星期六, 7月 14, 2007

☆榛子蛋糕杯☆

今日是母親大人舊曆生日,實際幾多歲我都唔係太清楚,不過已過75歲了,原先想做一個芒果燕窩蛋糕給媽媽,行緊去買材料的時候,妹妹打來講你係咪想做蛋糕呀!當然啦,她問我買了材料未,我話家中常備,妹妹就話,我有張coupon,有2磅蛋糕送,不如唔好整啦!她就講咗一間出名的蛋糕,但我就聽唔明!話一定好食的,妹妹好識飲識食,一定係好嘢!所以我話唔整啦!我又諗,係咪我做的蛋糕不受歡迎呢?講笑……有免費的,當然要嘗試下好嘢啦!

但都想做一些給他們,如果唔係,我個blog點有新出品呢?

這個份量我用了两份呀!以下是一份的

榛子蛋糕杯

材料:

低筋麵粉        60g

泡打粉            1g

榛子粉            42g

無鹽牛油        70g

雞蛋                66g

砂糖                40g

淡忌廉            23g

原粒榛子        適量

原粒朱古力        適量



步驟:

1.      所有粉類混合過篩;

2.      牛油用熱水坐於溫熱至溶;

3.      雞蛋打起泡後,砂糖分2-3次打起,(坐熱水到人體溫度),慢慢加入牛油,一路加,一路拌勻;

4.      慢慢拌入粉類,轉用膠刮刀用fold-in方法拌勻,再加入淡忌廉拌勻;

5.      倒入模中至8分滿,加上朱古力;

6.      用預熱160度焙12-15分鐘。







食譜來自:輕食小茶點

16 則留言:

  1. 咦, 呢d材料我有齊, 正諗緊整曲奇好定係整d乜... 一陣睇下有無心機整先. 祝 賀你媽媽身體健康  常歷主恩呀!!!!! (下次咪鬼理, 照整蛋糕o即. 哈哈哈)))))))))))))

    回覆刪除
  2. Auntie Goo 菇菇姐  多謝你的祝福呀!!修晒...   我都想整,但真係食唔晒就好浪費啦!!加上妹妹帶來的蛋糕都有2磅,又好食過我個個,真係要找個洞放入去呀!! 你整呀!!不過我未知道好味與否呀!!但感覺用好多牛油...

    回覆刪除
  3. 祝你母親大人身體健康....... 你整d蛋糕咁好食~~~我都想食 不過有免費當然唔好浪費啦

    回覆刪除
  4. YY  Cake, 祝妳媽媽生日快樂,最緊要身體健康!

    回覆刪除
  5. 你好孝順呀...  我媽咪都好鍾意食栗子架...

    回覆刪除
  6. 祝妳媽媽生日快樂!身體健康....

    回覆刪除
  7. happy birthday to yr mom ~ 有free cake就唔好整啦, 留番下次再整都得啫, 橫掂你成日都整架啦

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年7月15日 下午10:29:00

    咦, 我得榛子醬, 無榛子粉, 咁樣唔知做唔做到呢???

    回覆刪除
  9. 好鬼靚呀!!!!你個d重好過出去買啦!!!!心意分都爆啦!!!!

    回覆刪除
  10. 榛子粉似乎好有用, 等我又去買定黎"看門口"先

    回覆刪除
  11. 你d蛋糕賣相咁靚, 無可能係唔受歡迎.   相反一定大排長龍, 我已經排緊啦.

    回覆刪除
  12. 每次你的出品都令到我流哂口水!! 好吸引呀

    回覆刪除
  13. 集體回應: 1號 / Vv / 麗達 / cream 多謝你哋呀!!!我都好想媽媽身體健康呀!! ChrisLin 不過我一有對象就會做得不好呀!!可能有壓加啦!! 幸福小女人 - Diana 可能都得,但要找個食譜看看先. SukiYummy~~~~~^o^ 多謝,不過都好好味架.
    Jenny Wong 杏仁粉都係架.
     
    綠蛙 我相信你係第一個在門口等緊嗰個呀!!
     


    Mm&Jj 收返d口水呀!!唔好話比人食呀!!笑c人啦!!

    回覆刪除
  14. 調溫朱古力可以入爐同蛋糕一起焗?
    [版主回覆03/14/2009 18:31:00]哈...這配合係咪有d奇呢.....無問題架......只係食淋淋地的朱咋....

    回覆刪除
  15. 啱啱整完個失敗版, 都係衰响打蛋度, 一唔用蛋糕油就控制唔到蛋漿, 切拌完就縮晒水, 之前打蛋想打耐 d 又怕會打過龍, 點好呢
    [版主回覆03/16/2009 10:56:00]咁你個蛋糕出來效果點呢????

    回覆刪除
  16. 一個字 - "實", 唔知係咪打蛋唔夠耐, D 氣泡好快走晒, 又或者我 fold in 的手勢唔得 la~
    [版主回覆03/16/2009 14:42:00]兩者都有關係架,咁你下次要留意下,做多點,出來的效果看看有咩唔同呀!!!

    回覆刪除