星期三, 1月 09, 2008

第一次出車

上星期日完了崇拜後回家放底些重擔後,與子曦及子曦爸一齊去單車徑放人仔,當子曦知道可以將這部放响家中一年多的hello kitty粉紅戰車駛落街時,真係ki ki 笑咗出來,見他好開心,到了單車徑,子曦見到好多小朋友都有開車,他就不停同那些小朋友講,同你一樣呀!同你一樣呀!


子曦不但pat pat不離粉紅戰車,而且重不被我們幫他推添,第一次駛車又點可以懂得自己駛呢?唯有在不經意下幫他一把啦!所以行得好慢、好慢。這天足足玩了成2個多小時,期間都有食下午茶,最後子曦都無精神了,因到了午睡時間,但他都不放棄,pat pat都係坐响粉紅戰車上,我們唯有同他講,「嗱!你坐响度,我們推你啦!」終放我們用正常的步伐快快回家啦!


回到家中,他比以前更愛這部車,因為知道可以落街玩啦!大家有無想過,點解子曦部車會是hello kitty,重要是粉紅色呢?

哈……唔係亞媽的所為,而是子曦一歲生日的時候,有位嫂嫂一定要送部車仔比他,但買時無叮噹,個推銷員講,小朋友咩都無所謂啦!就係咁,呢部車遲遲都唔想帶落街囉!


 


沒有留言:

發佈留言