星期二, 7月 03, 2007

弟弟大囍趣事回味篇


弟弟大囍,離不開接新娘啦!

今次是家中第一個男丁結婚,好多的情事與以往有點不同,

不用太早起牀,不用玩新人及兄弟,不用趕時間,

只要11時到達男家(其實就是弟弟的家)等待一對新人回來,

斟茶給父母、大哥、二哥、二妹妹、

二妹夫及老公同我這位大姑奶,哈成為大姑奶呀!

真係好開心啦!

婚禮的事,當然開心,

但給大家看看在婚禮過程中的有趣事吧!

 

到達男家(弟弟家中),你看各人都無所事事,等….一對新人回來。

 

點解有部老虎機嫁,玩唔玩得呢?

 

妹妹好好笑,話叫亞媽帶吓對龍鳳金鈪呀!

送出去就收唔返啦!

不過唔好話比未來弟婦知喎!影相張相留念先。

 

斟茶d相就唔好看啦!好沉悶呀!

 

斟完茶後,還有時間多,不如玩下部老虎機呀!(細佬講)

咩玩得嗎?唔係裝飾嗎?

整整它,有聲會好玩d,個真,好大聲呀!

真係好似去了賭場一樣。但子曦就好怕啦!

大家看看,點解呢個新人細佬會變成穿T-shirt嫁,還响到整機?

原來為了方便去爸爸家中,一對新人已換上便裝了。


好好玩呀!好多錢任你入呀!看看我同子曦似唔似好爛賭呀!嘩! 正呀

 

點解會咁,最唔想見到呢件事情發生呀!

就是父母拜祖先,我與俩位妹妹結婚都沒有拜過祖先,

因父母知道我及老公、二妹夫、三妹都是基督徒,

但令次弟弟就走唔出這個命運的安排啦!

亦因為爸爸第一次娶媳婦,不能不感謝祖先,

這件事都是結婚早一天父親決定的,這亦是父親的心願呀!

媽媽多年前因牧師到訪已決志信主,

但因年老身體無力,沒有回教會多領受,亦沒有多大的體會呀!

我哋會家人都在門口看大戲呀!因間屋實在太大煙啦!

從未如此大煙過呀!忍受唔到呀!

無理由原先係一件好開心的事情,會令到個個都流晒眼淚嫁。

唯有避一避啦!

  

 


看住咁多先,其他相片….待續


 

 


7 則留言:

  1. 老虎機 ? 我好耐冇玩過啦 ~ 你當日有時間玩咩 ? 人多一定熱鬧啦 !!!

    回覆刪除
  2. 嘩屋企有老虎機玩,好yeah喎!

    回覆刪除
  3. 恭喜哂呀!! 終於榮升做大姑奶 地位都唔同哂.... 你BRO HOME又幾得意WOR 有老虎機 仲可以入$$玩...哈哈你個子子搭住你張相好攪野呀..呵呵

    回覆刪除
  4. YY, 我都係大姑奶嚟架

    回覆刪除
  5. 點解唔使接新娘咁得意o既? 哈哈!好鍾意子曦搭住你膊頭嗰幅相,大小賭徒! 都明白你阿爸叫你細佬拜祖先o既感受。我今年年頭幫我好朋友做伴娘,佢都係基督徒,佢媽咪都突然叫佢斟茶俾祖先,佢即刻無晒表情,但係o係咁多人面前佢又唔想攪到個氣氛僵晒,唯有"恰"埋對眼擰歪面將杯茶放响祖先個位前面,然後快快走開,我睇到都"鄧"佢為難,唯有安慰佢,祈禱啦!上帝會明白o既!

    回覆刪除
  6. 集體回應: ChrisLin 其實都係玩了好少時間炸. little four   哈...其實細佬做呢行,所以家裡有部老虎機,一d都唔出奇呀!!! Mm&Jj 多謝你呀!!!係呀!!有好多錢嫁,任入唔怕呀!!!我哋係咪好全情投入呀!!! Cindy 多謝呀!!又長輩身份大咗呀!! 第一百隻羊 羊羊,接新娘係由女家包辦,我地男家就坐定定囉!!!!大小賭徒 . 其實都無計,因細佬唔係基督徒,亦是我哋第一個男丁結婚,都要做返下d嘢囉.  

    回覆刪除
  7. 係喎!你哋係男家喎!哈哈!我冇聽書,傻咗!

    回覆刪除