星期三, 7月 18, 2007

好感動的禮物呀!!!!

我收到電話後非常突然,沒有預備的我,又無禮物,又無做餅,點好呢?當然,常作準備的我,一定有幾樣嘢响身邊或公司,找呀...找呀!見到呢個都幾好喎!小小的坐卡,又靚又別緻,女孩子一定好喜歡啦!

行過APM的奇華,比我見到這個中秋豬仔餅,還有個籃裝着,其實係豬籃先正確呀!見到咁靚,不如買來做禮物都好呀!個籃又可用得返!原來頭先看真D,塊餅真係一隻燒豬仔呢架!好可愛呀!



而我亦收到Cindy為我預先預備的花花水珠,有藍色同橙色,加上Cindy買了两個花籃,她真好,送了一個比我,任我選喎!當然就選個最大啦!其實唔係,因其中一個是紫色,是Cindy的主色,我又點可以取走它呢?我怕Cindy回到家中打自己心口呀!不停講,點解我要送咗最愛的比人啦!

好嘢!可以帶D草返來公司開花店了。


GG亦難唔到她,雖然亦係無拉拉被約,

但她都預備了木糠蛋糕比我哋,真係好開心啦!

雖然只得一杯仔,我都會慢慢食,食真D味道有沒有vanlily味道先。

呢棵花唔係我架,係CindyGG預備的,

因實在太靚,忍唔到手要影一張相留念呀!

Sorry 呀!GGPosted你的至愛出來添!


沒有留言:

發佈留言