星期五, 6月 01, 2007

雜莓芝士蛋糕



家中有打起的忌廉,亦有做起的海綿蛋糕,


為免浪廢,亦有果醬及長期有芝士在家,


所以除意,是旦,段估的做了這個雜莓芝士蛋糕.


點知出來的效果係.....................


老公話非常之好食喎!!!點解除意都咁好食嫁.



四個8cmx4cm無底模,用錫紙包好底部.


海綿蛋糕一份


鮮忌廉150g


砂糖40g


芝士100g


雜莓果醬2湯匙


覆盆子雜味果汁50g


櫻桃酒1/4茶匙


魚膠粉2茶匙


凍水2湯匙


妝飾:急冰雜莓(先解凍)



芝士打柔,加入果醬打勻.


再加入果汁用手動打蛋器攪拌均勻.


忌廉加糖打到7成起身,再加入攪好的芝士醬用fold-in手法拌勻.



再加入魚膠水拌勻放入模內入雪箱定型.


(魚膠粉加凍水攪勻放入微波爐叮20秒)







 


星期三, 5月 30, 2007

子曦第一次用退熱貼

子曦昨天無拉拉發燒,98-101度,有時熱,有時又無事,

昨晚好似熱咗,比他食退燒藥水之餘,等他睡着後同他貼上退熱貼,這是第一次呵.

今天早上他感覺到額頭有什麼東東,就唔係太高興啦!!!

今天還有燒,重要食藥,食藥後睡返,所以今日返工都遲了.



法國藍帶朱古力

這本書是在偶爾以下買的,$93,家中只有1-2本專講朱古力甜點的,

而這本書早前好多書店都被包起,沒有看到內容,

但今次去這間書店,卻全套無包着,而蛋糕及意大利餐亦是,

所以一口氣全部看完,我覺這本幾好,

有教朱古力的做法,朱古力蛋糕及朱古力妝飾,

好清楚及細心.所以就好快咁買下了.

 



星期二, 5月 29, 2007

子曦的生日禮物

今年子曦的生日,我吩咐他們不要買禮物了,

因子曦已經好多,爸爸已經是玩具供應商,衣物亦有好多了.

但他們總是不聽話,又係買嘢,今次袗仔最多,利是都有两封呀!!



保存已開的鮮忌廉

平時我哋會買1L的鮮忌廉用,因會平D,及可做多幾次,通常都會好耐才用得完,而且放得耐都會變壞,我以前都會開一個好細的孔,用完再用膠紙包好開口,再用膠袋入好,都只係放到不超過一個月.

亦有人會教,只要將已開的鮮忌廉分開份量,一盒一盒的放入冰格急凍,用時才拿出解凍再用.

26日與一班bk cake 綱友相聚,亦走到老遠的屯門村屋探訪崗生完bb女的sin,而cindy提過點樣可以保存已開的鮮忌廉,原來她學做蛋糕時,亞sir教她只要將開了的鮮忌廉放入密實玻璃瓶中,放入雪箱下層,就能保存超過一個月,所以我前天行街時,在log-on買了這個玻璃瓶($28),可以放到1L的份量.就用來嘗試下先.



星期一, 5月 28, 2007

子曦生日飯局

26日晚上與一班朋友仔為子曦慶祝生日,那天到九龍灣的"心.泰"食泰國嘢,當然好好味啦!!食物多到唔可以樣樣都影呀,又要控制子曦,所以只拍了幾將食物相,而自己同老公個樣當然有啦!!不過唔係幾好意思放上blog呀!!

子曦見到個生日蛋糕就話波波啦!!!終放無白廢心機呀!!!本來還有車車嫁....

當日都有20人呀!!!比起上次的party60人都無得揮,不過今次都有咁多人呀!!其實大家都只在食食,聚聚.

