星期三, 8月 15, 2007

送給囝囝的校園趣事




子曦由86日開始已經踏上人生的另一個階段了,第一次踏足校園,第一次沒有父母在身邊,與老師及同學仔一齊學習,第一天、第一天、第三天,第四天……除打3號風球沒有返學外,今天已經是第七天了,每天都愛哭的樣子要高老師抱着,眼睜睜的目送媽媽爸爸出校門,不過你轉眼就忘記了,在校園內四維走,因習慣高老師抱着,所以高老師走到邊,你就跟到邊,亦要高老師拖着你手仔。

今天接放學,看到你站着課室中間,用好渴望的眼神望着門口,看到同學仔的家長已經來接同學仔放學,點解媽媽還未來呢?有點眼濕濕的感覺,真叫我好想快一點踏出來抱着你呀!老師一叫子曦,你就眼望望,這一刻你就見到媽媽了,你那開心的面容,我這一刻都叫我不能忘記呀!其實媽媽已經見到你啦!你只是看不見呢!


老師講,你今天好叻喎,懂得叫,高老師;還叫高老師過來呢邊呀!老師還問我有沒有教你講,我話沒有呀!可能有提起過啦!因你看到好多你喜歡的車車呀!一不小心整親個額頭仔,有個高樓添!不過你沒有哭呀!見到老師都好細心幫你搽了油,連頭髮都有呀!好像臘了頭一樣,你個樣好好笑呀!去到校園門口,有一級樓級,你一不留神又扭到腳仔呀!立刻再站立時你好像軟腳蟹一樣,肯定好痛啦!但媽媽話要抱,你又話自己行,還跳下跳下咁!你已經無事了。

不過諗起昨天晚上你在麻麻到被到鐵閘夾親呀!足足哭了15分鐘,還好,你都肯食飯,不過有時都會忍忍作痛的叫着,好痛呀、好痛呀!你的表情真令人好笑呀!不過都好怕你又再瘀手趾公甲,又再退甲呀!今天見到沒有瘀出來喎!唔知明天會點呢?


 


29 則留言:

  1. YY cake: 子曦都好叻仔喎,咁快就適應到,唔再喊 ....佢開始踏入人生另一個階段喇!你以後要多D post佢返學嘅趣事,等佢大個仔時,你地可以同佢一齊回憶吓嘛!

    回覆刪除
  2. 乜咁唔小心呀,整親咁多次, 一定心痛死媽媽了!

    回覆刪除
  3. 仔仔好可愛呀~~好得人喜愛呢!

    回覆刪除
  4. 被鐵閘夾親呀!要小心d, 唔好好似堯堯咁。小朋友真係要看牛咁看

    回覆刪除
  5. 你仔仔好得意呀,幾歲呀?我估同我個喬b咁上下,喬b而家2歲半喇!!

    回覆刪除
  6. 啲小朋友就係咁得意架,入學校前好似好悽涼,好唔捨得咁, 入咗學校,有得玩,佢就唔喊架啦~~

    回覆刪除
  7. 子曦好cute 呀, 笑容好sweet 呀, 成個sunshin kid 咁!! 可以搵佢拍牙膏廣告呀!

    回覆刪除
  8. 小朋友岩岩返學係會唔習慣, 慢慢就唔會喊! 夾親手仔咁唔小心既, 子 曦一定好痛!

    回覆刪除
  9. 返學幾日就無喊.........好叻架啦... 當年我有d仔...喊足半年架.... 不過就算係喊........你都唔洗太擔心...有好多小朋友..返學放學俾個喊樣媽咪睇... 係想嗲下父母架咋...返學可能玩得不知幾開心呀.... 只要唔係唔肯返學.....一定無事架...仲要睇黎老師都非常有愛心架呢.... yy cake你都一定係成日笑頂啦..因為子曦睇黎都係一個非常開心小朋友...

