星期一, 8月 13, 2007

☆Plum Pie李子派☆



Plum Pie李子派


家中李子已經熟透了,發出清香的味道,柔如白蘭花味道一樣,走近時真不禁想咬一口呀!其實買回來時,已經忍唔住食了幾個了,特意買來是想做一次李子派,但未有時間;昨日,從教會回家,子曦休息了,老公亦睡著,所以襯這段時間,做了這個甜點,但因派皮要雪,所以先做了,但唔知係咪太熱,個派皮拿出來都唔係太做到型,唯有一小小的放入模盆,慢慢砌出來,個派皮真係好棯呀!但都做到。


另要開李子,因又係太熟,不能用力整出種籽,只好用刀介幾個十字,用呢個除提子皮的工具才能去除中心的種籽呀!呢個工具又幾好用喎!


因李子開了會好快變色,所以要快手去做呀!


焙出來的李子派,真係好好食,雖然已是晚上12時了,我同老公都忍唔住要食返一件先瞓呀!好味呀!好好味呀!


 



 


材料


甜麵團派皮


1. 白砂糖                         100g


2. 牛油                              200g


3. 低筋麵粉                      150g(可用中筋麵粉)


4. 高筋麵粉                      150g(可用中筋麵粉)


5.                                    一隻


6.                                   小許


7. 香草籽(雲厘拿籽)        小許


8. 檸檬皮屑                       適量


 


步驟


1.      麵粉混合過篩;


2.      將麵粉放入盆內,中心留有洞穴,將所有材料放入,用手掌力度搓成麵團,不要搓得太耐,混合就可以了;


3.      用保鮮紙包好放入雪櫃下層雪1-2小時;


4.      拿出派皮搓成4mm,放入模盆內;


 






 


李子餡料


1.      熟加州李            4


2.      杏挑醬(或橘子醬)  適量


3.      白砂糖                50g


 


步驟


1.      先將李子去種籽,切成中件件留用;


2.      派皮搽上果醬;


3.      排上李子後灑上砂糖;


4.      再將派皮邊包好;


5.      180度焙40-60分鐘直至派皮金黃色;


6.      放涼後再搽上果醬便可享用了。













37 則留言:

  1. 我早排又試做了pie, 但pie皮雪後, 不知為何, 好散, roller唔開, 一roll, 就散, 究竟係乜原因呢, 可唔可以幫下我呀

    回覆刪除
  2. 係咪唔足夠牛油呀!!

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年8月13日 下午1:13:00

    我對做批底冇乜天份... 成日好想做蘋果批..但次次買完蘋果返黎都卻步... 最後自己食晒d蘋果...heeeeeeeeee

    回覆刪除
  4. D!桃咁靚,我情願就咁食呀! 用黎做甜品,好似好哂咁呀!

    回覆刪除
  5. YY cake: 好正呀,你每次做甜品都好有心機呀,絕不馬虎...... 我想問吓 香草子 係咩嚟架?係邊樹有得買呀?另外 杏子醬 又是什麼呢?係味普通嘅jam呀?...

    回覆刪除

  6. 幸福小女人 - Diana
    我都係第一次做,都幾好味喎!!!
     
     

    回覆刪除
  7. little four

    就係太多啦!!!食咗好多個啦!!
    不過做pie都好好食呀!!一d都唔哂呀!!

    回覆刪除
  8. 爆炸魔女(係個仔改)
    香草子(香蘭子)內的種籽,平時好多人用成條,介開用她的種子,但亦在食材店有d係淨種籽賣.
    杏桃醬可用杏挑果醬都可以的.

    回覆刪除
  9. 嘩~ 個批好靚呀!!!  用桃駁李做,好特別添呀~~

    回覆刪除
  10. 好犀利呀...又一新傑作 ..個三溫糖 $26蚊 呀..响 c!ty'super 有售

    回覆刪除
  11. WoW~ 好正呀~ 哈哈~呀街坊,如果第時你整多咗野/預多咗野,而唔想side野,可以隨時call 我o家, 我係冇乜性格o家,只要有美食,隨傳隨到o家~ Wakakakakakaaaaa     (P.S.:Charles Brown Cafe個post我一早想出,耐何我家大老爺同部電腦好癡纏,所以逢星期六日我都好難爭到電腦嚟編輯相片呢,編輯唔到相,又點出post呢 )

    回覆刪除
  12. EEE 乜你咁夜先整?咁明天焗番熱佢食?? 會唔會"霖"晒GA!!

    回覆刪除
  13. 如果我訓緊都會被批我香味香醒了!!!!

