星期五, 10月 12, 2007

子曦第一次看中醫食中藥

Blog 整了成日,今天開來看看,發現完全唔同晒,真有d唔係好習慣,上載相片又只有一次過10張,要慢慢用它,好似重新學習咁呀!不過都幾靚呀!



昨天放假,所以前天在家做麵包做到零晨1時半,等待新鮮麵包出爐,今天帶子曦返學後回家就不自然地在sofa瞓着了,起身已是下午2時許,為自己做了一個有機黑豆腐牛尾湯麵,雖然有機黑豆腐麵係好似食腐皮咁,但配上牛尾湯就一流了。




亦為子曦煲定中藥,因子曦都咳了成個月,看了四次醫生及食了一次抗生素都未好,而且持續流鼻水及有小小黃,還有發炎,早幾日行過余仁x,問下有咩可以止咳,嘩……猴頭散啦!你買一盒連保嬰單一齊食就好,要成$750十支都唔知有無呀!立刻話唔該晒,係人都走前啦!$750可以看好多次中醫了,之後回家帶子曦看中醫,原來家鄰近商場都有幾個中醫,是旦選中一個,原來都幾有名喎!又上過報紙添,但收費又唔貴,都係$45一包藥,診金全免,看自已有點咳,所以就一齊診療,原來子曦還有氣管炎未清,自己就有濕及咳嗽,一齊煲藥啦!


子曦未食過中藥,唔知他肯不肯飲,但他未飲時,我都嘗過他的藥一口,原來有小小甜的,他飲了半碗後就不肯飲,還講唔要啦!唔要啦!但我話有山渣餅喎!他當然先取了山渣餅啦!然後叫他飲,他就好不願意咁,e晒咀,將開口咁飲晒了,真係好好笑呀!飲完後晚都已收晒鼻水了,還有一两聲咳,食多一次應該會好了,第二日子曦飲藥好叻,好似當湯咁飲晒啦!無晒鼻水,不過都係有一两聲咳呀!


但自己食完二次藥還未好,重好似咳多了添……




 



沒有留言:

發佈留言