星期四, 1月 31, 2008

子曦的罪證+無呢頭打邊爐

子曦返學只是幾個月,但每一日一張字條由老師發出,啲字條多到不得了!昨天又在學校食早餐時嘔吐啦!但有些亦是提醒我們子曦有點咳、帶漏冷外套,但亦有好多是與同學仔爭玩具、又用顏色筆耍花枱面、又唔午睡、睡着又唔肯起身、小便又耍濕褲子、又拍枱、又發脾氣、又整哭同學仔……等,真係無計,小朋友成長都必經的階段呀!不過我實在好欣賞老師的細心、愛心及付出,使每一位小朋友都得到最好得照顧,多謝老師。



上星期天氣凍凍地,我亦放假可以多一點時間預備食物,所以決定打邊爐。


 


媽媽同子曦講:「子曦,今天我們打邊爐好嗎?」


子曦說:「咩呀?打邊爐?」


媽媽說:「係呀!打邊爐呀!你學校都嘗試過一次呢?」


子曦說:「咩呀!打邊爐?」


 


心諗:明明响學校做過一次,咁快又唔記得?


立即拿出在學校打邊爐的相片給子曦看,一看,原來學校是教他們的名詞是「食火煱」,不是教「打邊爐」,哈……哈……真係呀!第時都要與子曦一同學習啦!好多對話都要修正返先得。


 


媽媽說:「子曦,今日我們食火煱呀!好嗎?」


子曦說:「好呀!食火煱!好嘢!子曦、媽媽同爸爸一齊食火煱!好嘢!好開心呀!食火煱!」


 


你們看,子曦開心到飛起呀!



1 則留言: