星期五, 7月 13, 2007

☆雙層綠茶奶凍☆

因買了好多新書,唔用它們又點對得住它們呢?只是看是沒有用的,唯有要不斷使用它才是一本好書呀!


今次好想做一次清新口味的綠茶奶凍,看了這個食譜,一見就流口水了,便做啦!


溫馨提示:因綠茶粉加忌廉會好容易起粒,亦不容易溶解,所以如果想綠茶粉完全溶解於忌廉中,最好先將綠茶粉過篩,或已放入忌廉中後用篩再篩起綠茶粉用膠刮刮下,方便溶解。


雙層綠茶奶凍



食譜要買書參考啦



18 則留言:

  1. 你好叻呀...  呢啲咁煩嘅野真係要得閒先至整得...

    回覆刪除
  2. the one so special aR!! i love it

    回覆刪除
  3. 真係要好好心機先整到

    回覆刪除
  4. YY CAKE 真係好喇....每個做法都影埋相添..好有心機囉..

    回覆刪除
  5. 一路整一路影相真係要眼明手快.

    回覆刪除
  6. 哈哈~~ 見到只係好想食 ,但要做就..........你真好心機,圖文並茂

    回覆刪除
  7. 愛食先生 與 E人仔2007年7月13日 下午5:17:00

    個procedure好清楚喎!!!!! 多謝你D心得呀!!!!

    回覆刪除
  8. 圖片教點整,好有心機呀!~~~ 你成日整咁多野,食得哂ka la?

    回覆刪除
  9. 你實在太細心勒~~~~

    回覆刪除
  10. 幾特別喎....咁煩, 咁複雜都識整, 好叻呀!!

    回覆刪除
  11. 我比較欣賞妳的攝影作品多D.     . 

    回覆刪除
  12. 你真係有心機,我成日見到煩啲o既嘢就唔想整,好懶!

    回覆刪除
  13. 如果我"的"起心肝去做d甜品出黎, 就唔使成日走落超市, 揀黎揀去都買唔到心水甜品食啦 ~ 你個綠茶奶凍好似唔錯咁喎 ~ 對我黎講真係沙漠中既綠洲

    回覆刪除
  14. 集體回應: 麗達 其實好似好複雜,但其實好容易做咋.
    Jenny Wong 只是分開二層做.
     
    Mm&Jj   for you!
     
    SamMi 失禮晒...
     
    GRACE 所以有時一樣嘢要做好耐呀!!
     


    何師奶   請你食呀!!
     


    Keiko 希望幫到你啦!!
     


    Cindy 我會送比子曦表姐食,奶奶食,教會姊妹食.
     
    1號 多謝呀!!!
     


    J J 我都覺得係呀!!
     
    KK的主人 你自己整一次咪有得食囉.
     


    vyvy 原來我家人都係呀!!!
     
    Vv 其實好容易咋.
     
    PaDdY 多謝你呀!!!
     
    sweet Irene   多謝你!!!
     


    第一百隻羊   你嘗試下就會好喜歡啦!
     
    ChrisLin 你快d"的"起心肝做啦!!!個綠茶奶凍真係好滑呀!!
     
     
     
     
     
     

    回覆刪除