星期六, 5月 17, 2008

包足你四餐@蔚南

蔚南好有心,第一次上堂做了包包,就致電給我落堂後山長水遠的來我家比我,但因為她當天上堂時間太長,所以星期四晚先可以相約取包啦!


在家落到地鐵站,我個真樣,沒有修飾過,還帶着子曦在身,真係好似一個百份百師奶仔,蔚南見到我的真樣,係咪有啲奇怪呢?真的唔好介意呀!哈…哈…我平時就係咁啦!


但都好多謝你的用心、愛心。


 


回家一打開,嘩……簡值係一個禮物袋,足足包了我四餐的分量,大家看……


 


有早餐的包包啦!好好味,好軟身呀!


 


午餐後的沙律!嘩……好味,唔係太鹹呀!


 


下午茶的甜品!


 


還有晚飯後的提子呀!子曦可以一次過食半包呀!



多謝你呀蔚南


星期五, 5月 16, 2008

☆粉紅馬卡龍Pink Macarons☆

粉紅馬卡龍Pink Macarons


再戰馬卡龍,心中想着,點解會這樣難做呢?加上太甜的暗影下,遲遲未敢再嘗試,今天!一定要做好Macarons,我選上最靚的顏色,完成之前的功夫後,一放入爐,心中期待着,但原來還是做得不好,表面不够平滑,起了尖頂,尺寸不够大,裙邊不是太起,但顏色好出,口感好正,而且這個食譜不太甜,相信再做的時候會好一點。我都食了好幾粒,子曦就當糖食呀!哈……



溫馨提示:


1.      曾經有做過的朋友們講,用不同的墊會有不同的裙邊,所以要有待測試了。


2.      馬卡龍做得出色,主要是爐溫要控制得好,所以要多加嘗試及留意自己的爐溫;


3.      食用色素的分量要是乎想出來的顏色啦!


4.      粉類與蛋白要完全混合,才不會有裂紋,但要在短時間內完成。


5.      唧出馬卡龍時,表面要平滑,才不會起尖(不要像我一樣呀!),原來蛋白打至濕性才不會令表面起尖的。(記錄在案)


6.      如果用牛油紙焙馬卡龍會比較難甩,出爐後可以立即用凍水在牛油紙底下掃幾下,會容易甩出馬卡龍。


 


材料:約12-13對(24-26粒)


蛋白                      35g


砂糖                      25g


食用色素()        適量


杏仁粉                  35g


糖霜                      45g



步驟:


1.      杏仁粉及糖霜混合過两次,篩去粗粒的杏仁粒備用;


2.      將蛋白打至起泡,糖分3-4次加入,打至企身約7成(濕性)再加入食用色素打混;


3.      將過篩的粉類分2次加入,轉用膠刮刀用切拌法拌勻,直至鬆軟,表面變得光澤時,就可以停止;(注意不要混合過度)


4.      將麵糊於進唧袋中唧在矽膠墊或牛油紙上唧成直徑2cm圓型;


5.      於在室溫靜置20-30分鐘,待表面乾身;


6.      於入預熱160度焗爐中層,先焗10-15分鐘,發現裙邊起泡就轉為120-130度再焙5分鐘至周維都變硬就可以出爐。


7.      出爐於涼。


 



星期四, 5月 15, 2008

五月生日@子曦的第一次

五月生日@子曦的第一次


 


525日子曦就滿3歲啦!3年的日子,在快樂中度過,很多人都講,小朋友3歲前是最可愛,無錯,係非常可愛,有時我都會好肉緊的要抱着他,吻他,他瞓了,都會望着他睡着好甜的樣子。


雖然子曦有時都不太聽話,但他連發皮氣都好可愛,這樣就是做了媽媽的心態,總會覺得自己的小朋友係最可愛架!


親手帶大子曦真係好滿足,他的每一個成長佳段都在你看管下進步,都幾有滿足感呀!


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


星期一的假期,帶着未滿3歲的子曦去Disneyland,因為3歲就要買入場卷,所以必定要去一次,一到步,與子曦就坐火車先環繞一週,好快就一個圈,後來四維行下,玩下河流,見到大型動物,玩下機動遊戲,最初子曦什麼玩意都怕,因為未見過、未玩過,但成個樂園他最愛就是這部用$50租來坐的3輪車,因為是藍色的,問我們可否帶回家,哈…哈……



第一次看Mickey3D動畫,要帶3D眼鏡,他又肯帶,如果唔帶,跟本看不到跳出的動畫,但子曦一路看,一路好似狗仔咁好驚的樣,還發出Wo……Wo聲,真係好驚,但又唔敢哭出來,特別有些灑水、風吹的效果,他亦同樣好驚,我要一路按着他的心口,抱得他好緊,一路講,唔使怕,一放完了,就話係咪完啦!立即無事……哈……哈……



但這3D真係好值得看,最記得係有水果香味呀!


 


再看金像獎音樂大型show,又係好驚,因為音響好大聲,子曦一聽到別人裝修都怕的,但因為見到Mickey及好多動物,他好有親切感,所以都能接受。


小小世界都幾可愛,但真係無外國咁靚。


後來主動話要玩機動遊戲,行下食下,好快就一天了。


我們選擇看完煙花才離開,這場煙火真係值得看,但子曦在尾聲時瞓著了,因為下午無睡覺,所以在煙火中,在媽媽的懷中好安全的睡了。


 


樂園可以話係小朋友世界,對於我到過外國幾個大型樂園來講,真係無咩特別,因為真係好細,但對子曦來講,真的是第一次,玩都已經好足够了,亦可以見到真人Mickey他都好開心,但最美中不足,就是子曦沒有同他們影相,因為時間限制,趕唔切,是他最失望的一次呀!最後都有同子曦搖搖手。




我最愛就是樂園裡其中一間的餅店,裝修好靚,所以都影了好多相留念呀!


