星期五, 10月 05, 2007

得手....失手!?!?

U Magazine 名廚.甜品DIY終於得手啦!


一知道就立刻買了這本雜誌,$10又唔貴,還有3本咁多,要儲兩期印花再加$18先有得換,唯有等多一星期啦!不過換購限期還有排先到,應該換到的,所以都唔係太緊張沒有印花,唔會好似上次換麵包機咁興奮及緊張;呀!呢本書又真係幾底換,內裡的甜品多元化,好多都好出色的,有時間都要學一學呀!而且發現,你想有5星級大師父教路及一齊做餅,只要你做一款好吸引人,別人看了一定好想食的甜點而與甜點影一張相,寄給U Magazine,就有機會有5星級大師父教路一齊學餅啦!好似日期係106日截止了,唉……原來自己從來沒有與自己心愛的甜品影過相呀!而且還有1天,邊有可能咁快做一款吸引人的甜品呀!而且重要寄出,都係得過很字啦!






個頭就失手


昨天亦人生中未做過的一件事,就是無啦啦想去剪頭髮,又想嘗試下個D10分鐘剪一個頭個D,就係咁!去咗『QB house』話有成40間分店喎!真係好快手!剪剪下又好多人等,所以個師父又重快,好似剪草咁!心諗!今次入錯來啦!都唔知剪成點!一路剪,一路唔係呀!咁都得,剪成咁!好心痛,剪咗好多頭髮,而且無洗頭,個頭好似癲婆咁!點知剪完還送返把梳比你留念,都唔知好 Lau”定好笑;看見自己個樣都好無奈,都唔知點,幸好就是在屋企附近,唯有99返屋企洗個頭,如果剪得唔好,唯有再比貴小小都要再剪過啦!點知洗完頭,吹好!又係唔錯喎!都可以接受啦!不過下次都係唔好啦!男人就無問題架。





36 則留言:

  1. 我有coupon但未換呀!因為個d Ok店好唔就腳!

    回覆刪除
  2. 乜你咁勇, 夠膽入去呢d salon剪 ? 好彩剪得唔差咋, 如果唔係就樣衰啦 ~ 問你下次仲敢唔敢

    回覆刪除
  3. 咁平唔平架?????好彩你話ok咋,比我可能大哭la!!!

    回覆刪除
  4. 我琴日已換了一本, 真係好多野睇

    回覆刪除
  5. 咦,你換咗喇~ 我都有買u,但係我無打算換喎~ 有無人想要多本,我幫佢換囉~  哇~ 我唔夠膽去呢啲saloon架 

    回覆刪除
  6. 我都換左啦..本野好抵呀,好正!!!!

    回覆刪除
  7. 你好勇呀!夠去呢D地方剪頭髮! 你你俾我實唔得!

    回覆刪除
  8. 呢間野好似係"曾志偉"開架!  我細路之前試過, 佢都話係適合男仔多d.

    回覆刪除
  9. 你咁有GUTS去果D地方剪頭髮 下次你真係唔好喇 頭髮個形好重要架麻

    回覆刪除
  10. 甜品 DIY.... oooo.... QB House, my son goes there for his haircut ga!

    回覆刪除
  11. Chrislin 其實比其他人就一定唔收貨,係我先咁順.....  

    回覆刪除
  12.   Cindy 我都唔就腳,要專登坐一程地鐵先換到咋....

    回覆刪除
  13.   Cindy 我相信好多人都會換呀!!!

    回覆刪除
  14. SukiYummy~~~~~^o^ $50囉.....我順得人嗎??? 唔OK咪再剪過囉....

    回覆刪除

  15. ChanC9 你換咗先啦!!一定有人要呀!!你唔做甜品嗎????

    回覆刪除

  16. 隻體回應:
     
    MĺOGGĺ ☆水晶☆ 係呀!!好底呀!!好多嘢看呀!!
    little four 我就係見過老公剪得好,先去嘗試下,原來呢間嘢專做男人,男仔,亞伯,婆婆呀!!女士真係無人幫親,下次都咪預我呀!!!


    Jenny Wong 係啦!!係啦!!!


    Mm&Jj 諗着嘗試下嗎???算啦!!頭髮會長架.....

    回覆刪除
  17. 我都試過有一次剪頭髮,剪到唔長唔短。我的頭髮唔可以剪短的,一剪短就真係會變癲婆呀﹗幸好頭髮會長。以後真係要小心d﹗

    回覆刪除
  18. 你真係好勇敢, 俾我就唔係太敢去試10分俾個頭人地舞!!  o係呢十分鐘心理壓力好大, 路俾人剪一路o係度驚~~~ 不過好彩你洗完頭之後都接受到!!

