星期二, 7月 10, 2007

等咗好耐的免費相機終於到手啦!







今年新年與老公申請中銀信用白金卡,


可免費送出一部相機,昨天終於拿到手啦!




但係就一波三折呀!


其實每人簽滿$3000就可拿到,老公一早就收到封確認信及換領信,





但我就簽脹滿了,遲遲未收到,



所以曾打去問過,亦確認我是簽滿了,


但因機已送晒,要等下次有新機返才會寄出換領信,



叫我再等2-4星期,所以又再等,



但2星期4星期又過去,都未收到,


所以再打去問吓,


發現原來我的簽脹日期過了,即係,在限期簽脹我過了,


但我又同他講,上次打來又話我可以領取架,


但她們好好,話會送返比我,



叫我5號之後到換領站取啦!



就係咁,拿到手的相機特別開心。



另一特別開心的事,原先送的相機已經無貨,



現在的機號是新一款,但又未係最新喎!



但都update咗!


12 則留言:

  1. BOC 做野係咁嫁啦! 佢地出哂名慢嫁啦!

    回覆刪除
  2. 哈,,,真係一波三折呀,,,不過有新嘢用都係開心既

    回覆刪除
  3. 咁又幾抵WOR 可以有個UPDATE小小既 快D試下佢喇 好心急呀

    回覆刪除
  4. 中銀信用白金卡  勁呀!~~~~~~

    回覆刪除
  5. 我都想買部新相機, 不過冇錢, 要等多幾個月, 籌期先得啦

    回覆刪除
  6. 集體回應: little four   我等咗足足5個月呀!! bigheadMABEL@草 係呀!!新嘢又可以玩下,要方便帶出街,不用想帶個部牛啦!   Mm&Jj   等都係好架,有新d部機.不過原來無卡送,要自己買,但未買呀!!所以未嘗試囉. Cindy   勁???我都係托老公鴻福咋!  

    回覆刪除
  7.   ChrisLin   我呢部唔使比錢

    回覆刪除
  8. 咁咪仲好,雖然係等耐咗,但攞到新一款,無形中係著數咗啦!

    回覆刪除
  9. 第一百隻羊 講得好啱呀!!

    回覆刪除
  10. 我同你一樣呀~我都係等咗好耐~佢又係話無貨~我四月先收到信去拎相機~我由收到卡到收到信要半年!!! 原本我都係無咩買~但係為咗部相機~最後去咗百佳同惠康買現金卷~~咁就免費有部新相機啦~嘿嘿 ~

    回覆刪除
  11.   陳小姐 你好有計喎!!!咁都比你諗到,你拿到機未呀!!!我主要都係同人綠卡咋....

    回覆刪除
  12. 我四月就拎咗機啦~ 不過我唔係好識影相~所以無你影得咁靚~

    回覆刪除