星期一, 7月 09, 2007

070707『意外相遇篇』

『意外相遇篇』

我們與Cindy分開後,就去了港貿中心的蛋糕店,這間店我都時常去,多數賣cream及芝士,而小魚仔亦話我知,她是從葵涌搬來的,而沒有買任何東西就走了。

而我亦想去看看一間從沒有去過而知道有的一間店,亦在附近的,但就沒有正確的地址及位置,但我就知道大約位置,我們就估估吓咁行,去到就見到有張貼海報呀!好開心,就咁撞上去先,但門口見到寫着『只持待學員』,我有d擔心,但小魚仔就話,入去看看啦!打開門,見到有個女仔,我哋問她,可否入來看看呀!當然可以啦!但入到去卻令我們十分失望呀!係就係有嘢賣,但小到你可以見到個籃係無嘢架,但就見到有好多宣傳品,訪問剪報,同個好大好開揚的整餅工場,看真d,原來d訪問係一個好出名的亞sir開的,看看下,這個亞sir特然响我後面不遠出現,我一轉身就見到他坐响接待處,我比個眼神及手勢小魚仔,話比她知,係呢個啦,成日上報紙,上綱教整餅架,呢個亞sir特然開聲同我哋講嘢,話無時間買d嘢返來賣呀!一講就收唔到聲,好多嘢講,這個亞sir原來好有客緣,不但明星,還有好多遠到而來去跟他學做餅添,還同我地講咗好多關於他的事,他公司的未來發展,還講只是教整餅係無用架,講到呢到,我就同他講,好想同你影張相呀!

原來他講,你哋第一次來呀!真好彩喎!我唔係成日响到架,哈…哈…哈…我哋真係好意外呀!能與你見到面喎。

這個亞sir係叫Kingsly Wong (General Manager)

大家有興趣可入去看看呀!www.applekitchen.com.hk




9 則留言:

  1. 我都去過 apple kitchen 學整黑森林蛋糕呀!

    回覆刪除
  2. 個阿 sir 個樣好可愛呀~

    回覆刪除
  3. 集體回應: little four 係咪觀塘個間呀!!呢個亞sir得唔得呀!!!
    1號 原來好多明星好喜歡找呢位亞sir學整餅嫁.
     


    黃夫人 係呀!!還好健談添.
     

    回覆刪除
  4. 你地真係好LUCKY呀!!! 佢個樣好好人咁喎

    回覆刪除

  5. Mm&Jj 話你知,真係好偶遇架,原先我哋唔係去呢間,昨天發現原來想去的是這間的樓下呀!!!因這個亞sir有海報貼出,而6樓個間就無呀!!!所以咪錯有錯著囉.
     

    回覆刪除
  6. Hallelujah @YY Cake: 想問下你o係港貿中心果間烘焙用品舖頭o既詳細地址呀,唔該晒!
    [版主回覆10/20/2007 10:24:00]sorry呀!!之前未轉blog真係唔知邊個問完嘢,今次呢個新版超正,可以看返邊個問個嘢,但原來已是好耐的事.....
    响港貿中心7樓呀!!上去就見到啦!!!

    回覆刪除
  7. 哦!原來是他...他在RTHK的美食DIY有份教【皇室士多啤梨黑森林】,網址如下: http://www.rthk.org.hk/elearning/dessert/cake_blackforest.htm
     
    [版主回覆10/20/2007 10:26:00]係呀!!好出名架.....

    回覆刪除
  8. 哦!原來是他...他在RTHK的美食DIY有份教【皇室士多啤梨黑森林】,網址如下: http://www.rthk.org.hk/elearning/dessert/cake_blackforest.htm
     

    回覆刪除