星期二, 1月 29, 2008

天然酵母的玩家(網上資料)

上網發現這位朋友製造天然酵母好勁


大家如有興趣可細心看看


必定使你大開眼界呀


我都嘩.......一聲呀


http://leilako.com/recipes/sourdough/s_list.htm


9 則留言:

  1. 嘩..多謝你呀. 等我都上去睇下先!!!

    回覆刪除
  2. 我只係大概睇睇都覺得佢好勁呀!!!
    仲有你個抹茶雪紡吐司都好靚.....一定好好食架la!!!

    回覆刪除
  3. 好複雜,都係等你教我整好過.

    回覆刪除
  4. 我2年前經常都做過佢自創嘅布丁種, 包包都係超香軟的, 不過做一次要預6小時, 另牛油的比例頗多, 所以家陣都冇做好耐lu.....

    回覆刪除
  5. 喺呢到祝各位 blog友 喺新嘅一年 , 開開心 心 , 心想事成 , 財運由年頭行到去年尾 , 生意工作上事事順利 , 有情人 終成 眷屬 ..etc

    回覆刪除
  6. 我睇唔倒啊!佢話page not found~!!???~!!!!

    回覆刪除
  7. 多謝你的分享!

    回覆刪除
  8. 我都係等你示範!
    你講得明D!

    回覆刪除