星期五, 1月 11, 2008

又正又靚的杯墊

早前買了好幾件鈎冷,亦有幾種顏色,上次鈎完幾件杯毯後就停了手,因為要鈎一張杯毯都要花幾個鐘,或有時錯了又要重新再鈎過,都幾費時呀!比起做一個蛋糕還要用好多時間及精神,但無理由買了咁多鈎冷就放响度,又浪費了它。某日看到一本鈎書及見到一些杯毯都是只鈎一條花邊,中間就用布配襯,所以今次就自己動手做下,雖然比之前快手,但長度計算真係要準確,如果不準,就不能两者配合了,你看!幾靚!重可以用不同顏色的花邊、花紋配不同的色布及花布,哈……哈……又多一樣嘢玩啦!



大家見到這隻花花杯嗎?它的尺寸就好似蛋杯一樣,但想講的是,這隻杯是我當年(N年前)去墨西哥時買的,墨西哥有好多人手做的陶瓷,好多都好靚,人手繪圖的,當年買了成箱寄返香港,一件都沒有打碎,安全到香港架。



星期四, 1月 10, 2008

不日休息 又買嘢!(2)

下午33,又係其中出尖沙咀的目的,食壽司!因為星期一至五,下午230-500有半價呀!不過因為太多人等位,所以我們選擇行一會,打了一會兒免費賽車,之後才回去等位。



 

但今次好多都無貨,海胆、魚腩、和牛、咩魚都無,真係無上次咁好食呀!但都食了好多呀!多謝$23x呀!



 



最後行過新港中心,被我發現有雙妹嚜自助機,好有趣,立即用八逹通買了支“Lip Balm”呀!都係$28,不過就用晒我八逹通啲錢啦!要去增值!


最後到書店看看有沒有新書,一看就個幾小鐘,都係無買,因無咩書想買。





不日休息 又買嘢!(1)

星期四10/1/08放假,子曦爸又放假,一早就約定會出尖沙咀食壽司,所以一早到鄰近的商店行了一會,買了一些有機食物,這間是新開的有機產品店,從外國入口,價錢有平有貴,但想介紹一下有樣嘢好特別,最特別係這樽「有機大豆醬」,可以搽麵包食,但最特別係當推銷員給我們品嚐一口時,真係好奇特,因為根本就係花生醬咁味道,及口感都一樣,就係無咗花生粒粒,早前都想買一樽花生醬,但又怕子曦咁早食花生會敏感,所以今次問店員有沒有花生醬,他就介紹這樽比我了,真好、真有趣。多謝$48.x


 



另外買了「有機紅石榴糖」$103支,但他送多一支比我。


亦買了一盒早餐麥片,$30。全部都是買給子曦架。


 


之後到了尖沙咀,第一時間就是去特賣場,因為今次又係家品特賣,但無上次賣些物品咁靚,有部份就好似$10店搬了來咁,但就係好多嘢賣$9,底過$10店呀!亦有好多陳列品的東西,有部份都舊了少少,看看你好不好彩啦!但都有點係新貨,亦有食品,亦有精品。


新加坡公仔麵,$504大包,每包有4小包,最想買架原因係香港無呢啲味道呀!


呢两個嘢分別係$11$10



而相簿就$15(4R),但回家看看,內層與簿皮分開了,要自己黏返好先用得!


呢個盒就係$9一個啦!



亦買了一套碗,都係$10


你看我所買的,就知今次的貨色係………你自已想下啦!


如果大家都想看看,就不要錯過它的日期啦!



 



 


 



 



星期三, 1月 09, 2008

第一次出車

上星期日完了崇拜後回家放底些重擔後,與子曦及子曦爸一齊去單車徑放人仔,當子曦知道可以將這部放响家中一年多的hello kitty粉紅戰車駛落街時,真係ki ki 笑咗出來,見他好開心,到了單車徑,子曦見到好多小朋友都有開車,他就不停同那些小朋友講,同你一樣呀!同你一樣呀!