 



 


 


 


星期三, 5月 14, 2008

☆朱古力沙瓦琳☆(for書)

 朱古力沙瓦琳


 


為了拌手禮,又方便攜帶,所以選上這款甜品,一心諗,這款膠模應該很容易起啦!完全錯了,一放涼脫模就全部花晒面,甩甩漏漏,點樣送出呢?唯有將淋面的朱古力大大的增加,令到有不同的效果,但估唔比預期好,哈……失禮晒啦!


這款小甜品,食落都幾好味,可以再整,但要細心再選另一款模先得啦!


朋友們,好味嗎?




 

溫馨提示:


1.      放涼脫模會容易一點。


2.      分量可以做8-16個,但要看模的尺寸啦!


3.      淋面朱古力分量很多,可以做一半就够了。


4.    沙瓦琳(Savarin)是指中心凹陷狀,再倒入朱古力醬,是法國傳統點心。


 


食譜來源:孟老師的100道小蛋糕


 


材料:


無鹽牛油                105g


低筋麵粉                90g


糖粉                        75g


玉米粉                    11/2茶匙


杏仁粉                    15g


蛋黃                        35g


牛奶                        20g


香草精(雲呢拿油)  1/2茶匙


朱古力屑                1湯茶(先刨好)


 


淋面朱古力:


忌廉                        75g


55%朱古力             90g


鏡面果膠                15g


 


步驟:


1.      無鹽牛油放回室溫至軟身,篩入粉類分別為低筋麵粉、糖粉及玉米粉,用膠刮刀拌勻;再轉用電動打蛋器打至沒有粉粒及光滑即可;


2.      加入杏仁粉拌勻後,蛋黃分2次加入及每次都必須拌勻,再加入牛奶及香草精快手拌勻;


3.      加入刨好的朱古力屑,轉用膠刮刀向不同方向拌勻;


4.      放入唧袋中,唧入模中8分滿;


5.      180℃焙20-25分鐘。


6.      放涼脫模;


7.      淋面朱古力:煮熱忌廉至50-60℃,加入朱古力粒用膠刮刀拌溶,再加入鏡面果膠拌勻;


8.      倒入蛋糕中央即可。


 





星期二, 5月 13, 2008

真係咁嘈聚會@原居民

放假,放了幾日假,所以連BLOG都放假,沒有盡快UPDATE分享,所以這篇可能是我最遲先放上來啦!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


不過都要等到她們出了分享,才明白拌手禮是邊個打邊個呀!哈……


上星期四晚,得到RIAN的邀請,有幸出席她們的BLOG聚,得知,她們會有定時的BLOG聚,我又變成客串BLOGGER,但我實在唔想成日變成客串嘉賓或特別嘉賓,因為總會在心理上是額外的朋友們呀!哈……好像有點奇怪咁………


這天於假,在家做了拌手禮,亦接回子曦放學,回家做好晚飯才外出;大家選上佐頓的原居民」,是一間意大利餐廳,我一來到,她們已經到齊了,還有其中俩位BLOGGER的另一拌,所以今次聚會就有9個人啦!

分別有貓姐eRiCa查查及另一拌、SamMi金莎RAIN及另一拌。



到達時,又是看到成桌都是拌手禮,但老板見到就忍唔住同我們講:「呢道唔可以帶外來嘢食喎!」,我們就講:「係!我們知道啦!我們是來食飯嗎?」所以大家對這間餐廳有點壞印象,但其實這間餐廳的食物是很好的,氣氛都幾好架!


我選擇了這款餐,羊架!好好味!


 


意大利餐廳總是沒有圓桌的,長長的桌,相聚傾計是一件困難的事,好像分了三台客一樣,如果要由左邊傾到右邊,必定會大聲小小,所以成間餐廳好像只有我們大大聲傾計一樣。


 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


很快就離開,因為不想再影響別人啦!

我們選擇再到街邊食糖水,

但食完後亦是被樓上的居民投訴,不到11時就要散場啦!


 


雖然今次美中不足,但都好期待下次喧嘩聚會呀!


下次要放啲,沒有影響人的場所先得啦!


 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


看看大家的拌手禮先!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


 


貓姐的花開吉祥@抺利花,


一浸在熱水中,花就會開啦!還有好香的花茶味!



Erica的全麥及咖哩吐司,兩款都成為我的早餐。


但我感到咖哩吐司好辣,但就夠創意呀!



查查的吉士泡夫,真係好好味,心諗!


查查的吉士泡芙好出色,一路食一路要跟她的食譜做一次,


但後來先知,原來係買架!


哈……咁要等你的拿手泡芙食譜啦!



金莎的迷你矽膠模及草苺軟糖,還有好可愛的小膠簽!



SammiAssorted nuts cookies,好多榛子及杏仁呀!好好味!



還有Rain的超脆朱古力蛋白脆餅,真係脆得很,未返到屋企就碎哂……



我的拌手禮,希望大家都喜歡啦!(借貓姐的一張相呀!)