    回覆刪除
  10. 我有兩個朋友的小孩子都係今年讀書呀, 看見d小朋友返學都很cute 你d相全都係子曦開心的模樣, 我睇見都開心埋 小孩子上o左堂之後既吸收能力會巧快巧快嫁

    回覆刪除
  11. ※※※PUCCA※※※2007年8月16日 上午9:02:00

    你囝囝好可愛,活潑,又堅強

    回覆刪除
  12. 冇事嘅冇事嘅,唔洗擔心^^

    回覆刪除
  13. 小朋友第一次返學, 一定好多唔適應啦 ~ 不過睇黎子曦冇問題呀, 佢好快就會全程投入校園生活, 你唔使太擔心既 ~

    回覆刪除
  14. 囝囝點解會咁"論盡"豬架 成日都整到 你一定見到都心痛 不過咁快習慣上學的生活都是一件好事 等你放心一些 唔會成日掛心麻

    回覆刪除
  15. 小朋友呢段時間係最可愛架!

    回覆刪除
  16. 子曦大個子啦, 開始學獨立了 . 

    回覆刪除
  17. 子曦好靚仔呀!!!!!!

    回覆刪除
  18. 妳個小朋友好可愛呀

    回覆刪除
  19. 無錯,很難忘的日子!記得起初我仔仔返學時係咁喊,攪到我都想喊埋一份!不過好快就無事,仲好開心講拜拜呢!

    回覆刪除
  20. 到你寫囝囝返學既日誌喇~~係唔係好唔捨得同埋發覺自己個小朋友長大左好多!

    回覆刪除
  21. 仔仔係唔係似你老公多啲???

    回覆刪除
  22. 子曦大個仔,返學仔喇!睇佢個樣好開心喎!一返學就會大得好快,會突然間爆句你都唔知佢幾時學識講o既說話,好得意!我姪女今年都升N1喇,好可愛!睇到小朋友一路一路大,就開始覺得自己慢慢變老喇!

    回覆刪除
  23. 大個仔啦,上學去了,祝子曦學習愉快~~

    回覆刪除
  24. 我都好期待侄仔明年返學

    回覆刪除
  25. 咁快又返幼稚園, 好快又要小學了.

    回覆刪除
  26. 小朋友初初開學一定會唔習慣架~

    回覆刪除
  27. 好靚仔喎! 係咪似妳呀?上幼稚園的階段是最開心的,好好享受呀     !
     

    回覆刪除
  28. 集體回應: 爆炸魔女(係個仔改) 其實我都不太擔心,因子曦都成日返教會,都會好快適應到,但最擔心都係身體及意外呀!!!寫....我都好想呀!!不過無咁多時間呀!!
     
    天蠍GG 係呀!!!又發生意外呀!!
     
    幸福小女人 - Diana 你都諗諗呀!!!
     
    為食mui 多謝呀!!都係架....
     
    堯堯(from傻媽) 係呀!!!見到你咁都好心痛呀!!所以要眼不離仔呀!!!

     
    喬媽 / 第一百隻羊 2歲2個半月呀!!而家好多表情,好多嘢講呀!!
     

    poonpoon / ChrisLin 個個都係咁講呀!!!返都就唔捨得放學呀!!!
     
    Vv 哈....我想都係唔係好得呀!!因好多bb都好可愛呀!!子曦都係算平實呀!!

     

    飄零燕 / Mm&Jj   係呀!!轉頭就話無事.
     
    小琪 原來你做過老師,失覺晒呀!!!係呀!!我想都係做比我看,霖下我咁囉.我對住個仔都係成日笑....因他實在太可愛啦!!!
     
    GG 係呀!!開心多過唔開心的,都係小朋友另一個階段呀!!!
     
    FUNPUCCA / +2簡單就是快樂 小朋友樂天呀嗎...咩事好快就會習慣及忘記啦!!!

     
    柏琪 / 綠蛙 係呀!!!係呀!!!

     
    SukiYummy~~~~~^o^ / sweet Irene 在媽媽眼中,每個仔女都係好靚架....好可愛架...
     
    Sylvia 係呀!!而家開始好開心講拜拜啦!!不過只在家囉....
     
    師奶仔 係呀!!高咗,手腳大左,衣服唔合穿啦!!!
     
    minicorgie 係呀!!!好似呀!特別對眼呀!!個頭咪又係老公剪囉.


     
    黃夫人 唔知係咪呢??而家成日講返話呀!!!
     

    bigheadMABEL@草 多謝呀!!
     
    Cindy 你侄你3歲先返學呀!!!
     
    Jenny Wong 時間真係快啦!!
     
    chanC9 但都好快學會呀!!這是黃日時間呀!!


     
    小齊 一半一半囉....眼仔似爸爸呀!!!
     
     
     

    回覆刪除