星期五, 2月 08, 2008

☆葡萄乾麵包☆―湯種

葡萄乾麵包湯種


今次用小部份的湯種做麵包,不用做了一部分放在雪櫃但又沒有時間消化而浪費呢?


這個包包好軟身,好好味,下次可以加入多點的乾果,效果更好呀!


焙完之後,太多粉掃走先食呀!如果唔係就成口粉啦!


 


溫馨提示:


1.      如果你們搓好的麵糰要用28℃的熱力幫助下作第一次發酵,但又沒有麵包機或焙爐預熱發酵幫助時,你可以用焙爐幫助,你先預熱焙爐約100-120度,最好用溫度計測試下爐頂的溫度,然後爐頂放上一個金屬架,再將包好的麵糰放在上面作第一次發酵。這樣就能有溫度幫助快些發酵了。



材料:20cmX7cm


a.       


高筋麵粉          285g


麥粉                  60g


砂糖                  30g


                      5g


快速乾酵母      7g


b.       


                      185g


湯種                  90g(高筋麵粉15g +65℃熱水75g)


c.        


無鹽牛油          20g


d.       


葡萄乾              280g



預備工作:


1.      先做好湯種:65℃熱水加入高筋麵粉拌勻後,如果拌勻後熱水太凍,可放入微波爐中叮一叮,以10秒為限,直至熱力到65℃為止,及湯種有糊狀形成便可。放涼留用。


2.      家中沒有專用的做型籃,慳家的我唯有借用這個"筲箕"作第二次發烤工具,之前要搽些粉才可使用,你看!效果都過得去啦!


 



步驟:


1.      ab材料放在盆中,但酵母不要與鹽及砂糖接觸,以免酵母脫水死亡,用手拌勻搓成有彈性及起根有薄膜的麵糰。(我用麵包機混合的,亦可用電動打蛋器搓)


2.      完成後加入c,搓至混合至完全光身及有彈性後再加入d混合;


3.      用保鮮紙包好放在28℃作第一次發酵約40分鐘至两倍大;(我用麵包機,所以有熱力幫助發酵)。★看溫馨提示。


4.      拿出排氣搓圓後再放入模中做型,加上毛巾蓋着,放在室温下再發酵至八成後。


5.      喜歡就介個十字型;


6.      入爐180°焙35分鐘;


7.      立即脫模放涼。



星期三, 2月 06, 2008

同大家拜過早年

 


今個新年特別冬


子曦與家人在此


祝大家



身體健康


新年進步


主恩滿溢


新春蒙福


 

我拿什麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩﹖我要舉起救恩的杯,稱揚耶和華的名。我要在他眾民面前向耶和華還我的願。詩一一六12-14

 



 


 


 


星期二, 2月 05, 2008

相聚@盛八

因為一個字,我們又走在一起,互相交換禮物,因為Angel little four 看中了我的鈎工杯墊,哈……哈……其實真係唔係幾靚,但可以找個藉口出來見下面。


Angel前個星期好忙,所以就約了上個星期四(31/1)晚上見面,亦因為little four愛食日本菜,而且天氣非常凍,所以選了這間『盛八』,是食日本燒肉的,我們選上一個拼盆、雜菜沙津及幾款和牛燒,好好味,最好味係『貴族和牛涮涮燒』。多謝今餐$600


但最開心的事唔單止係食物,而係講開去旅行,傾傾下,重話6月組團去台灣掃貨添,未出發先興奮呀!而且重話唔要『囝』唔要『公』添。哈……哈……開心到彈起!如果可以一齊去旅行就真係重興奮呀!真係好想立即就起程出發呀!


今次唔係因為啲禮物正,而係好開心相聚的時候,這次真係好開心,好投契,加上這個環境地方好舒服,又因為一枱一爐,好溫暖,成個環境都好正。開心的事真係好快過去,不知不覺又要走啦!



餐單重教我們咩肉配咩醬汁添!



今次little four帶了四塊粉紅葉同我交換粉紅杯墊,呢四塊葉係朱古力呢架,可以做蛋糕時放在上面做裝飾的,好靚!而且亦帶了一張古典音樂CD送給我們。今日聽咗,好好聽,要聽两次先够喉呀!



Angel就用了這個羊仔印同我交換白色的杯墊,呢個印係用來做咩,就係燒熱它印在蛋糕、銅鑼燒紅豆餅上面的,好可愛呀!還有抺茶蛋糕,係而家最興的做型呀!食了,好好味,子曦都要同我爭食呀!亦有她親手整的合挑提子乾麵包,好香合桃味,好食!



我送出的禮物,有杯墊、杯、提子麵及曲奇。(請密切留意食譜分享)



星期一, 2月 04, 2008

☆Muesli cookies☆

Muesli cookies


上次食過Angel給送我的曲奇,念念不忘,今次終於有時間跟她的食譜做一次,而且今次還贈回她品嚐添,不過好似無她整得咁好食呀!唔知係咪人家的餅特別香呢?但這個食譜都係唔錯架。



溫馨提示:


1.      加入麵粉及乾果後轉用手混合及分成一份份整圓,再用匙輕輕壓平。


材料:約30

低筋麵粉        175g


黃糖                90g


砂糖                40g


無鹽牛油        125g


                    1


奶粉                75g


提子乾            35g


紅莓乾            35g


杏脯                35g(無落,因為我無)


椰絲                35g


麥皮                68g


梳打粉            1/2茶匙


玉桂粉            1茶匙

預備工作:


1.      牛油放回室溫或軟身;


2.      低筋麵粉及流打粉混合過篩;



步驟:


1.      牛油加入砂糖用中速打成淡色,再加入黃糖拌勻;


2.      加蛋再混合;


3.      加入奶粉和已過篩麵粉及梳打粉、麵皮、乾果、玉桂粉混合;


4.      取出20克麵團搓圓,輕輕按平,放在墊有牛油紙的焗盤上;


5.      放入已預熱170度焗爐焗18-20分鐘。