星期五, 7月 20, 2007

Blog友小豆苗一齊整餅


呢两日好忙呀!星期三無拉拉被Cindy &GG約食飯後,晚上又返學。

星期四又約了小豆苗媽媽整蛋糕,是關她為小豆苗開生日party,想親手做一個蛋糕比小豆苗,但她又放底咗做蛋糕都有幾年,亦未做過忌廉鮮果蛋糕,小豆苗媽媽當然亦未做過海綿蛋糕啦!所以要請我來幫手。忌廉鮮果蛋糕要做得好食,最重要是海綿蛋糕,經上次vanlily的教導,加上自己又改良了小小,信心就大大增加了,而且小豆苗媽媽亦想做過“1”字放在蛋糕上面,好啦!看看自己的實力先。有機會喎!當然唔放過學嘢的機會啦!

星期四早上執完屋,帶子曦到奶奶度,下午小豆苗媽媽放工後再食過午餐(係小豆苗媽媽請),因她話我的幫忙,所以由她請,啍…..又唔早d講,食自助餐嗎?她講:你食得幾多呀!心諗,你請喎,一定食足呀!哈….

原先想做一個A3尺寸的蛋糕,上面有一個“1”字,但叫小豆苗看看家中雪櫃放唔放到先,好在,真係放唔到,所以就決定做一個細小小,大過A4小小啦!

回到家中,已是3時了,要在6時前完成,因我又要返學呀!幸好昨天叫小豆苗媽媽買定些做餅食材,如果唔係呀!買完嘢都成6點啦!快d開工先,先做海綿蛋糕,又切好生果。未做型前,小苗豆想同姐姐(工人)上來玩,但唔知點解上來都上咗半個鐘,都係3層樓"姐"!行樓梯上來都不用半小時啦!小豆苗媽媽做做下都要落去找她們,唔知她們去了那裡呀!問過管理處,話出了街喎!小豆苗媽媽當然要找啦!一去又半個鐘,原來工人聽錯了,去了另一個屋苑呀!幸好工人有電話,如果唔係實找唔到呀!我就响家做呀做呀!返來見到小豆苗,响度玩子曦哥哥D玩具玩得好開心喎!我哋又再做呀做呀!

已經6時啦!都未做個“1”字呀!但就焙好了另一個海綿蛋糕。不如叫小豆苗媽媽帶個忌廉蛋糕返屋企雪一雪先,我而突然想,真係有一刻唔想返學,要完成它呀,但這堂又好重要喎!我當然唔會啦!亦約了放學回家再做呀!

真係好趕,出到旺角一入課室,老師岡岡開聲講書呀!放學就收到小豆苗媽媽電話,話小豆苗爸爸要開O.T ,不如我到她家再續未了餅啦!我回到家中都已經1030PM,食過晚飯,培子曦瞓了,再到她家已經是1115分了,好又開工,幸好出來的蛋糕比預期的靚呀!不過只完成80%,事後就由小豆苗媽媽做啦!返到屋企,瞓得都成100AM了。

你看!個芒果幾大,重好甜添,其實都未係最大,

我買個時見到D真係好大,但因未熟,

所以沒有選它,而這幾個就熟了,而且又係$7隻。

材料已準備好,開始組合了。

你看小豆苗媽媽幾努力上忌廉,小豆苗見到媽媽為她做的蛋糕一定好開心!

做做下要落街搵女呀!

暫時完成一半!要趕返學啦!要走啦!

現在已是深夜1132PM啦!

見到個“1”字出現了,

開始有柱光啦!

本來小豆苗媽媽叫我返屋企,怕我夜呀!

但我D性格,唔做完係唔走架!

你看,又完成了一大步啦!

已有的材料都做好了,

只欠手指餅邊及包絲帶,

同個“1”字內面的裝飾咋,

D就等小苗豆媽媽完成它了。


14 則留言:

  1. 哇...好犀利啊..自己整個1字....

    回覆刪除
  2. 嘩做到幾夜都低啦!!!簡直越做越起勁!!!!!!!

    回覆刪除
  3. Hallelujah @YY Cake : 你好好呀,又要返工,又要湊仔.....仲要教埋Blog友整蛋糕......你幾時教我呀.....其實我屋企同你返工嘅地方都好近架......

    回覆刪除
  4. 隻體回應:
    Bottle 我都係第一次整個1字咋.
     
    SukiYummy~~~~~^o^ 係呀!!!
     


    爆炸魔女(係個仔改) 好呀!!你返邊到呀!!你又住邊到呀!!

    回覆刪除
  5. 爆炸魔女(係個仔改)  真係好近喎!!你仔仔幾大呀!! 你唔便客氣,你都要比時間放下的.加油呀!!

    回覆刪除

  6. Hallelujah @YY Cake : 我個仔已經八歲半喇,升四年級喇.......佢成日係我個Blog度出鏡架,我知你o個個都仲好細個,讀幼稚園,到佢讀小學時你就要用多D時間同佢溫習喇,所以呢幾年你都仲可以輕鬆D.....

    回覆刪除

  7. 爆炸魔女(係個仔改) 前輩,你真係要多多指教呀!! 你一個小朋友呀!!都幾大喎!!看唔出呀下.

    回覆刪除
  8. 好媽媽唔易做, 為左小豆苗努力整cake, 好佩服呀 ~ 幫我extend一句happy birthday to 小豆苗啦, 祝佢健健康康, 快高長大, 聰明伶俐 ~ 下次你又教我整都好喎, denise8月生日呀 ? 你住邊樹架 ?  

    回覆刪除
  9. 好佩服你們毅力,蛋糕雖然未完成,但都好靚呀!佩服佩服

    回覆刪除
  10. 好叻呀 你們兩個真係整得好好呀

    回覆刪除
  11. 好大個一字呀﹗你好叻呀﹗

    回覆刪除
  12. 集體回應: ChrisLin   多謝你為小豆苗慶祝喎!!我會同她講啦!你都可以入她blog親自講都得. 係呀!!我個仔生手都係自家出品生日蛋糕架,我都8月生日喎!!不過就未做過比自己,一齊做餅,都可以呀!!
    laam 多謝,蛋糕只久小小.
     


    Mm&Jj 都可以接受啦!!還有改進空間.
     


    Angel 多謝...第一次做個"1"字咋.

    回覆刪除
  13. 真係好橋wor~~你o地又整"1"..... "1"字的花邊唧得好靚呀 ......我懶洗唧咀, 所以唧線條就算  

    回覆刪除
  14. kidstyle-hk.comkidstyle-hk.com2007年8月7日 下午6:56:00

    好勁呀!! 我而家先學緊整 曲奇咋

    回覆刪除