星期二, 5月 13, 2008

真係咁嘈聚會@原居民

放假,放了幾日假,所以連BLOG都放假,沒有盡快UPDATE分享,所以這篇可能是我最遲先放上來啦!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


不過都要等到她們出了分享,才明白拌手禮是邊個打邊個呀!哈……


上星期四晚,得到RIAN的邀請,有幸出席她們的BLOG聚,得知,她們會有定時的BLOG聚,我又變成客串BLOGGER,但我實在唔想成日變成客串嘉賓或特別嘉賓,因為總會在心理上是額外的朋友們呀!哈……好像有點奇怪咁………


這天於假,在家做了拌手禮,亦接回子曦放學,回家做好晚飯才外出;大家選上佐頓的原居民」,是一間意大利餐廳,我一來到,她們已經到齊了,還有其中俩位BLOGGER的另一拌,所以今次聚會就有9個人啦!

分別有貓姐eRiCa查查及另一拌、SamMi金莎RAIN及另一拌。



到達時,又是看到成桌都是拌手禮,但老板見到就忍唔住同我們講:「呢道唔可以帶外來嘢食喎!」,我們就講:「係!我們知道啦!我們是來食飯嗎?」所以大家對這間餐廳有點壞印象,但其實這間餐廳的食物是很好的,氣氛都幾好架!


我選擇了這款餐,羊架!好好味!


 


意大利餐廳總是沒有圓桌的,長長的桌,相聚傾計是一件困難的事,好像分了三台客一樣,如果要由左邊傾到右邊,必定會大聲小小,所以成間餐廳好像只有我們大大聲傾計一樣。


 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


很快就離開,因為不想再影響別人啦!

我們選擇再到街邊食糖水,

但食完後亦是被樓上的居民投訴,不到11時就要散場啦!


 


雖然今次美中不足,但都好期待下次喧嘩聚會呀!


下次要放啲,沒有影響人的場所先得啦!


 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


看看大家的拌手禮先!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


 


貓姐的花開吉祥@抺利花,


一浸在熱水中,花就會開啦!還有好香的花茶味!



Erica的全麥及咖哩吐司,兩款都成為我的早餐。


但我感到咖哩吐司好辣,但就夠創意呀!



查查的吉士泡夫,真係好好味,心諗!


查查的吉士泡芙好出色,一路食一路要跟她的食譜做一次,


但後來先知,原來係買架!


哈……咁要等你的拿手泡芙食譜啦!



金莎的迷你矽膠模及草苺軟糖,還有好可愛的小膠簽!



SammiAssorted nuts cookies,好多榛子及杏仁呀!好好味!



還有Rain的超脆朱古力蛋白脆餅,真係脆得很,未返到屋企就碎哂……



我的拌手禮,希望大家都喜歡啦!(借貓姐的一張相呀!)



 


 


 


 


 


 


沒有留言:

發佈留言