買了4盒回家,食了一盒都還有3盒,點呢?不能放這樣耐,會好快壞,唯有將它變成果醬啦!


不過某天在紅磡見到$103盒添呀!又買了,而且重見到藍莓$13一盒,真係好平,又買了5盒,但再行過幾間水果店,竟然見到$202盒呀!真心痛……


 


溫馨提示:


1. 赴熱將果醬放入樽內,封好後,返轉樽放涼,會使內冷空氣收出,保持真空。或封好後立刻返轉放入熱水用細火煮30分鐘,就可令到有真空啦!(用的樽蓋最好有顯示凸凹位),做到真空的情況就是樽蓋凹位凹了就是真空了。


 


 



材料:


1.      草莓去葉淨重  550g


2.      砂糖                  200g


3.      檸檬汁              1


 


預備工作:


1.      先清洗玻璃瓶,用大沸水煮幾分鐘,再轉到130℃焙爐中加熱10分鐘,令到快速乾身,拿出放涼留用,切記不可接觸凍水,一冷一熱,玻璃瓶會破裂。


 


步驟:


1.      草莓放入煲內,加入砂糖及檸檬汁,用大火煮沸,慢慢會出水及起泡;


2.      減細火繼續煮,將起泡的雜質拿走,直至沒有再起泡為止;


3.      煮至草莓軟身;


4.      立即放入已經消毒的玻璃瓶內保存。



星期四, 1月 31, 2008

子曦的罪證+無呢頭打邊爐

子曦返學只是幾個月,但每一日一張字條由老師發出,啲字條多到不得了!昨天又在學校食早餐時嘔吐啦!但有些亦是提醒我們子曦有點咳、帶漏冷外套,但亦有好多是與同學仔爭玩具、又用顏色筆耍花枱面、又唔午睡、睡着又唔肯起身、小便又耍濕褲子、又拍枱、又發脾氣、又整哭同學仔……等,真係無計,小朋友成長都必經的階段呀!不過我實在好欣賞老師的細心、愛心及付出,使每一位小朋友都得到最好得照顧,多謝老師。



上星期天氣凍凍地,我亦放假可以多一點時間預備食物,所以決定打邊爐。


 


媽媽同子曦講:「子曦,今天我們打邊爐好嗎?」


子曦說:「咩呀?打邊爐?」


媽媽說:「係呀!打邊爐呀!你學校都嘗試過一次呢?」


子曦說:「咩呀!打邊爐?」


 


心諗:明明响學校做過一次,咁快又唔記得?


立即拿出在學校打邊爐的相片給子曦看,一看,原來學校是教他們的名詞是「食火煱」,不是教「打邊爐」,哈……哈……真係呀!第時都要與子曦一同學習啦!好多對話都要修正返先得。


 


媽媽說:「子曦,今日我們食火煱呀!好嗎?」


子曦說:「好呀!食火煱!好嘢!子曦、媽媽同爸爸一齊食火煱!好嘢!好開心呀!食火煱!」


 


你們看,子曦開心到飛起呀!



星期二, 1月 29, 2008

相聚一刻

星期一(28/1)相約了Joey晚飯,接近過年,真係好難抽到時間,但得到Joey誠意的邀請,所以便來一次相聚一刻,因為大家都是在附近居住,但亦想不到原來亦是同區工作,放工後便相約在地鐵站等,等緊她的時候致電給她,我問她你穿什麼顏色的外衣,因為未曾見過面,她說:「我裡面穿黃色的,外面……其實我認得你啦!在雜誌上見過你!」;我心想着,但我未見過你喎!我說:「咁就靠你認啦!」有時知道好多blog友認得我又真係有點不習慣,哈…哈……


 我們到了家附近的一間餐廳,叫了一個2人餐,有31湯,有白飯及糖水,都不過$100,而且真係2個女子真係沒有可能食得晒,所以最後都打包回家。


Joey是一位好多嘢講的女孩,好健談,不修飾,好自然,而且她做得一手麵粉藝術,還送了一個1毫子大的雜果批給我添,真係好靚,手功好好呀!


 


大家住得咁近,成日見面都得啦!





天然酵母的玩家(網上資料)

上網發現這位朋友製造天然酵母好勁


大家如有興趣可細心看看


必定使你大開眼界呀


我都嘩.......一聲呀


http://leilako.com/recipes/sourdough/s_list.htm


☆抺茶雪紡吐司☆―酸味酵頭(二) 抺茶吐司篇

接下篇


抺茶雪紡吐司―酸味酵頭(一) 雪紡蛋糕篇



二.  抺茶麵包


 


溫馨提示:


1.      如果你們搓好的麵糰要用28℃的熱力幫助下作第一次發酵,但又沒有麵包機或焙爐預熱發酵幫助時,你可以用焙爐幫助,你先預熱焙爐約100-120度,最好用溫度計測試下爐頂的溫度,然後爐頂放上一個金屬架,再將包好的麵糰放在上面作第一次發酵。這樣就能有溫度幫助快些發酵了。


2.      卷好的麵糰要頭尾收口,會靚仔一點。


3.      掃蛋醬時要輕手搽上,太大力就會令到內裡的空氣流了,令到麵包糰走氣啦!