子曦不但pat pat不離粉紅戰車,而且重不被我們幫他推添,第一次駛車又點可以懂得自己駛呢?唯有在不經意下幫他一把啦!所以行得好慢、好慢。這天足足玩了成2個多小時,期間都有食下午茶,最後子曦都無精神了,因到了午睡時間,但他都不放棄,pat pat都係坐响粉紅戰車上,我們唯有同他講,「嗱!你坐响度,我們推你啦!」終放我們用正常的步伐快快回家啦!


回到家中,他比以前更愛這部車,因為知道可以落街玩啦!大家有無想過,點解子曦部車會是hello kitty,重要是粉紅色呢?

哈……唔係亞媽的所為,而是子曦一歲生日的時候,有位嫂嫂一定要送部車仔比他,但買時無叮噹,個推銷員講,小朋友咩都無所謂啦!就係咁,呢部車遲遲都唔想帶落街囉!


 


星期二, 1月 08, 2008

每月一書

好耐無買新書了,某天放假與子曦爸去了Mega Box 行了一會,目的只有一個,就是去看看這個又新又大的書店,嘩……真係幾大喎!而且重有好多不同類型的書籍,而自己當然不放過食譜啦,看了又看,想買的好多都買了,不想買的又無咩特別,但這次就買了两本主題蛋糕書,一本書講雪紡蛋糕的,而另一本就是講蛋糕卷架啦!看見這两本書又真係幾靚,好想做下內裡的蛋糕呀!


蛋糕卷從不成功,實在是咩原因呢?把心一橫就買本看看,而且又是「曾美子著」的,可惜,食譜竟然漏了部份步驟,如果唔係跟來做過,必定看不出呀!但都是一本好好的參考書。LESS 10% ON $98,多謝$88.2



雪紡食譜家中都有幾本了,但這本不同的是裝飾得好靚,所以都買來參考下。LESS 10% ON $53,多謝$47.7



星期一, 1月 07, 2008

☆意大利芝士杯 (Tiramisu)☆

意大利芝士杯 (Tiramisu)


 


家中還有一半Mascarpone cheese,亦就快到期了,所以唔食都要做了它,留在家中亦不能一二天消化它呀,將它帶回教會分給弟兄姊妹,嘩……一秒都分晒來食了,加上雜誌出了街,一傳拾,拾傳佰,就係咁,一時都接受唔到這個虛榮,但都只不過是過眼雲煙,不用太在意了!


這是一款極度容易做的芝士餅,而且亦非常好味,今次沒有用魚膠,只用了杯子。但在做雞蛋過程中要特別注意殺菌,大家要留意下啦!


溫馨提示:


1.      加熱蛋黃時要小心不要過熱及用細火,用手指測試到體溫後就離火繼續打法,小心煮焦,亦可用熱水坐着打起。


2.      浸手指餅時唔可以浸咁耐,但又要令到咖啡酒浸入餅內。


3.      手指餅亦可以用海綿蛋糕代替,但亦可以掃咖啡酒,不可浸得太濕呀!


 


成份:


5隻杯


 


意大利軟芝士 (Mascarpone cheese) 250g


蛋黃                2


砂糖               100g(可以少甜70g)


香蘭子精華    1/4茶匙
淡忌廉            2/3
手指餅            5


咖啡酒漿:混合備用
特濃咖啡        1大湯匙
咖啡酒           3湯匙


白蘭地            1湯匙


裝飾:
可可粉 (Cocoa powder) 適量



步驟:


(1) 忌廉打起8備用;


(2) 蛋黃加入砂糖坐於火爐上用最細火,加熱消毒,及用打蛋器不停打至變白,小心過熱,快手離火後加入Mascarpone芝士內用打蛋器拌勻;


(4) 再拌入打起的忌廉及加入香蘭子精華;


(5)倒入一半芝士忌廉糊放杯中,加入已浸上咖啡酒漿的手指餅,再倒入餘下一半的芝士;


(7)放進冰箱下層3小時,冷凍後蛋糕面灑上可可粉即完成。