    回覆刪除
  14. 嘩!好正呀!妳咁夜食甜品 ,一定係有大把本錢喇,係我就肥死了!

    回覆刪除
  15. 呢個批的造型好別緻呀!成個兜咁呢!俾著我都會忍唔住食一件

    回覆刪除
  16. YY cake: Thank you 晒呀......

    回覆刪除
  17. 好想食呀 因為天氣太熱 已經好耐冇入廚房喇

    回覆刪除
  18. 個pie真係好靚呀..好似買返嚟咁正

    回覆刪除
  19. 整得好靚呀!不過, 咁夜先整好咪香到隔離屋流晒口水~~

    回覆刪除
  20. ※※※PUCCA※※※2007年8月14日 上午9:18:00

    一個字:得!!!!!

    回覆刪除
  21. 咁夜先整,樓上樓下d人咪瞓唔倒,太香啦!

    回覆刪除
  22. 好有心機整呀!!!!

    回覆刪除
  23. 好正呀 ! 多謝妳的分享 !

    回覆刪除
  24. 呢個好似好難整咁既....

    回覆刪除
  25. 我好耐都冇整PIE啦, 你攪到我又好想整添...

    回覆刪除
  26. 嘩, 咁夜重開工!!  重要好味到你老公訓著都要起身食???

    回覆刪除
  27. 用矽膠模嗎? 效果幾好喎~

    回覆刪除
  28. 我未試過整pie.....等我下次都試吓先得,但我都好同意何師奶所講 妳食唔晒就打個電話俾我....等我過去妳嗰邊攞(因我同妳住得近d) 何師奶﹕真係唔好意思同妳爭食tim

    回覆刪除
  29. 呢個會唔會好甜呀?^^

    回覆刪除
  30. 咦咦....膠模喎~

    回覆刪除
  31. 唔知點解.........我見到個pie好開心呀... (雖然我唔食) 我想講好耐架啦...你介紹材料呢.........好都市閒晴呀.......好鬼正呀你......... 仲洗咩睇$$出去學.......去yy cake 個blog啦.....!!

    回覆刪除
  32. Cream, 何師奶, 妳地兩個唔好唔記得仲有我呀!! 我又要, 我又要, yy cake, 妳食唔晒, 仲有我地3個幫妳 "攪掂佢", 唔駛擔心呀!!

    回覆刪除
  33. 好吸引呀!!!!!yummy!

    回覆刪除
  34. 個賣相都幾好喎!你做o既甜品越嚟越有變化,去到好純熟o既境界喇!

    回覆刪除
  35. 集體回應: GG / poonpoon 如果本身d李無變色重靚呀!!!美式多數會咁做架... 响到扮外國人!! SamMi 唔該你呀!!搵日去看看先呀!!又要買嘢添....
     


    何師奶 / cream / Vv 早講呀!!我又係真係無咩人食呀!!!等咗三日先比人食晒咋. 呀!!搵日一齊整個街坊大食會都好喎!!你哋有無計呀!!!
     
    曲奇小欣子 / 為食mui   已經立刻食咗二件,如果霖咗,再焙返就得啦!!!
     

    Mm&Jj / 飄零燕 / 小欣子   哈 我有時瞓咗,都會聞道有人煲公仔麵呀!!
     


    小齊 本錢就真係無啦!!不過忍唔住就真....
     

    為食史路比 天氣又轉涼啦!!!你亦可做一d雪的凍品呀!!
     
    綠蛙 係呀!!出面都係咁咋....

     

    FUNPUCCA / SukiYummy~~~~~^o^ / sweet Irene 多謝呀!!!
     

    mydoggieshop老闆娘 其實唔難,主要係做個派皮要花d時間.
     

    雪雪兔 整呀!!!整咗話我知呀!!!或整咗請我食都得架.....
     
    minicorgie 因李子而開,無辦法先要做,但又真係好好食呀!!!
     


    Aquarius / 黃夫人 係呀!!不過脫模有d困難,因好容易整難個派,要先用一碟返轉倒出,再用另一集碟再返反轉呀!!!
     
    KK的主人 / 大蚊 除便食啦!!!
     

    +2簡單就是快樂 ok喎!!!係甜點嗎.
     


    小琪 "都市閒情"你講到好似好老士咁喎!!! 不過你實在太客你啦!!!我點同人個大台比呀!!實無人看都得囉......如果你學到嘢,記住話我知喎!!
    第一百隻羊 過奬啦!!!我都係看書學咋....
     

    回覆刪除