星期五, 11月 17, 2006

薄餅Pizza

有機高筋麵粉+有機麥粒麵粉薄餅皮

第一個製成品

第二個製成品

昨天無聊,又想做吓食物,不如就做薄餅啦!!!走到街市,看來看去,買什麼材料好呢?

又到了那間賣有機食物的店舖,看看有沒有有機高筋麵粉,點知有喎!!!不過就比效貴,要成$28一包,老板娘收我$25.

我用了混合麵粉,因之前買咗一包有機麵粉,但有好多麥粒,我想這種適合做麵包,所以我用咗350g有機高筋麵粉,100g有機麥粒麵粉,做出來的感覺好自家作品,味道就當然無出面食咁好味,但都過得去.


4 則留言:

  1. hi, 你好, 第一次到訪, 好嘢呀...有多樣健康食品, 那請問一包$28元有多少g. thank.

    回覆刪除
  2. 你好呀!!! 我無記錯應該有900g,比平時買日本個種$12一包有1000g相比就價咗小小.唔係................係好價呀!!

    回覆刪除
  3. hi~ 我好想試下做pizza, 不過冇信心做得好

    回覆刪除
  4. 豬妹 嘗試吓!!!一d都唔難,只要做好個皮,放你喜歡的東西,入焅爐就ok啦!!! 我有時間都會入你的blog看看先.

    回覆刪除