星期一, 10月 08, 2007

Nikon D80的魅力

老公終於忍唔到啦!忍唔住啦!上星期六獨自走到旺角,問了幾間相機店,用了$8,4XX買咗部D80,哈……哈……最開心嗰個當然唔係我,係老公,相信他都限咗好耐,因成日在家上網看人家影出來的作品,都看咗好幾個月啦!而自己當然都好開心,我都限咗好耐啦!今次又唔用使我比錢,重唔用返個夠。多謝晒老公!哈……哈……


 


影出來子曦的樣子都靚仔D呀!







呢部機已經用咗4年或以上了,當時買都要成$4,4XX,質數都重好好架,但最唔好就係記憶卡已經不出產,如果卡壞了就有機都無得用呀!這部相影就是平時用來影甜品的相機。

我會繼續用架,在家影甜品都一流呀!而且已經習慣了,不過有新機,我都要學新嘢架。哈……






30 則留言:

  1. 哈哈~你部機好 Pro 呀! 我都係用傻瓜機影我 D 餸菜咋

    回覆刪除
  2. YY cake: 嘩,你地帶子曦出街時會唔會帶呢部D80出去同佢影呀....如果帶,咪好重囉?? ...我老公都有想過買單鏡機,但攞出街影又好麻煩,同埋佢冇你老公咁熱愛攝影架!!

    回覆刪除
  3. 我都想買部新相機, 但唔知買咩style好, 你呢部好pro.喎, 不過唔岩我用, 我都係岩用d easy handle既機, 希望快d睇得岩就好啦 ~ 好想買黎過x'mas, 影靚相呀

    回覆刪除

  4. 爆炸魔女(係個仔改) 會呀!!買咗部新機當然會啦!!因部機影人會好好多,快d,因子曦動作都好快呀!重要影花花草草添呀!!! 老公重拿返十年前的相影袋出來用,有d唔係好合襯呀!但都無咩所謂啦!

    回覆刪除

  5. 何師奶 有時部 傻瓜機真係影出來氣死你,又在晚上無咩光的時候,重死,所以有部質數好的,影出來都開心d呀!!

    回覆刪除
  6.   Chrislin 哈...我拿就有d奇異,老公拿起手,就好似一個記者咁,好型架.....如果他拿出街,我咪又玩下囉,如果自己拿出去玩,老公一定唔比呀!!!

    回覆刪除
  7. 嘩, 你部機好勁喎, 肯定可以影好多靚靚甜品相啦! 當然仲有包包添! 子曦D咳係咪好番哂呀? 佢個樣真係好可愛, 一定好多人錫佢!!

    回覆刪除
  8. 小紅莓 你真細心,你應該第一次留言呢???你都留意到子曦最近成日咳,係呀!還未好呀!!而且nose涕重有,還有小小黃, 所以都要再看醫生,前天還有小小肚疴,都疴咗6次呀!看完醫生都無食過止疴藥,因好似疴清了,而且不太嚴重,醫生話一日疴三次才食藥喎!!昨天都只係疴2-3次.

    回覆刪除
  9. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年10月8日 下午2:54:00

    嘩嘩嘩~~~~ 恭喜晒, 加入咗d80 ge 大家庭, yeah !!!!!!

    回覆刪除
  10. 係呀, 相機嘅質量真係好重要.

    回覆刪除
  11. ﻬஐஐﻬ 菇菇 ﻬஐஐﻬ 你都係D80呀!!我都想買多一部新鏡頭呀!!定焦鏡呀!!

    回覆刪除
  12. 哇,你地咁叻,識用manual 機~  

    回覆刪除
  13. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年10月8日 下午3:51:00

    我都係~~ 不過其實新手的話, 支kit 鏡都好夠用吖, 買一買, 又駛唔小錢唷

    回覆刪除
  14. ﻬஐஐﻬ 菇菇 ﻬஐஐﻬ 我都知,但影d微細嘢會靚d,對比大d,而且老公重想買支wd鏡,影景靚d呀!!! 你話,係咪想一要二呀!!!

