星期二, 7月 10, 2007

今日原來係同老公拍拖15週年紀念日呀!!(老公提我,其實係16年呀!)

昨天老公靜雞雞話我知我有看你個blog架

你計錯數呀16年先真呀!!!

幣......咁都記錯

原來我成日以為收第一束花就=初戀的年份

還好醒咁用計算機計過,應該無錯啦,

點知都係記錯囉

老公...哈...哈...sorry呀

圖片為原創者所有,若誤觸版權,請通知移除。

今日,看看日子,原來同老公一齊已經16年了,

16年的時間,同一個人相處真係有好多學問,

真係要互相接納、互相包容、互相信任、

互相幫助才能有這個美好的結果呀!


愛篇

哥林多前書 第十三章 1-13節



1 我若能說萬人的方言,並天使的話語,卻沒有愛,我就成了鳴的鑼,響的鈸一般。

2 我若有先知講道之能,也明白各樣的奧祕,各樣的知識,而且有全備的信,叫我能彀移山,卻沒有愛,我就算不得甚麼。

3 我若將所有的賙濟窮人,又捨己身叫人焚燒,卻沒有愛,仍然與我無益。

4 愛是恆久忍耐,又有恩慈;愛是不嫉妒;愛是不自誇,不張狂,

5 不作害羞的事,不求自己的益處,不輕易發怒,不計算人的惡,

6 不喜歡不義,只喜歡真理;

7 凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐。

8 愛是永不止息。先知講道之能終必歸於無有;說方言之能終必停止;知識也終必歸於無有。

9 我們現在所知道的有限,先知所講的也有限,

10 等那完全的來到,這有限的必歸於無有了。

11 我作孩子的時候,話語像孩子,心思像孩子,意念像孩子,既成了人,就把孩子的事丟棄了。

12 我們如今彷彿對著鏡子觀看,糢糊不清(原文作:如同猜謎);到那時就要面對面了。我如今所知道的有限,到那時就全知道,如同主知道我一樣。

13 如今常存的有信,有望,有愛這三樣,其中最大的是愛。



 


20 則留言:

  1. 恭喜晒!搵到個同你"執子之手,與子偕老"既人,好幸福呀。 

    回覆刪除
  2. 恭喜, 恭喜! 點慶祝先  

    回覆刪除
  3. 恭喜哂你呀!~~真係好值得紀念喎 你加咗原來~~你本應唔記得咩???

    回覆刪除
  4. 集體回應: 堯堯(from傻媽) 多謝呀!!!真係好難得呀!!! Jenny Wong   講真無諗過呀!!! ♥阿愛♥   哈..哈...真係唔記得呀!!!呢d嘢通常係老公提我,今餐他都無講,我相信他都唔記得添.

    回覆刪除
  5. 恭喜恭喜哂 ....好幸福呀...相處真係一門很大的學問

    回覆刪除
  6. 恭喜哂呀!! 同一個人可以一齊咁耐時間真係好難 因為要雙方的努力去維繫 我希望你以後每一日都會開開心心!!!!

    回覆刪除
  7. 有時和一個人太耐會忘記了時間

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年7月10日 下午8:55:00

    好羨慕~~ 相處真係一大學問!

    回覆刪除
  9. 心心心 ~ sweet 主愛永存

    回覆刪除
  10. 我都好鐘詫呢段,次前都做在個design!  

    回覆刪除
  11. Hallelujah @YY Cake : 你好呀!你知唔知呀,咁啱7月10日都係我同老公相識嘅日子,不過就多你兩年,今年7月10日就係第17年喇......但係呢,我冇寫到Blog去紀念呀,而我地亦冇提起....通常結咗婚就唔理拍拖紀念日架喇......我地1990年一齊,咁即係你同你honey係1992年一齊啦....我都要恭喜你呀

    回覆刪除
  12. 恭喜....恭喜.....妳點慶祝呀

    回覆刪除
  13. ※※※PUCCA※※※2007年7月11日 上午9:27:00

    15年!我同老公先5年,我都唔記得拍拖係邊日(要睇返以前日記先知),註冊結婚邊日都唔記得,只係記得擺酒果日,我一向都唔太重視呢d日子 ,我只要每日都同佢開開心心就得la,老公係一個無記性又唔識氹女仔既人,所以我覺得我同佢真係幾夾ga  

    回覆刪除
  14. 祝福你地白頭到老啊!!!

    回覆刪除
  15. 恭喜, 恭喜 ~ 16年唔係一個短時間, 要好好珍惜呢份感情呀 !!!

    回覆刪除
  16. 集體回應:
    SamMi 重有好多嘢要學呀!教小朋友才是開始大家要學的地方呀!
     
    Mm&Jj 多謝你呀!我都啦!
     
    1號 哈.我都會呀!但有人會提我囉.
     


    幸福小女人 - Diana 你都會架,相方都倚靠上帝,應該係無問題喎!就算有都會好容易解決.
     
    J J 多謝呀!
     


    Cindy 你個設計好靚呀!我都好鍾意呀!
     
    爆炸魔女(係個仔改) 我都祝福你呀!原來大家都係同一日,不過我記錯了,係16年才真呀!
     
    cream 返奶奶到食飯接囝囝回家呀!!
     
    FUNPUCCA 有時不刻意記都好架,我都係無啦啦諗起才會記得咋.
     
    大蚊 多謝你呀!!
     
    ChrisLin 係呀!!不經不覺就16年啦!
     
     

    回覆刪除
  17. 真係值得感恩,16年的感情是你們愛的維系,願你們繼續相愛邁向更多的年頭!

    回覆刪除
  18.  

    little four 謝謝你呀!!

    回覆刪除
  19. YY:你真係好幸福呀!好少人可以同初戀情人相愛咁多年,成為夫婦仲一齊信主,好羡慕你,要珍惜呀! 祝你永遠同老公同子曦一齊,開開心心!

    回覆刪除

  20. 第一百隻羊 多謝呀!!! 我都覺得好難得呀!!真係响一d人身上,好難找到啦!!!可能我地d經歷在這世代已經係絶跡啦!

    回覆刪除