星期五, 10月 12, 2007

☆煙韌胚芽朱古力曲奇☆

    ☆煙韌胚芽朱古力曲奇


上次做☆煙韌胚芽紅莓曲奇☆時,同時間都做了這款☆煙韌胚芽朱古力曲奇☆,因前者用的糖比效甜,但老公話接受到,但自己就做呢款時減了小許糖,看做出來會點,食落無咁甜,煙韌度亦減小了,可能焙耐了1-2分鐘而變脆了,但原來朋友們都話這款好食D


溫馨提示:


如果想煙韌多D,可用黃糖113.5g,而白糖就用60g,嘗試下會否好些。


時間一定要控制得好,12分是最適合,太耐就不煙韌了,而變得脆口啦!



可做25


材料 :


牛油                        113.5 g (放室溫放軟)
粗粒黃糖                60 g (可用幼黃糖)
白糖                        113.5g
雞蛋                        1 隻(
稍為打散)


雲呢拿油                1/2茶匙


                            1/4茶匙
梳打粉                    1/2茶匙
發粉                        1/2茶匙(泡打粉)


低筋麵粉                187g


朱古力粉                40g
胚芽                        半杯(130ml)
方型朱古力粒        隨意或每一塊放一粒在中間






:
1.
預熱焗爐190度,烤盤舖上牛油紙;

2.
鹽、梳打粉、發粉、低筋麵粉同篩好備用;

3.
用電動打蛋器把牛油、黃糖、砂糖打至軟狀;

4.
蛋分2次加入(3)內,每次加入都要打勻,及加入雲呢拿油打勻;


5. 將已篩好的粉類加入(4)中,用膠刮刀攪勻至順滑;
6.
胚芽;將大約1湯匙的拌料放在預備好的烤盤,放一粒朱古力粒;給它們空間擴張,用匙稍壓平;烤12 – 13分鐘或稍焦黃色並熟透,移到架上待冷卻。





12 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆10/13/2007 10:00:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 我都好喜歡 煙韌曲奇, yummy
    [版主回覆10/13/2007 09:59:00]你有咩新作係煙 韌架.....

    回覆刪除
  3. 一定引死Mrs Field
    [版主回覆10/13/2007 09:58:00]都引死我好多朋友呀!!

    回覆刪除
  4. 點解............d 相咁細張既?係我對眼有事??
    [版主回覆10/13/2007 09:57:00]好大張喎!!!
    可以維修未完全呀!!!

    回覆刪除
  5. e~~~又睇到喇喎~~

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年10月13日 上午2:46:00

    胚芽係咪即係麥牙糖呀??
    [版主回覆10/13/2007 09:55:00]唔係呀!!
    係好似麥片咁,不過就好細細咁呀!!
    在citysuper有得買到,都係$2x一包添,分有機/無機呀!!!

    回覆刪除
  7. 睇到你做曲奇,好想做埋一份,可惜我冇焗爐...
    [版主回覆10/13/2007 09:58:00]哈.....原來好多人家中都無焙爐架.....

    回覆刪除
  8. 哇,又係正嘢~
    [版主回覆10/13/2007 11:34:00]你得閒做下呀!好食架...

    回覆刪除
  9. 好肚餓呀~
    [版主回覆10/15/2007 14:20:00]哈.....真係幾好味架...

    回覆刪除
  10. ※※※PUCCA※※※2007年10月13日 下午7:54:00

    早兩日同媽咪在一間有機食品店見到胚芽,媽咪問我係乜,我都唔識答,只係話飲珍珠奶茶時飲過,真係估唔到可以用來整曲奇呢
    [版主回覆10/15/2007 14:21:00]係呀!!還可以用來做雪紡蛋糕,飲嘢(不過要抄下它先).....

    回覆刪除
  11. 可唔可以請我食一塊呀
    [版主回覆10/15/2007 14:22:00]下次先得啦!!已經分晒.......

    回覆刪除
  12. 早2日想係city super買包 胚芽, 但唔知買黎做乜, 而家知啦, tks!
    [版主回覆10/15/2007 14:23:00]你做了都要話我知呀!!等我看看呀!!!

    回覆刪除