星期一, 7月 09, 2007

070707又一餐...好味!!!


070707同老公晚上走到九龍灣,行了一會,食了一個晚餐,

雖然這間餐廳都食過幾次,亦與子曦同朋友仔開過生日飯局,

都因美味食物及價錢都合理,所以又再次光臨啦!

五樣食物,多謝$301.4

 

第一樣是香芒紙米卷食了两件才記得影相添。

 

海南雞飯套餐

雞絲凍檬(其實係雞塊呀)

牛肉沙律

鮮蝦冬蔭功湯


8 則留言:

  1. 真係幾抵食喎, 但味道如何呢 ?

    回覆刪除
  2. 睇個樣似乎唔錯喎~~~

    回覆刪除
  3. 大至都好味.正. 但牛肉沙律d醋瓜有d苦味呀!!(上次無嫁) 香芒紙米卷老公話d菜有d生喎!! 凍粉d粉就小d.

    回覆刪除
  4. 三個人食, 嘩...都非常豐富!!!

    回覆刪除
  5. 我都想食果個紙米卷,我好鍾意食MANGO架!!!!不過唔係好鍾意食飯囉!!!

    回覆刪除
  6. 集體回應: GRACE   我哋只有二個人咋,超豐富呀!!
    SukiYummy~~~~~^o^ 飯我都鍾意.

    回覆刪除
  7. 呢餐真係好正喎 我好想試個芒果紙米卷呀!! 一定好FRESH架喇

    回覆刪除
  8. 請問香芒米卷是否像春卷的口感 ?!

    回覆刪除