星期二, 7月 17, 2007

熊出沒注意(北海道手信)

細佬結婚後去了日本北海道度密月,

買了好多禮物給我們兄弟姊妹,不單有好多草餅,

亦又好多北海道特產,

而老公同子曦就收到好多熊仔東西,

子曦有一套熊仔衫,一個好可愛的熊仔背包,

子曦爸爸亦是熊仔T

可能細佬要他們扮熊熊出沒呀!

大家請注意呀!

而我就收到一條Burberry的脛巾,都幾大條架,

而且最特別的是印在上面的圖案,好靚,

而且主題是整餅,

好啱我呀!

你看,子曦的熊仔背包幾大個,比他的身型還要大呀!

他一見到就攬着它,好霖咁呀!







11 則留言:

  1. 好多BEAR BEAR呀 呢D天氣唔好比囝囝拎個BEAR BEAR包包出去喎 唔係一定熱到傻左 你個巾好清好靚呀!! GOOD CHOICE!! 爸爸件衫衫好易認 下次係街見到可能係你地喇 哈哈

    回覆刪除
  2. 個背包好得意呀!不過大熱天時,要BB用,就真係太熱啦!

    回覆刪除
  3. 你細佬真係好識買手信, 可能佢老婆都居功不少

    回覆刪除
  4. 你細佬真係有心, 好羨慕你有兄弟姐妹呀 ~ 你背包真係大過子 曦幾多喎, 不過小朋友好快大, 呢個背包夏天用太熱啦, 留返冬天用就very good啦, 到時一定岩岩好, 祝子曦快高長大, 健健康康

    回覆刪除
  5. 熊熊出沒個背包好得意,仲收到 Burberry 的脛巾實在係大手信。

    回覆刪除
  6. 個bear so cute arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, so jealouss orrrrrrr

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年7月17日 下午9:10:00

    你細佬都好有你地心... 你個仔好得意呀~~~ 細細粒, 個背包仲大過佢咁濟...heeeeeeeee  

    回覆刪除
  8. 個背包好 Q ar!

    回覆刪除
  9. 個包包好cute 喎... 條手巾好特別呀!妳細佬真係有妳心呀!

    回覆刪除
  10. 哈哈!子曦好得意,個BEAR BEAR袋又真係幾大個,可以用到幾歲大都得。

    回覆刪除
  11. 集體回應: Mm&Jj 可能會一齊穿出街,到時你尋下他們的下落呀!! little four 就算係凍天,都會好熱呀!! ChrisLin 係呀!!多謝你呀!!可能我做禮做得多,所以他們買嘢比我哋都唔留手呀!! 綠蛙 我相信都係呀!!女人買返比女人係細心D. JULI / KK的主人 / Vv 係呀!好可愛架,條巾好靚,真係好靚...
     

    SukiYummy~~~~~^o^ 係呀!!!


    幸福小女人 - Diana 囝囝會大,個包包唔會大,有一天一定會大過它的.
    第一百隻羊 我相信12歲就唔得,個包包都會爛啦!!!
     
     
     

    回覆刪除