星期一, 7月 09, 2007

有食神!!!

今日一早回到公司,新來做清潔的姊妹買了一些印尼糕點給我食,

今天下午又不用出外午膳了.



15 則留言:

  1. 中午就食呢D? 夠唔夠飽架?

    回覆刪除
  2. 我食咗4件已經頂住咗啦!!!

    回覆刪除
  3. 糕點當午餐?得架拿?

    回覆刪除
  4. YY cake : sor 呀, 今日巧忙-ing呢  可否旦多陣呢   不過我睇o左你4篇blog

    回覆刪除
  5. 食呢d當晏~~~~唔係卦~~~

    回覆刪除
  6. 呢 d 點可以當午餐食o架!

    回覆刪除
  7. 你唔似咁細食喎!

    回覆刪除
  8. YY cake 原來妳敢細食0架!但食糕點當午餐,會不會好快肚餓0架

    回覆刪除
  9. ※※※PUCCA※※※2007年7月10日 上午9:27:00

    我想問,有塊葉包住果d係乜野?成舊壽司咁

    回覆刪除
  10. 右邊個D好唔好食架??????咩黎架????

    回覆刪除
  11. 點解好似壽司咁樣

    回覆刪除
  12. 我都好鐘意食印尼點心,特別係o個隻糯米雞! 我成日想自已整,但成日買唔到香蕉葉。

    回覆刪除
  13. 當午餐會唔會太甜呀??

    回覆刪除
  14. 你一個人食得哂咩 ? 好 "lau" 喎 !!! 有冇分俾人食先 ? 我估你冇咁獨食既

    回覆刪除
  15. 集體回應: vyvy / 1號 / 黃夫人 其他有四件是糯米雞,係鹽味的,都可以當飯食嫁.
    GG 多謝你呀!!!旦多陣 旦咩呀!!!
     
    第一百隻羊 呢d好"lau"所以幾件都頂肚啦!!
     
    cream 所以後尾食咗小魚仔送的两件蛋撻呀!!
     
    FUNPUCCA 係印尼的糯米雞呀!!大過壽司小小啦!!!又幾似喎!!!
     
    SukiYummy~~~~~^o^ 好食,右邊個d係糯米雞,鹽架,而左邊個d係甜嫁.鹽的好味d.
     
    Jenny Wong 係好似喎!!!
     


    little four   係啦!!!我都想食係咩樹葉.
     
    GRACE 有甜有鹽,食完鹽後食甜當甜品呀!!
     
    ChrisLin 我只係食咗四件咋,其實比咗人食啦!!!其實我成日都食,因教會好多印尼華僑呀!!
     
     
     
     
     
     
     

    回覆刪除