星期六, 7月 07, 2007

070707與blog友cindy及小魚仔見面呀!

111111111111111111111111111111111

哈,哈,哈,好好笑呀!!

我知道星期六及日無時間upload新發表,想要留住呢一日,所以是旦打d嘢囉,我都知有好多blog友都唔係好明而留言啦!

我現在要快d  upload先。

772007年的日子好特別,除了有37的數字之外,亦有3blog友從沒有見過一面而相約出來短聚,而且在傾談中,我哋3個原來都係同一個月份生日,亦是同一個星座添(無迷信成份)這亦是我在blog中的第一次約blog友見面,感覺有點奇怪,有點像霧有像花,好似認識好耐,知道好多她們的事情,但其實又未見過面,好特別呀!

相約在「金禾田」,其實這間餐廳是我工作的附近,亦是我常到用膳的地方,所以大部份人都認識我,最重要的是我有九拆嗎!



Cindy 到達餐廳門口時已經Call我了,其實我已經到達,我遠望見到她,已確認是她了,因她有甜美的笑容面向我呀。她知道小魚仔已經坐下,我們便上去看看,我心目中以為Cindy是與小魚仔是見過面,還以為她會一見到就認得她,我再問Cindy,你們見過面嗎?原來與我一樣,從沒有見過面呀!坐下,我們還未點餐時,Cindy已不停發揮說話的本色,當然是與小魚仔不停地講,真係好似老朋友見面一樣,但Cindy亦有留意我,關注我,所以三個人傾計,是好容易忽略一方,但她們沒有呀!還傾談得很愉快添。


最開心的其中一環當然是交換禮物啦!小魚仔不知道我會來,所以沒有特別預備禮物,但就用送給Cindy的蛋撻分了四隻比我,而最有心靈相通的Cindy,好像知道我想買一盆盆栽放在公司,所以她的盆栽是令到我十分開心及驚喜呀!

小魚仔的愛心蛋撻呀!

Cindy的小禮物

已經放咗响公司啦!

而我送出的禮物就一浪接一浪,如果不送出,就對不起她們,因在預備的時間,越買越多,好像呢樣好d喎,果樣又好喎!就係咁,買下買下就咁多啦!

當然收禮物的Cindy及小魚仔就好開心啦!

我所預備的是藍莓蜂密果醬、藍莓粟醋莓曲奇,用一個可以再用的包裝袋裝着,另加一條毛巾仔同一支駝鳥筆呀!


藍莓蜂密果醬是用了MANUKA蜂密及有機砂糖,因這是天然而有益的。


而幸好,『金禾田』下午四時前要內部維修,原先大家諗着可以坐到6時,現在就可以早走去蛋糕材料店行行啦!因這間蛋糕店她們未去過,所以我就擔當導遊,帶她們去看看啦!還買了小量東西。

行完後,相信Cindy亦想回家休息,所以大家就分道揚鑣了,而我同小魚仔諗着亦回家,誰知我問她有沒有興趣看看其他蛋糕材料店呀!就係咁,我哋就四周圍去看看,卻給我們有意外驚喜呀!如果想知,請留意070707『意外相遇篇』呀!


18 則留言:

  1. 做咩呀? 22222222222222222222222222222222222

    回覆刪除
  2. 你地之後仲去再其他蛋糕材料店!~~~~~~ 嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲

    回覆刪除
  3.   兩個袋仔好靚好得意啊...

    回覆刪除
  4. 當時你一定既開心又緊張啦 ~ 我都未試過約網友出黎架, 唔知感覺會係點呢 ? 仲有係精緻既小禮物, 好有心思呀

    回覆刪除

  5. Cindy 你唔好咁嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲啦!!!我哋無預謀嫁,都係興起先去.下次同你去呀!!!

    回覆刪除
  6. 嘩~~~你好開心咁喎~~~

    回覆刪除
  7. 我地係超超超超超....... 勁開心!

    回覆刪除
  8. 我完全感覺到你哋嘅開心呀!

    回覆刪除
  9. 嘩!!!好開心既一日呀!!!!

    回覆刪除
  10. 集體回應: Bottle 收到的人都係咁講呀!! ChrisLin 我都好緊張呀!!禮物諗咗好耐先決定架.
    1號 / Jenny Wong / 第一百隻羊 / SukiYummy~~~~~^o^ 係呀!!!開心到不能形容呀!!
     


    Cindy 下次再出來呀!!!大家再開心一下.
     
     

    回覆刪除
  11. OH 真係一個好開心的相遇呀!! 仲有咁多禮物 大家一定好開心架喇!!!

    回覆刪除
  12. Hallelujah @YY Cake ,
    多謝你同Cindy的 Gifts ~~ 我還 未post上blog到 我地上星期六約會 ~~ 這兩天我會寫la ~~
    小魚仔

    回覆刪除
  13.  

    Mm&Jj 係呀!!十分特別呀!!!亦好開心收到咁特別的禮物.
     


    小魚仔 我都知你忙啦!!!返工又唔可以成日上blog,你慢慢呀!!!你好好享用d禮物呀!!!

    回覆刪除
  14. 個袋仔好得意呀, 可以響邊度買到?

    回覆刪除

  15. 阿詩 係吉之X$10店呀!!不過唔係度度有架,我响將軍澳站,將軍澳廣場個間呀!!

    回覆刪除