星期六, 7月 07, 2007

藍莓粟醋子曲奇

藍莓粟醋莓曲奇


週四050707回到家中,做了藍莓蜂密果醬後,再製作藍莓粟醋子曲奇,這個曲奇想做好耐了,因我好喜歡藍莓、紅莓、醋粟莓….咩莓都鍾意架,所以今次做了這款。


誰知做好麵糊後放入凍格諗着快些急凍做型,老公打來話去不去街呀!就係咁,忘記了放了入冰格,回來看看,已經變了冰柱了。要等两日才能開爐焙曲奇呀!


嘩!原來好好味呀!香香的牛油,曲奇十分脆,藍莓及粟醋莓好有口感。


食譜及做法後補呀!sorry sorry


有啦!



材料:


低筋麵粉                        150g


無鹽牛油                        100g


糖粉                                75g


                                    25g(半隻)


藍莓乾及粟醋莓乾        適量


                                    小許


 


步驟:


1.      先將牛油和蛋回恢室溫;


2.      低筋麵粉過篩;


3.      牛油打軟身後加入糖粉打至變白;


4.      將蛋小量加入及不停攪拌打勻;


5.      加入藍莓乾及粟醋莓乾;


6.      再篩入麵粉用膠刮刀拌勻;


7.      用保鮮紙包着放入雪櫃30分鐘後拿出做型;


8.   放入預熱焙爐中層170C15-20分鐘。














13 則留言:

  1. 莓類我都好鐘意架!! 不過唔知點解我成日整cookies都唔成功既 我就等你個食譜要再次試試

    回覆刪除
  2. 好正好靚 ~ very good

    回覆刪除
  3. 個樣好正, 等你個食譜

    回覆刪除
  4. 食譜後補唔緊要, 比幾塊餅餅我就得o架喇!

    回覆刪除
  5. 真的多謝你的Gifts ~~ 我非常 Touching 呀 !!

    回覆刪除
  6. 好靚呀!!!!!好優雅嘅下午茶!!!

    回覆刪除
  7. ※※※PUCCA※※※2007年7月8日 下午8:30:00

    醋粟莓??未聽過,我真是見識少

    回覆刪除
  8. 我上次都整過朱古力cookies (唯一一次), 唔多好味, 有d硬, 唔夠香, 唔夠甜 (即係失敗左) 見到你整o個d cookies, 覺得自己根本唔係整野食既奇才

    回覆刪除
  9. 集體回應: Mm&Jj 我都係喎!!不過真係要做多D呀!!
    J J 謝謝您呀!!!
     
    堯堯(from傻媽) 有啦!!!
     
    黃夫人 SORRY呀!!!已經送出了.下次先啦!!!
     
    小魚仔 唔使客氣喎!!!
     
    大蚊 係呀!!!都幾好味嫁.
     
    FUNPUCCA 其實好似台灣書咁寫,好似係紅莓呀!!
     


    ChrisLin 你唔好咁講啦!!!我都從失敗中學會了,你都可以架.
     

    回覆刪除
  10. 好靚呀!好似好好味喎!你成日咁短時間都可以整到咁多嘢,佩服佩服!

    回覆刪除
  11. 口味好特別呀~~藍莓曲奇我都未試過呢!

    回覆刪除

  12. 集體回應:
     
    第一百隻羊 我都係抽時間做咋,因要送禮呀!!
     
    為食mui 我都係嘗試咗一件咋,全就送晒比人啦!!我都要做多次送比自己先得.

    回覆刪除
  13. yy .. 鹽小許即係幾小呀 ?? hahha ~~ 第4 點又係咩意思呀 ???
    [版主回覆06/20/2009 09:54:00]小許即係好小就得,如....16/1匙到啦!!
    哈..打錯字....係{加}先啱.

    回覆刪除