星期三, 7月 18, 2007

Cindy 今日無啦啦約人出去.........

在公司做緊嘢的時候,Cindy打來問我會否食晏時去開APM,話拿了花花水珠比我,有嘢收當然得閒啦!

講開原來她約了GG食飯,問我會唔會一齊啦!平時一個人食飯,有Cindy一齊食,加上GG又出來,又想見見她,當然“lei”飯認啦!不過Cindy會遲D到,因在教會查經,要130才到。

後來GG又打來,係啦!點解她會有我電話架,係啦!一定係Cindy啦!不過我都唔介意的,因我哋係有約嗎!GGBOOK咗三間,叫我選一間,第一時間咁問我,又未傾過計就問人選一間,真係不知是好,但原來一間會比到我地一間房仔,咁就“百本屋”啦!我怕我哋好大聲傾計嚇壞人呀!

GG到了,我又跟隨來了,坐下已經不停講啦!原來她都是一早被Cindy打來無啦啦約食飯,而且原來女孩子傾開計係唔需要太熟,只要有共同興趣就可以不停咁講,好似相識好耐咁,好特別呀!

GG又响我公司附近,可以時時約出來食飯啦!

不久Cindy又來到,當然,大家見過CindyBlogger都知她係一個可以唔停講嘢的人,她在教會經過花墟買了好多禮物比我哋(看禮物篇)她就好像一個小天使,專程送禮物來一樣,這次再見她,好像精神好一點,還有氣有力添,講嘢大大聲,好在我哋有一間房仔,如果唔係實嚇親人啦!雖然短短1小時多d,但我哋好開心,又可以食同傾計,又認識多位Blogger啦!

CindyGG,多謝你哋呀!

我哋選了四種食物一齊分享,但都食唔晒呀!

三文魚魚籽飯

燒汁雞飯

牛肉

帶子薄餅


13 則留言:

  1. 個飯......太正啦!!!!

    回覆刪除
  2. 原來你又係一個快打手 好高興認識你  雖然之前唔多上你呢個blog, 但是我剛剛已bookmark o左你啦, 你要小心d啦

    回覆刪除
  3. 集體回應:
    Bottle 正到食唔晒呀!!!
     


    GG 我係打字出身,我份工都係成日要打字架,
    你都要小心d呀!!我會成日"及"住你個blog架呀!!
    我都好開心認識你呀!!未見你之前我估你係一個小肥的,有個小朋友的媽媽,我全都錯了,
    你係咪有個小朋友架,因我見到你張bb相呀!!
     

    回覆刪除
  4. 並唔係 花爐,係花墟呀!

    回覆刪除

  5. Cindy   哈 ...哈... 我見到都好好笑呀!!!雖然我打字快,但成日都打錯字呀!!

    回覆刪除
  6. 啋......人家仲未結婚嫁  個B係我同事既, 係我2nd lover 呀 你唔係小肥 而且嚴重中間肥胖症人士  

    回覆刪除
  7. 唔好意思, 有typo mistake... 我話我唔係小肥 而且嚴重中間肥胖症人士 呀  

    回覆刪除
  8. 耶~~~ 感染到你打錯字d問題tim 仲有.....想請教你如何整藍莓jam 呀

    回覆刪除
  9. GG  呢度呀!!你看住先啦!!!我要返學走先啦!!! 藍梅蜂密果醬        

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年7月18日 下午11:02:00

    我第時搵工都要搵係觀塘區先!!!

    回覆刪除
  11. 咁多野食ge, 搞到我而家好肚餓呀 ~ 我都想第時搵份工返kwun tong or kln bay, 近我屋企呀

    回覆刪除
  12. 你吔的飯局吃得真開心!

    回覆刪除
  13. 集體回應: GG 嚴重中間肥胖症人士 你其實講我定係你呀!!不過你都講得啱呀!!我坐响度你都見到. 咁你架1nd lover係邊個呀!!! 幸福小女人 - Diana 咁你幾時返來呀!!你去邊我哋都會約你架.不過真係唔好咁遠喎!!我無錢買機票呀!!
    ChrisLin e...你又任九龍區,第時都可約你喎!!!
    KK的主人 係呀!!不過時間就短咗d.好似唔夠喉呀!!

    回覆刪除