星期二, 7月 10, 2007

開始有壓力啦!點算呢?


昨天終放收到子曦入學買必須品的通知信了,

原來要買一些用品都要成$612,有咩;書包、

生日袋、參考書本、中英文名印、杯及毛巾盒一套,

重要一年比2次添。

買校服都要$408,小朋友又大得快,

分分鐘一年一套添呀!死未。

加上上次交學費,全日就要$3,800

今次收到通知,還要加學費添,又要加多$100呀!

真係唔可以唔做嘢呀!

唔做嘢點可以應付呀!

點解要報呢間學校,

本來想讀半日,下午可坐校車回奶奶到,

但原來我住個區沒有校車去到奶奶處,

無人接送,唯有返全日學啦!

全日又要就我接囝囝返學、放學,計過路程、時間,

這間亦是最好了,

當然亦有考慮過學校的質素啦。

哎……希望這間學校對子曦是開心啦!

希望媽媽爸爸沒有選錯啦!


24 則留言:

  1. 幼稚園真係好多野要買架!!! 樣樣都係$$ 我都唔明點解書包一年都要買2個 有小小明屈的感覺 (呢個係我堂妹堂細佬讀幼稚園時佢地話我知架)

    回覆刪除
  2. 我又係剛剛交左囡囡K2書簿費連離費, $1600(上學期), 好彩校服唔駛買, 著返k1果套. 開左學啦, 重有排比呀

    回覆刪除
  3. 嘩~~~返學勒 要乖乖呀~~~

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年7月10日 下午8:53:00

    好偉大呀!! 我一諗起將來要揍仔返學放學, 又要教讀書!! 我就好怕生~~

    回覆刪除
  5. 嘩, 湊大一個細路仔真係要幾百萬...

    回覆刪除
  6. 仲想等阿囡大d唔返工,做full Time c9,  睇怕唔使旨意, 呀.....有計,唯有邊擦下老公 加油, ssss

    回覆刪除
  7. YY  Cake 妳依家先係啱啱開始咋!上小學....上中學....仲有大學呢! 真係樣樣都是錢吖!最慘就是開學第一、二個月就用錢最多

    回覆刪除
  8. Hallelujah @YY Cake ,

    多謝你同Cindy的 Gifts ~~

    我還 未post上blog到 我地上星期六約會 ~~

    這兩天我會寫la ~~

    小魚仔

    回覆刪除
  9. ※※※PUCCA※※※2007年7月11日 上午9:18:00

    其實,如果我唔諗住有小朋o既話,我係可以唔做野都無問題,但,因為我好想有小朋友,所以要工作掙錢,努力儲$,而家養一個小朋友真係唔平ga

    回覆刪除
  10. 嘩...養一個小朋友真係唔容易呀,,你地要加油努力呀!!!

    回覆刪除
  11. 讀幼稚園洗費都好多架, 不過唔怕啦, 你地有錢ma...

    回覆刪除
  12. 依家幼稚園好貴呀!唔好讀啦!黎俾 Cindy姐姐 教啦!

    回覆刪除
  13. 無體回應: ♥阿愛♥ 我都係講笑咋. Mm&Jj 係喎!!點解一年要两個書包呀!!又要比錢,咁讀4年咪用8個書包,咁唔環保.問清楚先得. Jenny Wong 係呀!!一開學就樣樣都係$$$$$$$ 1號   知道啦!!我要學姐姐一樣要考第一呀!
    幸福小女人 - Diana 你不用返工會好d,但打工的人就重煩呀!!日日趕頭趕命呀!!不過小朋友係好可愛的.你唔好伯,生完你會再想生多個架.
     


    Vv 而家計落都要啦!!努力搵$$$$$先得.
     
    小豆苗 如果做得就做啦!!!老公....都要加油呀!!
     


    cream 你唔好講啦!!!擔心死人啦!!日子真係好難過,但都要過呀!!
     


    小魚仔 等你呀!!知道你好忙呀!!你慢慢啦!!
     


    FUNPUCCA 我都係咁話呀!!不過有時在家一個人都係好無聊,做嘢好d.
     
    bigheadMABEL@草 多謝呀!!!你都可能有呢一日架.
     


    ChrisLin 有錢...係呀!!我哋儲咗好多金銀財寶响天上呀!!
     
    Cindy 我怕比你教,會教到不停講嘢呀!!
     

    回覆刪除
  14. 養個人仔真係幾貴架, 堯堯仲有2年先返幼稚園, 我都要開始打多d虎頭先

    回覆刪除
  15. 哇, 真係好貴喎. 每年一到呢d時候就大出血架啦. d校服先慘, 大得濟佢著住又怪, 剛剛好呢, 出年就幾乎一定唔o岩著架.尤其夏季校服呀, 著兩三個月就轉冬季, 差不多半年後先會再著返. 所以我點都會做大一至兩吋. (我點解咁有經驗? 因為我年年幫侄子做呢d野, 做到家陣佢都中一啦!!!)

    回覆刪除
  16. YY  Cake 妳唔駛擔心,一返學就覺得d時間過得好快,妳睇我....我cream仔明年都升中,妳話幾咁快呢 所以妳唔好咁擔心啦.....

    回覆刪除
  17. 集體回應: 堯堯(from傻媽) 我囝囝現在2歲比他返學啦!!真係讀足4年呀!!你都係打多d虎頭啦!!唔係真係好肉痛呀! Auntie Goo 菇菇姐 你講到咁有經驗,我還以為你有3-5-7件添,原來你幫侄仔,重中一添啦!!咁我第時要找你取多d經先. cream 你個仔又升中啦!!!時間真係好快呀!!你一個定二個呀!!!

    回覆刪除
  18. 我有兩條化骨龍,真係好重皮呢~~ 基本學費雜費,仲未計佢課外活動,加埋真係C得啦...........

    回覆刪除
  19. 第一年返學係會多d要野買,返定左就冇咁多費用交架啦 我會擔心小朋友能否適應學校的新生活 希望你囝囝可以好快適應開心上學去啦

    回覆刪除
  20. 廣告都話養一個小朋友要四百萬, 雖然可能誇少少, 不過要洗o既錢真係唔少o架!!!  所以做父母o既都幾辛苦o架!! 

    回覆刪除
  21. e家養細路的確burn巧多 呀................

    回覆刪除
  22. 集體回應:
    何師奶 如果我有两個,一定會報讀有資助個d學校呀!!如果好似現在咁,2個就用去我成份糧啦!!!
     


    laam 可能係啦!!但每月架學費就成$3900,比出去都有d心痛呀!!囝囝開心都好重要的,如果他真係開心,又學到嘢,都唔會轉校掛.
     


    GRACE 而家先係開始呀!!重有排辛苦呀!!
     


    GG   無錢呀!!!無錢呀!!!!

    回覆刪除
  23. 小朋友返幼稚園都係咁上下呢個價錢,我姪女返全日都係。但我相信子曦會返得好開心o架!因為返學佢又可以識到同學仔,又好多新奇有益o既玩意,你諗吓如果佢返咗學叻仔咗好多,又開心喎!咁都值得啦!

    回覆刪除
  24. 羊羊 我都好希望子曦快d適應呀!!

    回覆刪除