星期五, 9月 07, 2007

遲來的生日禮物

八月已過,九月才浮出來,Icy多謝你呀!

唔係想收你禮物,而係想你浮返出來呀,

多謝你的勁重手金屬手把的silicone油掃呀!

真係好有質感,好重手。

還有一個散子包定係匙包呢?

好靚呀!好喜歡呀!一定要用呀!






22 則留言:

  1. 哈哈~ 咦!你個生日真係好抵玩喎,玩到9月都仲有禮物收 ,我家老爺佢話生日唔係等如一日,應該話生月至啱,因為我生日o個個月好多飯局,同埋成日都會巧立名目,有預祝生日飯局、新曆生日飯局、正日生日飯局、舊曆生日飯局同埋補祝生日飯局,所以咪改咗名做生月囉

    回覆刪除
  2. 嘩...個油掃咁鬼 high....唔知掃出o黎 d 油會唔會靚 d呢??!! 哈...

    回覆刪除
  3. LEE個油掃係乜東東呢?

    回覆刪除
  4. YY cake: 你就好啦,都過咗一個月都仲有禮物收,Icy真係好有你心呀!!個油掃好實用,啱晒你啦...我都有一個Kitty油掃,同你呢個嘅質地一樣,不過你呢個黑色,我就粉紅色,好好用架...但係你洗完之後,要再fing乾d,否則會有水係裏面架!!

    回覆刪除
  5. 嘩...好開心啦...一般人都只會有生日週, 最多咪生日月, 你...你就有生日跨月...勁呀

    回覆刪除
  6. 人緣好即係人緣好啦 ~ 唔知你會唔會keep住收生日禮物收到明年生日呢 ? 個掃又真係幾好咁喎 !!!

    回覆刪除
  7. 哇, 呢份禮物好prof呀~ 

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年9月8日 下午5:31:00

    嘩..個掃好型喎!! 我都未見過~~ 同一搬D掃有咩分別呢?

    回覆刪除
  9. 你D朋友仔好有心思

    回覆刪除
  10. 日本主婦之生活篇2007年9月8日 下午7:17:00

    生日快樂 身體健康!

    回覆刪除
  11. 我都補祝你生日快樂呀

    回覆刪除
  12. 係呀!我其他姨姨舅父都係住house,係我去寄居的呢個姨姨先住apartment!但我自己個人比較鐘意住apartment,一來有安全感d,二來唔駛打理咁多野,o岩晒我呢個懶人

    回覆刪除
  13. 唔單只有遲來的禮物, 還有我遲來的祝賀! 生日快樂.

    回覆刪除
  14. 補番句~~~生日快樂~~~

    回覆刪除
  15. 個油掃好靚呀!好似好名貴咁喎!silicone油掃有咩好處呢?係咪比普通油掃好啲?

    回覆刪除
  16. 真係日日都係豐收日,成日都有禮物收ge?

    回覆刪除
  17. 你好,下面是 喜歡回憶的人 和我 森 林 的新搞作,交換日記-" 戀戀森憶 ",有時間來給些意見啦. 第一擊---愛情與麵包 http://hk.myblog.yahoo.com/forest-forest/article?mid=3272&prev=3287&next=3271 第二擊----好想談戀愛 http://hk.myblog.yahoo.com/forest-forest/article?mid=3287&prev=-1&next=3272

    回覆刪除
  18. 個掃一睇就知重手喇 ~ 嘻 唔平喎 個包包 ~ 好Q

    回覆刪除
  19. 呢樣野咁特別既.......掃油會唔會粗得滯呢....

    回覆刪除
  20. 真係好喇, 過左生日都仍然有禮物收, 真係開心! 個掃真係好重? 但好型喎!

    回覆刪除
  21. 個掃係好野黎架喎......我一定唔捨得買......

    回覆刪除
  22. 集體回應:
    何師奶 / 嘉露物語 不如生日年都好喎!!!
     
     

    GRACE 未用呀!!唔係好捨得用呀!!!
     


    曲奇小欣子 咪就係油掃囉....
     


    爆炸魔女(係個仔改) 多謝你教路呀!!!未用過呢款掃呀!!
     


    Chrislin 邊係呀!!係她買左未比我咁姐...
     

    chanC9 / 飄零燕~~Hidy 係咪唔係好襯我呀!!!
     


    幸福小女人 - Diana / 第一百隻羊 我相信都係咁用,不過可以耐熱d,而且不會吸油.
     
    nailnail maggie 係呀!!好有心添呀!!
     

    日本主婦 / vyvy/ Purple_purple/ 1號 多謝,過咗都收到祝賀呀!!!
     
    小齊 係呀!!屋企都收到好多禮物呀!!
     

    Joy 原來真係幾重手喎!!!掃嘢時會否型仔d呢???
    優悠 看掃d咩啦!!!大煱飯呀!!!


    小琪 咁大約幾錢呢????

    回覆刪除