星期六, 7月 07, 2007

書櫃無位放啦!!!

週四又放假了,為了想做多一點東西,整理家務,

所以一大清早就帶子曦到奶奶處,再回家整理東西,做點甜點,

誰知在回程時,想走到超市買點東西,

行過書店,又不其然去看看食譜,一看就看了45分鐘,

用好快的心情,買了三本書,

這三本書都是做甜點的,以前都見過,

但因太愛蛋糕,從不張這些書放在眼裡,

但今次不知為何,會買起甜點小食的書籍,

可能平時做得太多大製作了,想食下小食呀!

免家中放着許多大大細細的蛋糕沒有人理會呀!

亦走到幾間商店看看,買了點東西,

回頭一看,無時間啦!

要回家了,回到家中已是四時正啦!

冰淇淋 / 甜品屋 / 輕食小茶點

雪紡蛋糕

這書是某日去開九龍灣買的,

因看過好多blog友都提過「曾美子」的雪紡蛋糕,

所以特別留意這個「曾美子」,

發現原來這個作者出好多本書,

亦用些好特別的材料去做蛋糕的,

所以買一本來看看呀!

看看家中書籍,原來好早前,

可以說是不太興趣做甜點時買下的,

從沒有做過裡面的一點,但今次再返閱時,

發現內裡的甜點、食物好正呀!

真係要做一次先得。

 

美顏瘦身湯 / 餃子40種變化 / 果凍布丁


 

 

 

 

 

 


8 則留言:

  1. 真係好多書呀 哈哈 我都買左好多 不過成日都係得個睇字 我真係要動動手先得!!!

    回覆刪除
  2. 係呀, 一見到個d相靘就想買返屋企, 但又無時間整

    回覆刪除
  3. 到時又可以睇到你甜品o既新作啦. 正呀!!!

    回覆刪除
  4. ※※※PUCCA※※※2007年7月8日 下午8:28:00

    我都唔敢買書,無位擺

    回覆刪除
  5. 我尋日好想買2本整蛋糕嘅書, 但因為我會有20號去書展, 驚有discount, 所以都係唔買住.  另外, 可唔可以以比"輕食小茶餅"果本書d detail我呀?  例如:  邊個出版社/作者.  thanks!

    回覆刪除
  6. 我覺得本雪芳蛋糕好嘛嘛...拒全部都落泡打粉既...不過食譜就好有創意的搭配

    回覆刪除
  7. 你真係多時間, 其實時間我都有, 不過我要黎hea下, 瞓下咁啫 (爆笑)

    回覆刪除
  8. 集體回應: Mm&Jj 我都好多呀!!! 堯堯(from傻媽) 有咗個仔後就成日無時間呀!!! GRACE 我會啦!!!你等下呀!! FUNPUCCA 同我一樣呀!!! Jenny Wong 書展....我有d怕怕呀!!!我返家看看回覆你呀!!!
    Bottle 同意呀!!但買咗先知,不過我想唔落都可以的.
     
    ChrisLin 其實我無咩時間嫁,不過有空就好自然想整下嘢呀!!!
     

    回覆刪除