星期六, 7月 21, 2007

餞別宴

昨晚與老公同事食飯,因有位同事轉工,

昨天是他last day為了餞行,食一餐啦!

因太多人,食物一放下就被人分晒,

到我的時候已經無咗一半,所以有d相好不像樣呀!

但後來知道我要影相,所以就放响我眼前先,

他們真好,還以為我拍下它們,是想跟款式來做給老公食,

….他們全錯了,

這餐的食物咪就係放响個blog到囉。

最好食係包包

遲咗小小來到坐下薯仔皮只等一塊….

….沙律呢架

係咪白酒

抄雜菇

煙肉長通粉

子曦的新車…爸爸在公司帶來的

子曦見我影相都話要同車車影張喎

好明顯就係牛排啦

牛仔骨

拼盆事應幫我地切開咗但好似好雜亂咁

海撒沙律

白酒蜆肉意粉

薄餅



9 則留言:

  1. 又有咁多野食呀 ? 咁多人一齊食, 你食到D咩先?不過氣氛最緊要 

    回覆刪除
  2. 好吸引的一餐呀 樣樣我都like食 可能我對西餐真係有一種唔知點既喜好喇

    回覆刪除
  3. 我有時出街食飯,都想影底D相放上Blog,但 隔離D食客會用奇怪的眼光睇我,所以有時都唔好意思影咁多!    

    回覆刪除
  4. 呢間野我剩係去過lunch & tea,仲要係order set,下次試下dinner 散叫先!

    回覆刪除
  5. 我都未去過呢間roma roma食~~係咪只得apm有ja?你覺得味道ok嗎?

    回覆刪除
  6. 咁多餸一定好多人啦, 邊夠位坐呀? 係咪要"兩圍走"架

    回覆刪除
  7. 集體回應: ChrisLin 一人得小小,不停食,所以之後唔夠食,要再叫囉. Mm&Jj 都唔錯喎!!! little four 係呀!!我都有這種心情呀!!不過我當試下部新機喎!!
    Cindy 我都係第一次去咋,都ok啦!!下次我哋嘗試下呀!!
     
    為食mui 其實他有好多分店,但個名就唔同.只有amp叫呢個名.
     
    綠蛙 一張長枱呀!!d嘢食由頭食開傳到尾呀!!
     
     
     

    回覆刪除
  8. 我出街食飯都好怕影相, d人狂睇我做乜東東

    回覆刪除

  9. Jenny Wong 我都係呀!!!

    回覆刪除