星期一, 7月 16, 2007

又一本好書 112種曲奇

母親大人生日,

還在等緊人齊食飯而還有時間,

便走去書店行行,又看到一本之前亦看過的書,

之前都有心想買,因家中沒有一本全講曲奇的書,

最近亦想學學怎樣做好曲奇,

所以就用了$100買了回家,

當中亦看到不少的食材,十分興奮。

你看,之前有blog友問,

玫瑰花做曲奇可以嗎?

原來這本書不單有玫瑰花,

還有洛神花,

還有用蔬菜做的,

真係好特別喎!






11 則留言:

  1. 嘩...112種, 一日做一種都要整三個幾月, 哈...

    回覆刪除
  2. 呢本書真係唔錯wor~~教整咁多特別的曲奇,連蔬菜口味都有呢!

    回覆刪除
  3. 嘩~等你的出品呀

    回覆刪除
  4. 好正 wo!但我好少買整甜品既書,除左佢有好靚既插圖!

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年7月16日 下午8:08:00

    我個人好蠢, 有時就咁上網睇食譜, 我都未能掌握做蛋糕技巧! 所以我都好鐘意買有圖有步驟既baking book..咁我就好放心可以做到啦~~~ 我下次返香港睇下你呢本先~~

    回覆刪除
  6. 我好耐無買烹飪書喇! 等你整比我食! ps:我盒唧咀係無接駁位的, 但每個都有條似接駁口的邊,不過好順滑的!

    回覆刪除
  7. 係咪台灣書?我成日都睇唔明佢哋啲名詞,例如培根,其實係乜嚟o架? 有冇辦法可以查到呢?

    回覆刪除
  8. 我又係好怕買台灣書, d材料都唔知係乜, 好怕落錯材料

    回覆刪除
  9. 集體回應: GRACE 不過我唔會做齊,因有d好奇怪架. 為食mui   係呀!!好有益架,主要是寫比人d糖尿病人食架. 麗達 唔好客氣. Mm&Jj 都排緊隊呀!! Cindy   我除了插圖靚之外,還要食譜好呀!或我唔識都會買來參考呀!!所以家中好多書. 幸福小女人 - Diana 你幾時又返來呀!!!你上次返來都好近喎!! 黃夫人 你d唧咀真係好低玩,可惜我都有了,我只想買一d用來做曲奇呀!!要大個d,不過頭先買咗啦!!
    第一百隻羊 多數都係台灣書,有時都唔係好明,不過我會check清楚先下手呀!!
     
    大蚊 整到頭暈都得呀!!
     


    Jenny Wong 所以要看得好清潔呀!!有時會响本書度寫返譯註呀!

    回覆刪除