 





子曦生日蛋糕---雜莓慕斯波波蛋糕

為了要在週六子曦飯局時食到生日蛋糕,所以要在24日放假一早起身預備了两個海綿蛋糕,後十一時出發去了長洲看巡遊,回來再製造;晚上回來,將海綿蛋糕搽了糖水,及波波做型,然後做了雜莓果醬慕斯部份,第日再做雜莓果冰部份及上面個琳面波波,而且還完成添。


不過當做面妝飾時就一波三拆,本身想用糖粉打起,用唧袋唧條電車路後放部火車頭車仔,唧完後放回雪箱,點知溶了,還化開添,後來決定用糖膏,諗着糖膏一定無事啦!又溶了,還溶得好難看添,後來決定不如唔做啦!當然又要整返好個蛋糕樣,用返忌廉唧花算了。不過糖膏放在朱古力上是沒有影響的。點解會溶呢?可能果凍出水呀!水會便糖溶解呢?無錯,應該係啦!


材料實在大長太多,好難記錄,而且材料亦沒有完全的一份食譜,唯有自己編寫一份啦!但……幾時寫好。我都唔知呀!!


看住相片先啦!希望你地明白步驟啦!


果汁是上次响太古超市買的,用來做慕斯,加了50g果汁開果醬,味道真係野味d.

雜莓果醬响馬莎買的要$40,不過美中不足就是有種籽粒响裡面,食落有粒粒.


是公平貿易蔗糖做的(支持下,支持一下)













呢盒雜莓係IFC CITYSUPER買的,都要成$78.







想用糖粉打起加色唧袋唧一條電車路,點知溶晒,要修改呀!!!!



你看,子曦的渴望眼神+流晒口水,你就知個蛋糕幾咁好食啦!!!




 


海綿蛋糕-全蛋法

為了做子曦的生日蛋糕,今次用咗vanlily-breadessert的方法做了這個海綿蛋糕,好開心可從vanlily中得知當中的秘決,這蛋糕是鬆軟的,你看這两個有何分別,一個8寸(後者深色),一個6寸(前者),8寸是完全跟vanlily的方法,而6寸的就改良了少許,相對來講,6寸的更加鬆軟彈手,你哋亦可參考下,希望你哋做了講給我知,好唔好食呀!!!



材料: (份量不用刻意記的,應該係記住個比例)


 


蛋的總重量(100%) = 糖(40%) + 低筋粉(40%) + 牛油(20%)


 


(例如一個6”蛋糕的份量就是:蛋 100g (2隻);糖 40g;低筋粉 40g;牛油 20g)


(例如一個8”蛋糕的份量就是:蛋 200g (4隻);糖 80g;低筋粉 80g;牛油 40g)


 


準備工夫(充足既準備都好重要啊)


1) 雞蛋從雪櫃拿出,先用70c–80c的熱水浸15mins。


(如沒有溫度計,就要用滾水,但不是大滾水~ 蛋會熟啊)


2) 低筋粉過篩3次


3) 熱溶牛油 (一定要保持微溫,如果冷卻了,就會令到蛋醬泡泡流走了。)-yy cake改良版



 


開始:


1)      糖加蛋用高速打1min。


2)      坐放熱水中,使蛋保持熱度,貼近體溫;(或坐放火爐上,用最細火加熱,但不要過火,使蛋煲熟);要不停用打蛋器打發及用手趾試試蛋溫,如果貼近體溫,就要離火,繼續打勻。-yy cake改良版


3)      將盆傾斜,繼續用高速打2-3mins至蛋糊有9成起。(打蛋器不要碰到盆邊)


4)      盆放平,用中速打約1min,邊打邊轉盆,再到打蛋糊至十成起。(其實9成跟10成起差不多,總之打到蛋糊稠身和不再流動就可以)。


5)      低粉分3次加入,每次粉類fold勻後才加入第2次。


6)      用少許蛋糊拌勻熱溶牛油,再倒回fold蛋糊,再fold勻。(此時蛋糊會變得有光澤)


7)      入爐焗至熟 (e.g. 6" ―170度焗23-25分鐘;8"―170度焗30-35分鐘)用牙籤測試,沒有黏物就可以。


8)      記得蛋糕出爐後要倒扣啊!(6" 成品約有4.5cm高)


 食譜來源--vanlily-breadessert