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年10月8日 下午7:32:00

    正呀!!! 我成日都唔敢買單鏡反光機,, 就係怕太重唔想攞出街... 依家你老公買左, 以後咪可以"老奉"叫佢帶相機囉...HAAAAAAA

    回覆刪除
  16. 你地識貨就藉得嘅........我d傻仔只適合用傻瓜機架咋... 原來子曦病左呀...??.....如果疴得唔嚴重就唔食藥啦.... 清左d毒好d....不過記住飲多d水.....以免缺水呀...

    回覆刪除
  17. YY: 知妳整Cake勁,原來影相都咁Pro! 我連傻瓜機都未曾摸熟呀!

    回覆刪除

  18. 集體回應:
     
    愛蛋糕 又....你又有....
    Jenny Wong 都係架....有時整咗d嘢好靚,無部靚機影出來好似浪費自己心機呀!!
    ChanC9 其實唔叻....好多都唔識...只識開機呀!!!
     

    幸福小女人 - Diana 呢部雙對來講又唔係太重,但自己拿出街都唔會,老公拿好咗好d呀!!


    小琪 係呀!!不過而家無疴啦!!咳重有,nose重有呀!!!又涼咗啦!!都唔知幾時先好返.....
     

    小齊 唔pro,一d都唔pro呀!!玩吓咋.....
     
     

    回覆刪除
  19. 八千幾蚊我真係唔捨得買喇...

    回覆刪除
  20. Joey 我哋都諗咗好耐先決定買呀!!

    回覆刪除
  21. 有部靚相機,影相都開心d! 我都好想買部單鏡數碼機,但幾千蚊唔捨得呀 所以仲考慮緊... 不過我就鍾情canon多d~

    回覆刪除
  22. 有小朋友真係要買部靚機黎幫佢地成長中嘅每分每刻留低呢...

    回覆刪除
  23. 吓, 子曦一日痾咁多次呀!!! 真係要小心d, 我老公之前又係感冒, 又痾又嘔(仲要係佢生日果日添 ), 醫生話佢係感冒箘入腸呀! 你可以試下煲羅漢果俾佢飲, 潤肺又潤喉, 或者用龍脷葉煲南北杏蜜棗當水飲(加肉當湯都得), 對氣管好好架! 我唔係第一次留言架!

    回覆刪除

  24. Aquarius 我都想咗好耐,而且令次忍唔到手都係我老公.....2大牌子,機差不多,只要你喜歡,因之前老公玩開nikon非林機,有鏡頭配返....但其實舊鏡真係好舊...所以買返呢隻牌子呀!!!
     

    嘉露物語 係呀!!有時用d質素不好的,想晒相出來又唔靚,所以咪買部好d,晒相都靚d...
     
    小紅莓 我奶奶都有煲,多謝你分享呀!!下次自己煲下先....你老公無事嗎???原來你唔係第一次留言呀!! 我無留意添,可能太忙無時間一一看呀!!唔好意思呀!!下次你多多留呀!!!!

    回覆刪除
  25. HAHA 我係 C 記人黎架....
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]c記都係咁玩呀!!你有無靚靚相呀!!!

    回覆刪除
  26. 我都係度忍緊手,因為小豆苗成日郁來郁去,但係而家部機一年都未夠,睇下幾時忍唔到手
    [版主回覆10/15/2007 14:19:00]哈...哈....有小朋友通常都係忍唔到手,因郁身郁世好難影到d好相呀!有部D80,郁來郁去都影到得快D呀!!

    回覆刪除
  27. 我都買左部Canon 40D,準備為快出世的BB做準備。
    [版主回覆10/15/2007 14:19:00]你果然醒呀!!留住最美,最好呀!!

    回覆刪除
  28. 我記得了, 你用D80所以影得咁靚, 我用D40又只會用Auto 唗料.

    回覆刪除
  29. 你就好啦! 我都係自己買咋. !! 都遲左啦. 個囡2yrs 先買.
    [版主回覆06/20/2008 10:38:00]哈...都唔緊要啦!!!最重要係影到囡囡d精彩鏡頭.

    回覆刪除