 


材料:


a.


高筋麵粉        180g


抺茶粉            1/2


砂糖                27g


                    1/4茶匙


酵母                3g


b.


全蛋                20g


蜂蜜                10g


豆醬                60g


酸味酵頭        55g


c.


無鹽牛油        25g


d.


蛋醬(掃面)     小許



步驟:


1.      ab材料放在盆中,但酵母不要與鹽及砂糖接觸,以免酵母脫水死亡,用手拌勻搓成有彈性及起根有薄膜的麵糰。(我用麵包機混合的,亦可用電動打蛋器搓)


2.      完成後加入c,搓至混合至完全光身及有彈性;


3.      用保鮮紙包好放在28℃作第一次發酵約40分鐘至两倍大;(我用麵包機,所以有熱力幫助發酵)。★看溫馨提示


4.      拿出排氣搓圓後静止15分鐘,(室溫便可)


5.      再做用木棍壓平,放上雪紡蛋糕後卷起;


6.      型放入模中作最後一次發酵,在38℃下再發酵至八成滿約40分鐘,輕手掃上蛋醬d


7.      入爐180°焙25分鐘;


8.      立即脫模放涼。



☆抺茶雪紡吐司☆―酸味酵頭(一)雪紡蛋糕篇

抺茶雪紡吐司酸味酵頭()雪紡蛋糕篇


做了酵頭,必定要嘗試一次它的魅力及威力,我用了65湯種的一個食譜,改用了酵頭,講你都唔信,超過3日,麵包同樣鬆軟,其實好食的麵包,又點會放上3日呢?但我真係證實這點。哈……係咪未死過呀;5日的麵包我都敢放入口……哈……哈……未死,無事…哈……哈………哈……………重好鬆軟呀!…哈……哈………哈…………


其實酵頭的種多數會做歐式麵包,但我沒有做,只做了一個普通的麵包,但都好滿足,歐式遲些再嘗試,話實我都是初哥,而且酵頭唔知幾時先瞓醒,因為看過廚房男 養酵母的經驗,我都與他一樣,不知是死咗定瞓咗……還有待觀察。


其實大家可以選擇不做雪紡蛋糕這一部份,只做麵包都可以的。


 



材料:


一.  雪紡蛋糕


22cmx22cm


溫馨提示:蛋白未用時,放在雪箱保持冷凍,或打時放在冰水中打發及打時加小許鹽會加速打起。


a.


蛋黃                20g


砂糖                25g


沙拉油            15cc


                    50cc


無糖花生醬    30g(我用了黃豆醬)


低筋麵粉        40g


b.


蛋白                100g


                    小許


砂糖                15g


烘烤時間                15 預熱175C 烤溫170C





步驟:


1.       事前準備:將所有材料秤量好。準備一盆打發蛋白霜用的冰水。低筋麵粉過篩兩次備用。


2.      製作蛋黃麵糊:將蛋黃倒入攪拌盆中,一口氣將所有砂糖,這時要千萬不能攪拌過頭。只要砂糖完全溶解就行了,別讓蛋黃的狀態過白或過度膨脹,攪拌至如圖的狀態即可。


3.      將沙拉油加入2 的蛋黃麵中拌勻,接著依序加入水、黃豆醬,仔細拌勻。


4.      一口氣將過篩的低筋麵粉倒入3 中,以打蛋器攪拌至沒有粉狀為止。像這樣稀稀的流動糊狀,不會過於濃稠正是雪紡蛋糕的秘訣所在。


5.      製作蛋白霜:將蛋白倒入乾淨的攪拌盆中,並使用乾淨的打蛋器,隔冰水,先加入鹽,再將砂糖分三次加入打發,真到呈圓錐立起,但前端微微往下低垂的狀態即可。


6.      蛋白霜打發完後,立刻用打蛋器撈起一部份加入4中的蛋黃麵糊中調和。接著再撈一部份加入,換以膠刮刀攪拌。


7.      6的麵糊全部倒回剩餘的蛋白霜中,快速拌勻。


8.     完成:將麵糊迅速倒入模中,放入預熱175C烤箱;轉溫度170C,烤15分鐘。


9.      倒叩放涼。




接下篇


☆抺茶雪紡吐司☆―酸味酵頭(二) 抺茶吐司篇