星期六, 5月 17, 2008

包足你四餐@蔚南

蔚南好有心,第一次上堂做了包包,就致電給我落堂後山長水遠的來我家比我,但因為她當天上堂時間太長,所以星期四晚先可以相約取包啦!


在家落到地鐵站,我個真樣,沒有修飾過,還帶着子曦在身,真係好似一個百份百師奶仔,蔚南見到我的真樣,係咪有啲奇怪呢?真的唔好介意呀!哈…哈…我平時就係咁啦!


但都好多謝你的用心、愛心。


 


回家一打開,嘩……簡值係一個禮物袋,足足包了我四餐的分量,大家看……


 


有早餐的包包啦!好好味,好軟身呀!


 


午餐後的沙律!嘩……好味,唔係太鹹呀!


 


下午茶的甜品!


 


還有晚飯後的提子呀!子曦可以一次過食半包呀!



多謝你呀蔚南


1 則留言: