星期一, 7月 16, 2007

140707母親大人生日飯局

母親大人生日,的大日子,又是上返上次老豆生日食個間,APM利苑,今次我無做蛋糕給媽媽,因妹妹免費換了一個两磅的COVA蛋糕,原來妹妹講,這間是意大利餐廳出的蛋糕,出名好食喎!食落又真係好食呀!係一個芒果蛋糕,外型無咩特別,但原來連海綿蛋糕都好有芒果味,喜歡整餅我我,又點可以唔研究一下個蛋糕點做呢?她好像是將芒果海綿整碎,一層碎的芒果海綿蛋糕,一層忌廉,一層芒果肉(),再一層忌廉,如此類推咁,好簡單的做法,但就好好味。

你看,子曦每次出外食飯都唔會食晒,但這cova蛋糕就完全食光呀!

但我就做了两款蛋糕杯給他們作禮物,但發現原來我家好多成員係唔喜歡綠茶味的東西架,真係氣死人啦!加上我的作品又好像有點失手,所以更加不受歡迎,我細佬一口食落去,我問他係咪唔係幾好食呀!呢果細佬真係太值接了,講:唔係唔好食,而係好難食;真令人氣頂呀!心諗,都係自己失手啦!所以無出聲,但今日自己嘗試一口,食落又唔係喎!又幾鬆化呀 (不過當然可以再鬆D會好D)!甜度又剛剛好,綠茶味又足夠喎!點解唔好食呀!原來係大家都唔喜歡綠茶呀!下次都係唔整綠茶啦!但榛子蛋糕杯就好受歡迎啦。

大家唔好意思,我因用了新相機,唔係太掌握到呀!而且D相影得太大,下戴唔到落BLOG呀!要慢慢整呀!

羅漢果飲品但味道真係好有味好似飲苦茶咁但對多痰係好有益這是最後一瓶啦

這是紀子糕點呀



21 則留言:

  1. 我平均每月都會幫親一次Cova,佢D cake 都真係唔錯!

    回覆刪除
  2. 哈哈~~ Hallelujah@YYCake  : 我同你屋企人一樣,都係唔係幾慣綠茶味o既甜點,因為我第一次食綠茶雪糕時,硬係覺得好似食緊我做facial D mask o既味道咁,真係到而家都未接受到呢,反而飲綠茶又冇問題喎  Cova d蛋糕真係幾好味呢,我出親尖咀多數都會買番d番屋企食,雖然食落真係好心甜,但比錢買時都幾肉赤,因為一買就幾件,成條紅衫魚就咁就游走咗......

    回覆刪除
  3. 點解你唔RE-SIZE D 相才UPLOAD上BLOG?! 我每次都會整細一半SIZE架!!

    回覆刪除
  4. 整完啦!!!真係要整足成大半日呀!!

    回覆刪除
  5. COVA蛋糕呀! 芒果蛋糕我食架! 利苑你覺得正唔正呀?係貴d,但我同天皇幾鍾意食架!杞子糕天皇好鍾意食架! Remarks:仲有,有一個software叫ACDSee 6.0,可以一次過resize d 相架,好放便,可以一用呀!

    回覆刪除
  6. 我阿爸就聽日生日, 哈..... 祝所有爸爸媽媽都身體健康, 每日都開心快樂.

    回覆刪除
  7. cova 蛋糕喎, 大人細路都忍唔到口啦....

    回覆刪除
  8. 伯"有"嘅生日原來同我細佬一樣, 祝大家都生日快樂, 兼且身體健康

    回覆刪除
  9. 咁啱o既?我星期六晚又係食咗COVA蛋糕呀?但就唔係呢個,係芒果芝士蛋糕,都好正!你呢個我都好想試!個樣好似好好味咁!

    回覆刪除
  10. 咁啱o既?我媽咪也是 14 號生日喎 ! 但我做的蛋糕失敗左 (祝伯母生日快樂)

    回覆刪除
  11. 愛食先生 與 E人仔2007年7月17日 上午9:37:00

    你囝囝個食相好認真呀!!!! 好似食家一樣!!!!

    回覆刪除
  12. happy birthday to your mother

    回覆刪除
  13. 真係好似好好味,好想食呀!!

    回覆刪除
  14. cova既cake真係好好味架 (貴得有道理)  我一家人都鐘意blue berry cheese cake, 唔會太甜, 好正。 你地都叫左好多餸喎, 幾多人一齊開飯呀 ? 好最like壽飽 & 糖水, 係咪紫米露黎架 ? 好想同你地share, 食個夠, 不過唔想俾錢 (講笑咋)

    回覆刪除
  15. 我會好鍾意食綠茶gor wor.....我都有同事話cova既 mango cake好好食!!!!係唔係真架????

    回覆刪除
  16. 集體回應:
    麗達 整完了.
     


    little four 我真係第一次食咋,失禮啦!!
     
    何師奶 我老公某日都係咁講呀!!原來cova蛋糕係咁貴架.
     
    Mm&Jj 我之前部相機係唔便架,因size唔大,但d相就好靚,可能機的問題啦!!而呢部機就一開始要set返細d,如果無set就每張相好大,超過2m,咁就upload唔到上來囉.
     
    Cindy 呢個芒果又真係好好食呀!!
     
    都可以,貴就真係貴咗d,但有時我會覺得他的食物太重味呀!!可能晚飯啦,但飯茶我就未嘗試過.杞子糕又真係好有杞子味呀!!都唔錯喎!!
    多謝你提供呀!!去研究下先.
     
    JJ @ Love  係呀!!
     


    GRACE 我都祝你爸爸生日快樂,身體健康,家人和諧呀!!
     


    Vv 係呀!!個蛋糕無得淨呀!!
     
    綠蛙 你細老都一齊生日呀!!生日快樂呀!!!
     


    第一百隻羊 邊個生日呀!!有無個蛋糕相看下呀!!
     
    sweet Irene 最重要係心意呀!!你媽媽都好開心的.
     


    Keiko 哈...哈...其實我擔心他手上的义呀!!好尖....
     
    Jenny Wong 多謝您!!
     
    喬媽 係呀!!!
     


    ChrisLin 好似好多,但我哋成15人呀!!又食得晒呀!!
     
    SukiYummy~~~~~^o^ 係啦!!綠茶咁好味,都無人識欣賞呀!!
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  17. Sorry! 唔記得影相呀!其實係我教會兩個姊妹,佢哋兩個生日相隔一日,所以咪一齊慶祝囉!

    回覆刪除
  18.  

    第一百隻羊 下次記得啦!!咁難得先做蛋糕幫朋友做生日....

    回覆刪除
  19. 個蛋糕唔係我做o架,我邊有咁叻,都係喺COVA買o架!

    回覆刪除