    回覆刪除
  19. 你攪到我好想見下你個新髮型喎~~~

    回覆刪除
  20. YY cake: 我都一早換咗喇,好彩你都換到啫! 你咁大膽,去呢間嘢剪頭髮,我成日見到呢間嘢都唔敢冒險呀!....唔緊要啦!等d頭髮慢慢長返啦!

    回覆刪除
  21. 俾我一定嚇死咁剪頭髮 我都換左本呀

    回覆刪除
  22. 以你既功力, 你一定整到5星級大餅啦 ~ e.....如果你有整包包的receipt, 貓我呀

    回覆刪除
  23. 我都等緊下期的U magazine然後去換果本野

    回覆刪除
  24. 我就唔敢去果d"極速"剪髮店,你好大膽喎... 我好怕剪得唔arm心水,之後成個人就會非常燥 ~ 仲要有排"猛" ,因為d頭髮等好耐先長返嘛~

    回覆刪除
  25. 呵呵....... ..好有膽色啊...係咪諗全"快靚正"呢.... 我搵同一個人剪左十幾年...佢忙果時都可以好極速架... 不過心情好又無野做時就雞啄唔斷...剪到人地無晒頭髮架啦...

    回覆刪除
  26. 你真大膽! 俾我就唔敢去喇, 我驚煎衰我個頭呀...

    回覆刪除
  27. Woo!乜你咁勇....!

    回覆刪除
  28. 集體回應:
    Angel 你呀!!你都有同感,下次...無下次啦!!!
     
    GRACE 係呀!!又係真呀!!壓力好大,唔知會點.......
     
    黃夫人 你都係想笑人姐......
     

    爆炸魔女(係個仔改) 越多人報料咪早d換到囉....頭在人手上,想走都無咁容易呀!!為有坐定定囉...
     


    1號 已經嚇親啦!!以後唔做勇士啦!!!
     


    GG 你過奬啦!!你都係想要食譜先咁講姐....有...好多呀!!你等我整咗再講你知呀!!你等唔到就買本書看啦!!!
    vyvy 幾好呀!!好多嘢看...好多嘢學到...又唔係貴呀!!!
     

    Aquarius 當時我都好唔開心,好想立即走...但走唔到,唯有回家洗個頭先算囉....
     
    小琪 原來你有預用"快靚正".....你就好囉......不過你咁好傾,係人都幫你剪啦!!
     

    Joey 諗唔到呀!!諗住唔洗頭淨剪都可以啦!!單一服務都做唔好,搵人幫襯嗎????
     

    Ling Ling 做咗勇士呀!!!
     

    回覆刪除
  29. U Magazine我都係今期先買咋, 要等埋下期先有得換呢...但我已睇過本書, 真係有好多好正嘅甜品呀
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]我好似喜歡咗U Magazine,雖然換咗,但今期都再買U Magazine來看呀!!!

    回覆刪除
  30. 哈哈!本名廚甜品上星期無考慮過就換左 而10分鐘剪頭髮就考慮左好耐都係無去過 好在  
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]哈哈.....
    我两種都無考慮過就做了.....

    回覆刪除
  31. "QB house"? 未聽過喎?  好彩你的頭髮剪得還不算差, 女人最重要係d頭髮.
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]好多間架...連千色店內都有呀!!!不過個頭髮真係好短呀!!!

    回覆刪除
  32. 本書掂唔掂呀....
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]都可以,但每款甜品都好多步驟架....不過學到嘢呀!!

    回覆刪除
  33. 哈哈,我都唔執輸換左一本!
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]一齊整呀!!
     

    回覆刪除
  34. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年10月7日 下午8:55:00

    我都換咗, yeah !!
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]一齊整呀!!等你新作呀!!

    回覆刪除
  35. 幸福小女人- Diana2007年10月8日 下午7:36:00

    我五六年黎都係跟開同一個髮型C... 所以我都唔敢亂轉其他人啦~~ 不過我一直都好鼓勵別人,,, 咩髮型都試下..橫掂頭髮好快會生返出黎... 怕咩試喎!!!
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]咁個間响香港定杜拜架....
    係啦!!嘗試又無仿....不過唔好下次就唔去啦!!!
     

    回覆刪除