星期三, 7月 11, 2007

日本手信

妹妹成日一有假就去旅行,


還去一D我好想去的地方,


今次又去完日本回來啦!


買了一套鏡子及吸油紙比我,


唔知係咪有預意呢?


你得閒就望下塊鏡吸下D面油啦!


唔係掛!


又唔知係咪知道喜歡迷你嘢,


今次都係好迷你的,


我都好喜歡呀!





18 則留言:

  1. 佢係咪去京都呀???  京都嘅吸油紙好出名架...

    回覆刪除
  2. 我都唔知呀!!京都好出名吸油紙... 妹妹點解唔買多D比我呀!!你都知我多面油啦!!

    回覆刪除
  3. 買得多比你, 你又話佢有暗示啦, 真係難攪喇...  不過呢一set幾靚吖... 你都要多啲去我個blog呀...  大家多啲交流吖...

    回覆刪除
  4. 哈...哈....相反就係關心我呀!!

    回覆刪除
  5. 真知就好啦...  一家人嘛...

    回覆刪除
  6. 日本嘅手信真係好別緻呀..正呀

    回覆刪除
  7. 京都出品喎 ,京都值得去呀~~

    回覆刪除
  8. 呢隻面油紙我都用過 (係朋友送架), 上次我去日本想買但買唔到 (慘), 可否幫我8下你個妹o係邊樹買呀 ?

    回覆刪除
  9. 愛食先生 與 E人仔2007年7月12日 下午12:49:00

    呢個係京都好出多的牌子黎架!!!!係去京都的必買手信之一!!!!

    回覆刪除
  10. 個公仔我鐘意呀!!! 我以前都用好多吸油紙架 不過已戒左 因為我發現用紙巾印走D油 會比吸油紙好 之前成日都要一日三張 而家一日一張紙巾就得左

    回覆刪除
  11. 你妹妹都幾細心喎, 驚你照鏡冇野做嘛-- 吸面油囉 有面油紙又唔知吸邊度喎-- 照下鏡咪知囉 真係好細心呀

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年7月12日 下午10:26:00

    你妹妹好有你心呀~~

    回覆刪除
  13. YY cake :  係呀, 巧趕 因為......笑都笑o左1500秒啦 呢隻面油紙我之前都有朋友送俾我做手信, 我覺得好正呀

    回覆刪除
  14. 隻體回應: 麗達 知....當然知啦!! Vv 特別在細細塊呀!! 1號   靚...係好靚,不過如果有其他色,可能個公仔會出d呀!!
    SamMi 細細件,好啱我呀!
     
    bigheadMABEL@草 真係值得去呀!!好要同老公傾下先.
     
    ChrisLin   好呀!!我都想食呀!!
     
    Keiko   係呀!!!你唔講我都唔知呀!!!
     
    Mm&Jj  紙巾好難吸喎!!!
     
    大楷B媽媽 係呀!!!果然咁都比你諗到呀!!
     


    幸福小女人 - Diana 可能她是旦送一份,就送咗呢份比我呀!!因我家中還有2個妹呀!!唔計送禮物個嗰呀!
     
    GG 咁你咪無食過嘢,淨係比人笑都笑晒d時間啦!!!
          係呀!!等我盡快用下先.
     
     
     

    回覆刪除
  15. 妹妹好有你心呀~~咁花心思~塊鏡好得意呢!

    回覆刪除
  16.   為食mui 係呀!!每次都有手信架.

    回覆刪除