星期二, 5月 29, 2007

保存已開的鮮忌廉

平時我哋會買1L的鮮忌廉用,因會平D,及可做多幾次,通常都會好耐才用得完,而且放得耐都會變壞,我以前都會開一個好細的孔,用完再用膠紙包好開口,再用膠袋入好,都只係放到不超過一個月.

亦有人會教,只要將已開的鮮忌廉分開份量,一盒一盒的放入冰格急凍,用時才拿出解凍再用.

26日與一班bk cake 綱友相聚,亦走到老遠的屯門村屋探訪崗生完bb女的sin,而cindy提過點樣可以保存已開的鮮忌廉,原來她學做蛋糕時,亞sir教她只要將開了的鮮忌廉放入密實玻璃瓶中,放入雪箱下層,就能保存超過一個月,所以我前天行街時,在log-on買了這個玻璃瓶($28),可以放到1L的份量.就用來嘗試下先.



17 則留言:

  1. 個樽有成1L都只係$28? 好抵呀, 我都係買1L放係屋企, 成日好驚會變壞架.

    回覆刪除
  2. 你嘗試下這個方法呀!!!係呀$28咋,2L都係$30,不過太高,雪箱放唔到,這個重係MADE IN 意大利添.

    回覆刪除
  3. 我試過放冰格…解凍後水油分離倒晒

    回覆刪除
  4. 其實我唔會放入冰格,因太煩,又要分盒,又要解凍,而且又唔可以立刻用,所以都係包好D,但今次這個方法我覺得值得嘗試下,保存得好D.

    回覆刪除
  5. 我都係一買就買1L的cream呀!抵好多!我買果隻已有蓋可以關好!都未試過壞,反而芝士就發過霉呀

    回覆刪除
  6. 集體回應: 

    vyvy e....e...你買個種有蓋嫁,係點嫁,我買個種通常都無蓋嫁,不過就好低,$30-32.芝士就未嘗試過發霉,但就變了好多冰粒,用時就有水氣呀!!!
    Terry   希望都幫到你啦!!!
    little four 你都嘗試下呀!!!

    回覆刪除
  7. 可能我小整cake 我就好小會買咁大盒!! 你講既下格係唔係等於放菜果格?? 我個雪櫃最下係冰箱黎架 哈哈

    回覆刪除
  8. 唔係冰格,亦唔係放菜個格,咁你知係邊格啦!!!!

    回覆刪除
  9. thanks for sharing 下次都試下先

    回覆刪除
  10. 但呢個罐....又重...放門果個位置...怕太重... 放入邊...又高得滯....

    回覆刪除
  11. 幾好咁喎~ 我只係將一盒 1L的鮮忌廉分成 5份,每份 200ml 入保鮮袋,放冰格保存。 因為鮮忌廉唔可以經常解凍再番雪,會變壞的。 一袋袋就可以用幾多,攞幾多~~

    回覆刪除
  12. 好辦法喎, 等我都試試先.

    回覆刪除
  13. YY, 我希望我教妳個方法可以啦

    回覆刪除
  14. 集體回應: RAIN 試下無防. Bottle 係呀!!太重都唔好放响雪櫃門,高...其實都唔係太高,不過你可選舉一個適合你的雪櫃咁無得囉. 柏琪 係呀!!有人咁教嫁,但我就嚴煩d,唔可以一拿出來就用啦!!! GRACE 希望大家嘗試時都成功啦!!! Cindy 多謝你的教導呀!!你看,幾多人都嘗試.係咪好開心呢????  

    回覆刪除
  15. 我都喺日本城買咗個...佢話係密實的~~
    嗯~之前我都係開咗個1L之後搵野封住就算...再用時都唔知壞咗未哈哈...
    見到你同你朋友介紹呢個方法~~即刻跑去買個樽返嚟~XDD
    [版主回覆07/07/2009 10:05:00]記住個樽必須消毒呀!!!
    但學習多了,用的忌廉亦多了,我不用這方法啦!!!
    只是在盒的一角剪少少,用完再用夾夾好,這方法更好.

    回覆刪除