星期五, 7月 20, 2007

8月生日大晒冷!?!?

圖片是在網上尋找亦為原創者所有,若誤觸版權,請通知移除。


 

年紀大,

無理由同自己攪生日會架,

又唔係小朋友,

但見到咁多blog友出來都咁開心,又羨慕、又妒忌、

又好想有個生日會喎,真係好想呀!

點呢?

不如…………

就攪個8月生日大晒冷啦(跟vanlily風先)

各位8月生日的BLOG友,

不如約出來一齊食餐飯呀!

 

唔需要你請,不過講明要AA製;

唔需要送禮物,不過可以交換禮物;

唔需要生日蛋糕,但係可以有蛋糕;

唔需要高級餐廳,不過唔好無冷氣;

唔需要有華麗的裝扮,但唔好唔著衫;

唔需要你係8月生日,亦唔需要你請我哋食飯。

{改返先,唔知係咪呢句話無人參加呀..........

講笑咋,出得呢食飯,點會要你哋請呀,

自己請自己啦,好嗎?}

 

 

我都係講下“姐”,

我都知無人理我啦!


26 則留言:

  1. 噢, 你呢個邀請好好喎. 嘻, 可惜我已過左生日啦......我係六月尾呢. anyway, 希望你生日玩得開心

    回覆刪除
  2. 你估有冇人應邀出席 ? 我亞denise係8月24號生日架 ~ 你呢 ? 我就2月生日既, 所以冇資格參加呢個fuction

    回覆刪除
  3. 可惜我是水瓶座...不是8月生日啊... anyway 祝你生日開開心心喇

    回覆刪除
  4. Hallelujah @YY Cake :你好鍾意迷你嘢....前幾日我去旺角宇宙船(你知唔知邊間?),有好多迷你嘢因果子已過期,店員開封把過期果子取出,還會貼上label話俾你地知裏面係邊款,唔駛抽,只賣20蚊,有些好似15蚊.....你覺得抵唔抵呀?我冇儲開我唔清楚價錢.....但我知你鍾意,所以告訴你......我見到有你o個D迷你電器&藥品呀.....

    回覆刪除
  5. 雖然我都唔係8月份生日....但妳叫到我出來 時間又啱....我都出來助妳慶0架 祝妳 生日快樂

    回覆刪除
  6. YY Cake預祝妳生日快樂呢 我不是8月生日呀, 但可在blog上常相見, 有一天, 或許可見面呢!

    回覆刪除
  7. 可惜我係9月生日, anyway, 祝你生日快樂 , 開開心心呀!

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年7月21日 上午4:52:00

    唔需要八月!! 等我九月回來後再同你補祝啦~~

    回覆刪除
  9. e....我係都係8月喎。不過可唔可以唔講幾多歲呀?

    回覆刪除
  10. Cindy sendy 了比你啦!!

    回覆刪除
  11. 我都係八月生日家~ 我兩個最好朋友都係八月~所以我地會o係八月約一日~一齊慶祝~預祝你生日快樂~

    回覆刪除
  12. good idea喎!點會無人show你呢?我有興趣呀~~預埋我丫!

    回覆刪除
  13. Hihi...我就係陳小姐其中一個8月份生日既friend啦,如果你想搞gathering,真係可以唸唸架,不過我8月20號就返Sydney啦,係就快D度期睇下大家幾時得閒?! Anyway8月生日既朋友們.... HA PPY BIRTH DAY !

    回覆刪除
  14. 哈哈,,,,你呢個post好有趣呀,,,我諗實有好多人和議啫~~

    回覆刪除
  15. 集體回應:
    大少奶   唔該你先真....多謝.
     


    Auntie Goo 菇菇姐 哈...哈...過了都可以參與架.
     
    ChrisLin   你都可同個女出度喎!!
     
      Aquarius / JJ @ Love 多謝晒呀!!
     


    爆炸魔女(係個仔改) 係呀!!好係架,多謝你報料呀!!都平喎!!不過我都無抽,係成套買架,灣仔都好多,都好似你見到咁呀!!有時有d都好平呀!!
     
    cream 好喎!!!你幾時得呀!!比個日子呀!!
     


    A moon 有機會的.....
     
    Vv / JULI 多謝你哋的祝福呀!!
     
      幸福小女人 - Diana 你真係9月返來,約定你啦!!!
     
    Mui家姐 出唔出呢呀!!不過你都唔好問我幾多歲呀!!
     


    陳小姐 / 加利福小虎 我都祝你生日快樂呀!!你同朋友仔一齊入來,好巧合喎!!!8月20日前,都好呀!!你哋都一齊出來呀!!係咪先.
     
      柏琪 好呀!!比個日子呀!!
     
     
     

    回覆刪除

  16. bigheadMABEL@草   你有無興趣呀!!

    回覆刪除
  17. 我8月7日應該打化療ar!

    回覆刪除
  18. 我都係睇咗你個blog無耐咋,哈哈 你哋成日攪聚會o架,不如預埋我吖,我都好想識多d高手,可以提升吓自己整野食嘅能力同格價技能 ,不過我11月先生日喎﹒﹒﹒可以出席嗎

    回覆刪除
  19.  

    Cindy 你幾號生日呀!!可能同我一樣喎!!我4號呀!!!我哥哥就5號.不如同你慶祝先呀!!!
     

    回覆刪除
  20.  

    Cindy 多謝你入來分享呀!!你11號生日呀!!我就4號,我地唔係成日出來的,但都有囉,你可一齊架,我哋都未約,亦未定誰會出席,MARK低你先....

    回覆刪除
  21. 我係一號生日架!不如整個List, 1-31, 睇下有邊一日邊個生日啦!

    回覆刪除
  22. 我 20號架,不如月初搞個生日聚會啦,我見cindy之後要做化療。

    回覆刪除
  23. 生日快樂呀! 但我係二月生日o架!我哥哥先係八月生日

    回覆刪除
  24. 真架~真係好想大家見過面,我4/8放假,可以出嚟呀。其他日子就要放咗工先得~

    回覆刪除
  25.  

    柏琪 好呀!!個日我生日喎!!! 可能會於假呀!!

    回覆刪除