星期二, 7月 17, 2007

我要做好呢份餅!?!?

中午食飯時間,又走去bakingwarehouse食材店行行,

為的只是想買一包低筋麵粉,

但誰知又買了幾樣嘢,

最特別的是買咗3個唧咀,

而這3個唧咀係好大個,

主要是用來唧曲奇的,

之前做的曲奇用的唧咀實在太細,

用來做忌廉花就一流,

但唧曲奇就

3個唧咀都唔係好平,

要成$45(3)

但物質、鋼水就好靚,

而且係原身出,沒有駁位,

你看,幾大個。

真係好想快d用呀!




18 則留言:

  1. 好勁呀,頻頻去掃貨!

    回覆刪除
  2. 我成日都心思思架....

    回覆刪除
  3. Hallelujah @YY Cake : 我早兩日都有去你介紹呢間度買嘢,買咗個Kitty朱古力模(即係你地買玫瑰花模o個D),又買撻模啦、同埋鮮忌廉.....噚日又去咗旺角買咗其他蛋糕模&一些材料.....真係買到窮呀......
    多謝你教識咗我做muffin呀,你要多D post新作品,同埋影相教我呀,真係好多謝你呀......因為好多網友只會post材料及製成品出嚟,而過程只有文字,好難知道自己做得啱唔啱(對於初學嘅我),你好好呀......

    回覆刪除
  4. 咁熱焗 cookie 餅 ????

    回覆刪除
  5. 咁熱你都焗曲奇餅呀~好辛呀~我就揀整快靚正既~~

    回覆刪除
  6. 嘩 ~ 好靚丫 個唧咀 ~ 快d整啦 ~~~ ^^ ~~~ 期待

    回覆刪除
  7. 好靚嘅唧咀.....我都買了一盒唧咀,但一次都未試過用 妳快d整啦~~~~~我都好期待妳的出品呀

    回覆刪除
  8. 好熱切期待你的曲奇作品!

    回覆刪除
  9. 我間唔中都會去睇吓既....... .........不過佢俾二記貴嗰, 所以如非必要都去佢樹買呀

    回覆刪除
  10. 去呢d地方次次都會大出血呢~~~

    回覆刪除
  11. 次次去 barkinghouse 都好似去掃貨咁

    回覆刪除
  12. 我同你一樣,不過我就成日心思思去二記! 又係買親到一大籃咁! 不過唔緊要,勤力D開爐啦! BTW, 個唧咀睇落幾好喎! 我之前買o個個太細,所以今次唧得夠靚。 等你試完諒話我知好唔好用呀!

    回覆刪除
  13. 日本主婦之生活篇2007年7月18日 上午11:41:00

    自己整一個旦糕大約要花多少錢 sorry sorry 師奶蟲又fat作

    回覆刪除
  14. 呵呵呵... 我焗爐都未買... 但係已經買o左好多可以入焗爐o既器材...

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年7月18日 下午3:03:00

    個唧咀真係好靚喎, 我買o個個唧咀好似幾蚊咋, 好Cheap個D.... 快d做多d點品俾我地睇啦~~  

    回覆刪除
  16. 真係好大個呀 快D用黎整COOKIES 好想睇出品呀

    回覆刪除
  17. 集體回應: 爆炸魔女(係個仔改) 我見到你問主題講我喎!!你都有時間做蛋糕呀!!多d交流分享呀!! 海星 係呀!!當減肥呀!!
    1號 做好請你呀!
     


    柏琪 有時心引,無計呀!!
     
    JJ @ Love 多謝...好呀!!我會安排時間架啦!!
     


    cream   入來看看先.
     
      KK的主人 多謝呀!!你等下先,一定有出品架.
     


    GG 雖然係咁,但d嘢係靚好多.
     
    大蚊 出血都小呀!!係開水喉呀!!
     


    sweet Irene 係呀!!唔買好似對唔住自己呀!!
     
    little four 係呀!!要開多d爐呀!!唔係買咗d嘢就用唔完呀!!
     


    日本主婦 看咩蛋糕啦!!可平可貴....
     
    小肥 你快d啦!!!
     


    幸福小女人 - Diana 排緊隊呀!!
     
      Mm&Jj 大得好緊要呀!!
     

    回覆刪除